MDMA poeder

Cooper

Bewuste gebruiker
Ik heb laatst een gram mdma poeder gezien, uiterlijk/geur/smaak precies goed, maar
waarschijnlijk zo zwaar versneden dat je er een halve gram van nodig had. Zonde dus, en ook goed gecamoufleerde versnijderij.
keep your eyes open!

Hislordship

Wijs gebruiker
Ik zit te eraan te denken mischien MDMA poeder voor oud en nieuw te halen.
Lijkt me wel wat maar hoeveel moet je er eigelijk van nemen voor een leuke trip?

Flierefluiter

Experimenterende gebruiker
Hangt af van je lichaamsgewicht, hoeveel je hebt gegeten van tevoren enzo.
Als ik geen mdma poeder doe, gebruik ik mdmapillen waar 130 mg in zit. Dit is in ieder geval gegarandeerd een geweldige avond! :wink: ga je heel hard van maar absoluut op een lekkere manier!
rond de 100 mg is meestal wel voldoende iig. minder kan ook hangt er maar net van af hoe groot je bent. Vriendin van me had met 50 mg ook een geweldig mooie avond maar die was vrij klein. Wat cooper zegt klopt trouwens wel. mdma poeder is echt te gek en harstikke mooi dat het weer op de markt is maar je weet natuurlijk nooit of het is versneden. (blijft met pillen uiteraard ook nog maar de vraag wat er precies inzit)

Hislordship

Wijs gebruiker
Flierefluiter zei:
Hangt af van je lichaamsgewicht, hoeveel je hebt gegeten van tevoren enzo.
Als ik geen mdma poeder doe, gebruik ik mdmapillen waar 130 mg in zit. Dit is in ieder geval gegarandeerd een geweldige avond! :wink: ga je heel hard van maar absoluut op een lekkere manier!
rond de 100 mg is meestal wel voldoende iig. minder kan ook hangt er maar net van af hoe groot je bent. Vriendin van me had met 50 mg ook een geweldig mooie avond maar die was vrij klein. Wat cooper zegt klopt trouwens wel. mdma poeder is echt te gek en harstikke mooi dat het weer op de markt is maar je weet natuurlijk nooit of het is versneden. (blijft met pillen uiteraard ook nog maar de vraag wat er precies inzit)

Ik nam altijd sterke pillen(Blauw mitu's) Dus ongeveer 100mg zou wel voldoende zijn dan bedankt. :wink:

Dubz

Bewuste gebruiker
Vaste klant zei:
Wat is nou het verschil tussen een bommetje en een cap?
en wat zijn nou de voor en nadelen van elk?
Eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat voor een bommetje vaak een vloeitje wordt gebruikt, en voor een cap een (je raad het nooit) oplosbare capsule.

Verschillen merk ik zelf weinig, maar hoor van anderen dat ze bij bommetjes soms wat misselijk worden (kan ook tussen de oren zitten), en dat het soms wat harder inslaat dan een capje.

Zelf kies ik voor de capjes, makkelijker te vervoeren en te slikken.

Vaste klant

Bewuste gebruiker
Dubz zei:
Vaste klant zei:
Eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat voor een bommetje vaak een vloeitje wordt gebruikt, en voor een cap een (je raad het nooit) oplosbare capsule.

Verschillen merk ik zelf weinig, maar hoor van anderen dat ze bij bommetjes soms wat misselijk worden (kan ook tussen de oren zitten), en dat het soms wat harder inslaat dan een capje.

Oh dus gewoon zo een vloeitje waar je ook een joint mee draait? En dan die in een bolletje vouwen en dicht draaien zoals je met een ijzerdraadje doet ofzo?

Dubz

Bewuste gebruiker
Vaste klant zei:
Dubz zei:
Vaste klant zei:

Oh dus gewoon zo een vloeitje waar je ook een joint mee draait? En dan die in een bolletje vouwen en dicht draaien zoals je met een ijzerdraadje doet ofzo?

