Mdma poeder....

lovelover

Newbie
Hallo,

Binnenkort ga ik met een paar vrienden mdma gebruiken...
Ik zelf heb al wel eens mdma in pil vorm en in kristal vorm gehad...

Nu kan ik aan poeder komen en getest is het schoon en volgens horen zeggen is dit super spul aangezien dit om de puurste vorm gaat...

Nu ben ik alleen benieuwt wat een normale dosis is om mee te beginnen...

Van horen zeggen kan een vingertop al voldoenden zijn. UIteraard gaan we het rustig opbouwen enz...

Maar ik ben nog beetje blue op het gebied.. Kreeg het normaal van vrienden die er veel verstand van hebben maar die doen het niet meer... Dus vandaar ik hier even een beetje navraag doe voor het zekere...

:)

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Liever verstandig gebruik inderdaad! Wat ik je aanraden zou is eenmalig een weegschaaltje te halen (dealxtreme.com ofzo heb je goedkope precieze schaaltjes) en 100mg af te wegen.
Als je het zelf verdelen moet kan wel maar echt precies krijg je het nooit dan.

Vingertop kan, maar hangt er weer vanaf wat je daaronder verstaat. Rustig opbouwen liever te weinig dan teveel, bijpakken kan altijd nog inderdaad!

Maar een weegschaaltje is toch verreweg het makkelijkst! Voor 30 euro is er al 1 die op de mg precies weegt uit me hoofd.

neurotoxin

Belezen gebruiker
Neem de dag voor, tijdens en na van die Kruidvat huismerk vitaminepillen met vitamine C en antioxidanten. Helpt extreem goed tegen de dinsdag dip. Ik voelde me kiplekker voor het eerst door die pilletjes.

Dag ervoor, tijdens en na. Twee per dag :wink:

lovelover

Newbie
Inmiddels heb ik het gedaan met een aantal vrienden..
Ik ga zo een trip verslag schrijven hierover aangezien ik wel een foutje gemaakt heb waarvan ik wel goed geleerd heb en wat andere doet waarschuwen,

Het ging erg goed, we hebben rustig opgebouwd.
Het was super... Maar ik was eigenwijs en had naast het watertje en sportdrankjes toch wat alcohol genuttigt... En je hebt echter gewoon niet in de gaten hoe snel en hoeveel je ineens drinkt van de alcohol...

Normaal drink ik hooguit 2 biertjes en het is dat iemand me ineens zei hee doe eens rustig je hebt nu de derde al viel het me op.

Niemand had van de kristal poeder verder een kater... EN ik had wel een behoorlijke kater en heb behoorlijk moeten overgeven achteraf...

Dus denk dit is wel het melden waard voor diegene die ook denken dat je het gewoon kunt combineren...

OVerigens was de trip zelf geweldig... Alleen op laats ging het dus fout...

Bovenaan