Flierefluiter zei:Hangt af van je lichaamsgewicht, hoeveel je hebt gegeten van tevoren enzo.
Als ik geen mdma poeder doe, gebruik ik mdmapillen waar 130 mg in zit. Dit is in ieder geval gegarandeerd een geweldige avond!ga je heel hard van maar absoluut op een lekkere manier!
rond de 100 mg is meestal wel voldoende iig. minder kan ook hangt er maar net van af hoe groot je bent. Vriendin van me had met 50 mg ook een geweldig mooie avond maar die was vrij klein. Wat cooper zegt klopt trouwens wel. mdma poeder is echt te gek en harstikke mooi dat het weer op de markt is maar je weet natuurlijk nooit of het is versneden. (blijft met pillen uiteraard ook nog maar de vraag wat er precies inzit)
Eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat voor een bommetje vaak een vloeitje wordt gebruikt, en voor een cap een (je raad het nooit) oplosbare capsule.Vaste klant zei:Wat is nou het verschil tussen een bommetje en een cap?
en wat zijn nou de voor en nadelen van elk?
Dubz zei:Eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat voor een bommetje vaak een vloeitje wordt gebruikt, en voor een cap een (je raad het nooit) oplosbare capsule.Vaste klant zei:Wat is nou het verschil tussen een bommetje en een cap?
Verschillen merk ik zelf weinig, maar hoor van anderen dat ze bij bommetjes soms wat misselijk worden (kan ook tussen de oren zitten), en dat het soms wat harder inslaat dan een capje.
Zelf kies ik voor de capjes, makkelijker te vervoeren en te slikken.
Vaste klant zei:Dubz zei:Eigenlijk hetzelfde, behalve dan dat voor een bommetje vaak een vloeitje wordt gebruikt, en voor een cap een (je raad het nooit) oplosbare capsule.Vaste klant zei:Wat is nou het verschil tussen een bommetje en een cap?
Verschillen merk ik zelf weinig, maar hoor van anderen dat ze bij bommetjes soms wat misselijk worden (kan ook tussen de oren zitten), en dat het soms wat harder inslaat dan een capje.
Zelf kies ik voor de capjes, makkelijker te vervoeren en te slikken.
Oh dus gewoon zo een vloeitje waar je ook een joint mee draait? En dan die in een bolletje vouwen en dicht draaien zoals je met een ijzerdraadje doet ofzo?
Dubz zei:Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van.
Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen.
Niet dat daar iets mis mee is, vind lekker zitten en genieten ook prachtig!
Cuppie zei:Klinkt allemaal interessant, ook maar eens kijken of ik het kan bemachtigen. En uiteraard laten testen.
kunlan zei:Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium
Van MDMA alleen word ik alleen maar sloom![]()
(en nee ik gebruik niet vaak Speed dus met mn dopamine is alles ok)
herkenbaar voor iemand?
of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA
- kleur en structuur zijn anders dan die van een tweetal jaar geleden
- beiden getest op 84%
- op deze nu (bruin + sterke anijs geur) worden we eerder sloom en spacy![]()
Wacky zei:kunlan zei:Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium
herkenbaar voor iemand?
of zou het eventueel kunnen dat de MDMA die we nu hebben Levo-MDMA is en geen Dex-MDMA
- beiden getest op 84%
Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Johancore zei:Hoeveel mdma poeder of kristallen wordt eigenlijk als eigen gebruik gezien?
Wacky zei:Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.
Wacky zei:kunlan zei:Mijn caps: 130mg MDMA(84%) + 20mg Speed(73%) + opvullen met Vitamine C en Magnesium
herkenbaar voor iemand?
- beiden getest op 84%
Ik weet niet wat het verschil precies is enzo, maar schijnbaar is de mdma van tegenwoordig anders, (poederig met wat brokjes en bruin ipv heldere witte kristallen) omdat het nu van safrole gemaakt word ipv PMK zoals voor de crisis.

Aldous zei:Het verhaal van nathaniel klopt aardig..
Dubz zei:Mwah ik heb hier witte kristallen liggen (81%), maar daar wordt ik de laatste tijd ook hangerig van.
Ligt soms wel een beetje aan de setting, maar ook niet altijd. Eerst op een rustig thuisfeestje van iemand gedaan, en de hele nacht stuiteren en kletsen als een dolle. Daarentegen pas op een groot techno/tekno feest gedaan, en heb toen uren in een bank gezeten, omdat ik 'te chill' was en geen zin meer had om te dansen.
Niet dat daar iets mis mee is, vind lekker zitten en genieten ook prachtig!
Wow gastFlierefluiter zei:En dan nu: de hoofdvraag. Wie wint krijgt een kilo mdma!!![]()
(ok als ik dat kon betalen had ik het graag gedaan maar ik wil eigenlijk gewoon antwoord op mn vraag)
Heeft iemand wel eens een overdosis mdma gehad?
Ikzelf gebruik meestal tussen de 80 en 150 mg per keer maar laatst had ik een avondje dat ik in totaal bijna 500 mg mdma heb gehad. Ik ging harstikke lekker en had schijt aan alles vandaar dat ik ook zoveel had genomen.
Later vroeg ik me af wanneer je teveel neemt?

Casplantje. zei:Hallo. Ik ben van plan om aanstaande zaterdag voor het eerst MDMA poeder te gebruiken tijdens een feest. Heb natuurlijk al wel vaak genoeg geblowed en heb ook een keer speed gebruikt, wat erg goed beviel, maar van MDMA weet ik eigenlijk een stuk minder af.
Mijn vragen zijn als volgt:
1.Welke hoeveelheid (in bijv. fietssleutelpunten) is voor een 19-jarige jongen van 1,80m en 58kg aan te raden als je er een verdomd gezellige avond van wil maken, maar je jezelf nog wel een beetje in de hand wil houden en je niet wil dat mensen om je heen het duidelijk kunnen zien? Ik bedoel, de security wordt er nooit echt vrolijk van en ik heb ook geen zin dat mensen die er niets mee te maken hebben het zo aan me kunnen zien.
2.Is de kans op 'klapkaken' groot? Heeft er ook weer mee te maken dat ik niet veel zin heb dat mensen me raar gaan aankijken.. Met speed had ik in ieder geval geen last van geklapkaak.
Alvast bedankt!
Ik zou zeggen, doe 90 mg + 120 ofzo. Je moet 't zelf zien uit te vogelen, onder 70 zou ik alvast niet gaan en boven de 120-150 is misschien te hard voor de eerste keer.Ik ga er maar niet teveel opletten of andere mensen wat aan me merken, want daar wordt je alleen maar paranoia van.![]()