Inderdaad. Pak wel een half vloeitje (of gewoon een klein vloeitje), is meer als voldoende. En flink wegspoelen, ding wil nog wel eens in je slokdarm blijven hangen :)

kunlan

Belezen gebruiker
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium

Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom :(
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)

herkenbaar voor iemand? :)

of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:

Dubz

Bewuste gebruiker
Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van.
Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen.

Niet dat daar iets mis mee is, vind lekker zitten en genieten ook prachtig!

kiekert

Bewuste gebruiker
Ik word van alleen X ook sloom. Sommige mensen hebben dat nou eenmaal :P

Ligt ook aan de setting waar het inslaat trouwens. Als ik hang, terwijl het inslaat, dan blijf ik hangen. Het is bij mij ook wel eens ingeslagen op de fiets, en toen had ik de rest van de avond energie voor 10.

Triad

Newbie
Dubz zei:
Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van.
Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen.

Tja bij mij ook hangerig als ik thuis wat van mijn M snoep.. Wel eens in slaap gevallen thuis en werd dan om een uurtje of 4 wakker......Maar op een feest met wat bier erbij op....Losgaaaaaaaan :tongueout: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

Flierefluiter

Das het mooie met dat spul. Je past je gewoon aan aan de omgeving waar je zit. Laatst bij mij thuis gedaan. enorm chill en relaxt en later op de avond zouden we naar een dubstep feestje gaan. eerst enorm wennen aan de omschakeling van chill naar teringharde muziek maar toen ik er eenmaal in zat was het ook te geweldig voor woorden! :grin:

Cuppie

Klinkt allemaal interessant, ook maar eens kijken of ik het kan bemachtigen. En uiteraard laten testen.

Wacky

Badass junkie
kunlan zei:
Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium

of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA

- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy :confused:

Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.

kunlan

Belezen gebruiker
Wacky zei:
kunlan zei:

- beiden getest op 84%

Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.

Dit hoor ik zelf ook alsmaar meer, jammer genoeg vond ik de 'oude' MDMA toch beter :(

Dubz

Bewuste gebruiker
Johancore zei:
Hoeveel mdma poeder of kristallen wordt eigenlijk als eigen gebruik gezien?

Ik neem aan dat dat ergens rond de 100 mg ligt of zo? Aangezien de politie vaak 1 pil als "voor eigen gebruik" aanziet, en daar toch meestal tussen de 50-150 in zit.

Wacky zei:

Hetgeen is haal is gewoon altijd wit poederig, met nog wat kleine kristalletjes erin.

Casper

Newbie
Wacky zei:
kunlan zei:

- beiden getest op 84%

Volgens mij wordt die bruine juist van PMK gemaakt. Ik heb hier een flinke berg witte kristallen liggen met hele grote harde brokken, die van Safrol is gemaakt.
Als ik goed ben geïnformeerd is de kwaliteit van PMK voor het grootste gedeelte afhankelijk van de kundigheid en het geduld van de chemicus. Terwijl je bij Safrol weinig fout kan doen en eigenlijk altijd op 80%+ eindigt...

Wacky

Badass junkie
Voor zover mij bekend is het proces vanuit PMK juist erg gemakkelijk en werd tot vorig jaar alle MDMA van PMK gemaakt. We hadden toen heldere kristallen, tot zo groot dat je half nederland er van kan laten spacen.

PMK is een stof die voor legale doelen geproduceerd werd, en illigaal werd gebruikt voor mdma, net zoals gbl voor ghb. De kwaliteit van PMK heeft dus niets met de illigale chemist te maken.

Toen is er iets gebeurd met de PMK supply, waardoor het afgelopen jaar er bijna niets meer te krijgen is. Nu komt het weer terug, maar steeds is het die bruine poederzooi met wat kleine brokjes erin. Dit zou dus zijn omdat het nu van safrole gemaakt moet worden bij afwezigheid van PMK.

Dat is dus hoe ik het begrijp, hoe zeker weet jij dat je witte kristallen van safrole gemaakt zijn, want ik moet wel zeggen, ik ken geen producenten, alles wat ik hoor is weer via via.

