Natural_Mystic
Belezen gebruiker
Is heir iets tegen te doen. Ik sta te knarsetanden als een gek op dat spul. Zelfs wel eens gehad dat ik de volgende dag nog stijve kaken had.
Natural_Mystic zei:Is heir iets tegen te doen. Ik sta te knarsetanden als een gek op dat spul. Zelfs wel eens gehad dat ik de volgende dag nog stijve kaken had.
Jeller zei:kauwgom is echt het DOMSTE dat je kan doen.. zo ga je juist meer knarstanden en zie je er nog belachelijker uit zijn door als een wilde te kauwen..
stijve kaken gegarandeerd de volgende dag met kauwgom!
beste wat je kan doen is gewoon je bek onder controle proberen houden, maar niet iedereen kan dat.
dus leer er mee leven of neem geen mdma
Dzy zei:Jij houdt wel van lollies in je mond, of niet.
Slettebakje.![]()
Jeller zei:beste wat je kan doen is gewoon je bek onder controle proberen houden, maar niet iedereen kan dat.

-spaceman- zei:Jeller zei:beste wat je kan doen is gewoon je bek onder controle proberen houden, maar niet iedereen kan dat.
Ellesdee zei:-spaceman- zei:Jeller zei:beste wat je kan doen is gewoon je bek onder controle proberen houden, maar niet iedereen kan dat.
space, wat is je afbeelding irritant groot![]()
![]()

Enesteene zei:nimmer last van
Ellesdee zei:als ik een klapperkaak heb, dan betekend dat dat ik t naar mn zin heb![]()
Qocaïne zei:Ellesdee zei:als ik een klapperkaak heb, dan betekend dat dat ik t naar mn zin heb![]()
Innnnderdaad! Dat is veelal een goed teken! ^.^

Psycho_Chrono zei:zagen met die kaak!

MetaalKonijn zei:Zei de gozah die vervuilde leren strings aan willekeurige gozahz geeft.
MetaalKonijn zei:Zagende kaken is voor de persoon in kwestie wel fijn, maar voor de omgeving ietwat minder kan ik me voorstellen.![]()
Ik ben inderdaad een vrouw, een lekker wijf nogwel. Ik deel alleen geen strings uit, alleen aan psycho_chrono, die graag de gele randjes d'r uitpeutert.![]()
MetaalKonijn zei:Inderdaad... en dan maar niet te spreken over de schrikreactie die je krijgt als je je tanden net iets te luid hoort knarsen.![]()
Sweet yoghurt-smegma-luuuuub baby!1!1
Natural_Mystic zei:Een paar dagen geleden weer mijn tong kapot gebeten. Ik moest de volgende morgen naar school, maar ik had niet geslapen dus ik voelde me nog redelijk onder invloed. In de klas probeerde ik het stil te houden, maar 100 % lukken deed het niet omdat iemand vroeg of ik iets op had. Maar goed, kan kauwgom nu wel of niet?