MDMA Steen VS Poeder

kunlan

Belezen gebruiker
Hallo,

Ik heb hier lekkere (84%) kristalletjes liggen,

nu is mijn vraag, sommige zijn echt nog vrij grote stukken harde steen (50-200mg) en de rest is zo'n beetje gruis/poeder eerder

Is het aan te raden eerst die stenen fijn te kappen en dan in een bommetje of capsule in te nemen of is het net veel lekkerder zo'n pure steen langzaam in je maag te laten wegsmelten (lijkt me wel zo...)

En hoe zit het met rectaal? (Ja ik heb de guide gelezen) Kan er ook gewoon zo'n harde steen in? (rekening houdend dat rectaal 1/3 normale dosis is) en hem dan langzaam laten wegsmelten in de endeldarm om zo een eventueel minder hard maar langdurender effect te bekomen?

Ervaringen welkom :)

PeAce
K

FlipMeister

Bewuste gebruiker
^ 5 mg? wel erg weinig ...

Ik zou het in poeder vorm nemen. Slaat et sneller en heviger in. Het enige nadeel is dat het dan ook sneller is uitgewerkt.....

KetaNr1

Belezen gebruiker
FlipMeister zei:
^ 5 mg? wel erg weinig ...

Ik zou het in poeder vorm nemen. Slaat et sneller en heviger in. Het enige nadeel is dat het dan ook sneller is uitgewerkt.....

Sneller uitwerken zal het zker niet...misschien 5 min omdat steen minder snel is opnomen door je maag...
het gaat in je bloed zitten en vanuit je bloed krijg je heerlijke gevoel... :openmouth:

:wave:

J0rrit

Badass junkie
Maar wat veroorzaakt dat heerlijke gevoel nu? Ik weet dat serotonine dat doet, maar doordat er fouten ontstaan door te veel serotonine ga je je wappie voelen, en dat is juist het heerlijke ervan, samen met het love-feeling gevoel dan. Vraag me af hoe het zou zijn als je gewoon nuchter was en je zo voelde, of het dan nog steeds zo lekker was.

Deranged

Badass junkie
DarkScope zei:
Vraag me af hoe het zou zijn als je gewoon nuchter was en je zo voelde

Oom Klaas

Badass junkie
@ts:

Heb je misschien foto's van je stenen dan :hearteyes:
En ik zou ze persoonlijk wel fijnmaken en dan in een bommetje doen,
zo'n steen slaat veel minder snel in lijkt me, en die heerlijke rush die je normaal van een bommetje mdma krijgt word een stuk minder denk ik...

Maar ieder z'n smaak...

AudioJunQ

Newbie
Zelf had ik laatst 10 g gekocht en zaten er ook flinke stenen bij...maar nu vroeg ik me af of er ook verschil is in kwaliteit tussen brokken mdma van andere producties..
alvast bedankt.

Lauu

Badass junkie
je maag moet mdma rotsen eerst nog naar kleiner afbreken...dus de meeste mensen stampen de rotsen eerst tot poeder zodat het sneller wordt opgenomen = bommetje

hannus

Bewuste gebruiker
Gewoon tot poeder malen en een bommetje droppen, grote brokken doen er lang over voor je op het hoogte punt bent, en er is kans op maag bloedingen.

Bovenaan