Nathaniel

Wijs gebruiker
Kheb eens wat research gedaan, en de hele discussie MDMA van Safrole of PMK lijkt niet helemaal te kloppen.
Ten eerste is PMK (piperonyl methyl ketone) een ouderwetse benaming voor een stof die nu MDP-2-P (3,4-methtylenedioxyphenyl-2-propanone) genoemd wordt.

MDP-2-P wordt uit Safrole gehaald en vervolgens weer door "ge-hekseketeld" naar MDMA. Er zou dus theoretisch geen verschil moeten zijn..
Het enige wat ik kan bedenken is als MDP-2-P zoals Wacky zegt eerst kant en klaar beschikbaar was en MDMA fabrikanten vooral dáár gebruik van maakten ipv het zelf te fabriceren vanuit de Safrole, wellicht dat ze het nu wat verleerd zijn waardoor ze met minder zuivere MDP-2-P moeten werken?
Kan het me echter niet goed voorstellen, volgens mij is de weg Safrole->MDP-2-P niet moeilijker dan de volgende MDP-2-P -> MDMA

Ben trouwens volledige chemie noob dus het ontcijferen van de recepten en discussies die ik vond was echt een ramp,maar wel leuk :stoned:

Aldous

Belezen gebruiker
Het verhaal van nathaniel klopt aardig.. alleen je gaat er van uit dat je met zuivere safrol werkt, als je sassafras olie hebt zal kan dit uit meerdere componenten bestaan en het is best nog wat werk om het goed te zuiveren. De uiteindelijke kleur van de mdma kristallen zegt niet zoveel omdat 1ppm of zelfs ppb van een andere stof al voor de bruin kleuring kan zorgen.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Wat vinden jullie nu een goede dosis voor man ~66kilo en vrouw ~52kilo ?

Meestal gooi ik het op ~100mg voor mij, de man .. en 50-60 voor m'n vriendin.
Hoe denken jullie over dosering ?

Dubz

Bewuste gebruiker
Lijkt me een goede dosis. Misschien wat weinig voor je vriendin? Het is natuurlijk maar net hoe ze er op reageert..

Ik zelf (65 kilo, man) pak meestal tussen 100-120 mg en dan evt. bij pakken met 50 mg.

Nasica

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Damus hebben wat dat betreft erg veel geluk en hebben zoiezo een stuk minder nodig als mannen :). Maar het was iid iets weinig en we hebben er nog een klein bommetje ~30-40 bij gedaan bij beide. we gaan er lekker...

Aah just for the hack of it..... its XTC FORUM:

I LOVE YOU ALL !

Beeeb

Bewuste gebruiker
Dubz zei:

Daar heb ik ook altijd 'last' van. Omdat het zo puur is heb ik niet echt energie, maar alleen een ontzettend 'loved-up' gevoel. Eecht wel zwaar relext, maar niet echt om te 'beuken 'op een feest :hearteyes: Wel om lekker chill te ouwehoeren met je nieuwe beste vrienden, zeg maar
X
Beeeb

Nathaniel

Wijs gebruiker
Heb zelf ook de ervaring dat ik van MDMA kristal minder energiek ben dan van XTC, terwijl die XTC altijd getest is en alleen MDMA als werkzame stof heeft..Heb dit ook al vaker gehoord en gelezen o.a. op dit forum. Heeft iemand (meneer Huxley? :wink: ) hier misschien een verklaring voor?

Flierefluiter

En dan nu: de hoofdvraag. Wie wint krijgt een kilo mdma!! :grin:
(ok als ik dat kon betalen had ik het graag gedaan maar ik wil eigenlijk gewoon antwoord op mn vraag)

Heeft iemand wel eens een overdosis mdma gehad?

Ikzelf gebruik meestal tussen de 80 en 150 mg per keer maar laatst had ik een avondje dat ik in totaal bijna 500 mg mdma heb gehad. Ik ging harstikke lekker en had schijt aan alles vandaar dat ik ook zoveel had genomen.
Later vroeg ik me af wanneer je teveel neemt?

Cooper

Bewuste gebruiker
Flierefluiter zei:
En dan nu: de hoofdvraag. Wie wint krijgt een kilo mdma!! :grin:
(ok als ik dat kon betalen had ik het graag gedaan maar ik wil eigenlijk gewoon antwoord op mn vraag)

Heeft iemand wel eens een overdosis mdma gehad?

Ikzelf gebruik meestal tussen de 80 en 150 mg per keer maar laatst had ik een avondje dat ik in totaal bijna 500 mg mdma heb gehad. Ik ging harstikke lekker en had schijt aan alles vandaar dat ik ook zoveel had genomen.
Later vroeg ik me af wanneer je teveel neemt?
Wow gast :grin: 500 mg is niet niks, verspreid over de avond neem ik aan?
als ik zulke hoeveelheden neem, hoewel ik nog nooit bij de 500mg ben gekomen,
merk ik er eigenlijk niet zoveel meer van, behalve dat ik er speedy van word.

Een overdosis mdma is wel mogelijk, maar dat schijn je niet zo snel te krijgen. Vaak wordt een overdosis toegeschreven aan het gedrag van de gebruiker, in de zin van te lang, te hard gaan zonder drinken. Verder hoor ik altijd dat de substantie zelf, dus gewoon mdma, giftig is voor de hersenen in behoorlijke hoeveelheden. Dus daar zal een overdosis aan liggen lijkt me :)

maar precies weet ik het niet :)

Flierefluiter

Dude! bedankt voor de info!
Was idd verspreid over de hele nacht. Maar aangezien ik er meestal wel op let dat ik niet uitgedroogd/oververhit raak heb ik er nog nooit echt nare gevolgen van gehad!
Dat het fucked up is voor je hersenen spreekt voor zich!
De slechtste dingen zijn altijd het mooist! :wink:
:smoke:

Casplantje.

Belezen gebruiker
Hallo. Ik ben van plan om aanstaande zaterdag voor het eerst MDMA poeder te gebruiken tijdens een feest. Heb natuurlijk al wel vaak genoeg geblowed en heb ook een keer speed gebruikt, wat erg goed beviel, maar van MDMA weet ik eigenlijk een stuk minder af.

Mijn vragen zijn als volgt:
1.Welke hoeveelheid (in bijv. fietssleutelpunten) is voor een 19-jarige jongen van 1,80m en 58kg aan te raden als je er een verdomd gezellige avond van wil maken, maar je jezelf nog wel een beetje in de hand wil houden en je niet wil dat mensen om je heen het duidelijk kunnen zien? Ik bedoel, de security wordt er nooit echt vrolijk van en ik heb ook geen zin dat mensen die er niets mee te maken hebben het zo aan me kunnen zien.
2.Is de kans op 'klapkaken' groot? Heeft er ook weer mee te maken dat ik niet veel zin heb dat mensen me raar gaan aankijken.. Met speed had ik in ieder geval geen last van geklapkaak.

Alvast bedankt!

Cooper

Bewuste gebruiker
Casplantje. zei:
Hallo. Ik ben van plan om aanstaande zaterdag voor het eerst MDMA poeder te gebruiken tijdens een feest. Heb natuurlijk al wel vaak genoeg geblowed en heb ook een keer speed gebruikt, wat erg goed beviel, maar van MDMA weet ik eigenlijk een stuk minder af.

Mijn vragen zijn als volgt:
1.Welke hoeveelheid (in bijv. fietssleutelpunten) is voor een 19-jarige jongen van 1,80m en 58kg aan te raden als je er een verdomd gezellige avond van wil maken, maar je jezelf nog wel een beetje in de hand wil houden en je niet wil dat mensen om je heen het duidelijk kunnen zien? Ik bedoel, de security wordt er nooit echt vrolijk van en ik heb ook geen zin dat mensen die er niets mee te maken hebben het zo aan me kunnen zien.
2.Is de kans op 'klapkaken' groot? Heeft er ook weer mee te maken dat ik niet veel zin heb dat mensen me raar gaan aankijken.. Met speed had ik in ieder geval geen last van geklapkaak.

Alvast bedankt!

Ik weet niet waar jij gaat feesten, maar over het algemeen ziet de security liever
lieve, spacende mdma-people dan agressieve dronken boeren. De meeste mensen zijn onder X niet lastig. Met alcohol ligt dat vaak toch iets anders. Het enige wat de security hoort te interesseren is of jij niet moeilijk doet, dealt etc. :)

W.F.L.

Badass junkie
Zoals al gezegd; als het je eerste keer MDMA is vergeet het dan maar. 't valt echt teveel op: bekken trekken, wegdraaiende ogen, klapkaken, staren, grote pupillen, over woorden struikelen, gedrag, para zijn en noem maar op. En ja, de kans op klapperkaken is groot. Beter neem je het gewoon wel en trek je je niets van andere mensen aan. Of je pakt het gewoon niet natuurlijk. Pakken terwijl niemand het mag zien lijkt me echt niet relaxed en je eerste keer moet echt vet zijn, want voor veel mensen wordt 't nooit zo goed meer.

Ik ben 1.7 en weeg 50 kg denk ik, mijn beste dosis was 70 mg en daarna iets van een 100 mg erbij pakken na een 4 uurtjes. :wave: Ik zou zeggen, doe 90 mg + 120 ofzo. Je moet 't zelf zien uit te vogelen, onder 70 zou ik alvast niet gaan en boven de 120-150 is misschien te hard voor de eerste keer.

Flierefluiter

Ik (1.80m, 80kg) heb laatst tijdens een avondje in de kroeg met een paar (bierzuipende) vrienden ongeveer 50 mg gedaan samen met een andere vriend van mij.(p.p.) Ik voelde me gewoon heel lekker en zeer sociaal maar niemand merkte aan mij dat ik heel anders was. Ik zou niet veel meer nemen dan 50 mg als je wilt dat niemand iets ziet.
Mijn ervaring is ook dat als mensen er niets van weten ze gewoon denken dat je zat bent!

Wat ik eigenlijk probeer te zeggen is: vreet die shit op en maak je niet druk! Je gaat een fucking mooie avond hebben! :wink: )

Casplantje.

Belezen gebruiker
Heel erg bedankt voor de reacties. Ik was er al een beetje bang voor dat de kans op gekke bekken trekken vrij groot was. Aankomende zaterdag gaat alleen denk ik niet meer door :') De jongen die de Bob zou spelen is met zijn auto uit de bocht gevlogen en zijn auto staat nu bij de garage. Erg sneu voor hem, maar het gevolg is dat ik nu waarschijnlijk moet gaan rijden en dan kan ik maar beter niets gebruiken. Misschien kan nog iemand anders een auto regelen, maar waarschijnlijk moet ik nog even wachten voor ik MDMA ga gebruiken. Ik ga denk ik wanneer het zover is maar eens 50mg proberen in een bommetje en het zakje meenemen, zodat ik eventueel later nog een extra pink erbij kan nemen. Ik ga er maar niet teveel opletten of andere mensen wat aan me merken, want daar wordt je alleen maar paranoia van. :grin:

CestMoi

Ik heb twee weekenden terug ook poeder genomen. Vond het moeilijk om te bepalen wat ik moest nemen, maar uiteindelijk toch goed ingeschat :wink: Het duurde een kleine 45 min voor hij insloeg, en hij kwam ook erg hard in. Heb het met water weggespoeld, wat echt erg vies smaakte, maar goed, dan heb je wel ook een leuke avond :wink:. Eerst ongeveer een halve gram genomen, daarna wat nog over was in 2x bijgepakt, dus nog 2x een kwart gram. Heb het er dikke 6 uur op uitgehouden, waarna ik er ook vrede mee had dat het weg ebde, ik was doodmoe :rolleyes:

En ja, ik zou me echt niets aantrekken van of andere mensen je zien gaan.. Het boeit me zo al niet, laat staan als ik op de avond zelf sta te feesten :hearteyes: Je hebt mensen die je echt gaan staan bestuderen, dan krijg ik de neiging om voor ze te gaan staan en nog gekker te doen als dat ik al doe. Wat ik dan altijd denk: Ze kunnen kijken wat ze willen, maar 100% zeker dat ik een leukere avond heb dan zij!

Bovenaan