mdma

vldr

Newbie
hallo.
Ik ga binnenkort naar pro-jekt ( 27 maart )
Ik heb al enkele keren xtc pillen geslikt, maar ben van plan eens mdma poeder te proberen. Kan iemand me vertellen als dit eigenlijk wel goed is om een nachtje lekker door te gaan. Ik heb gehoord dat je er eigenlijk gewoon lekker pelig van loopt, maar niet echt de uithouding hebt om te feesten als van een gewoon pilletje...
Let me know
thnxx

Drazzic

Bewuste gebruiker
vldr zei:
hallo.
Ik heb al enkele keren xtc pillen geslikt, maar ben van plan eens mdma poeder te proberen. Kan iemand me vertellen als dit eigenlijk wel goed is om een nachtje lekker door te gaan. Ik heb gehoord dat je er eigenlijk gewoon lekker pelig van loopt, maar niet echt de uithouding hebt om te feesten als van een gewoon pilletje...
Let me know
thnxx

uhm als je echt xtc pillen hebt gehad dan hoort er ook MDMA in te zitten. Dat wordt gewoon gemaakt van die kristallen. MDMA poeder bestaat niet :wink: dat is gewoon verkruimelde MDMA kristallen. Gewoon het pure.

De werking is gewoon gelijk aan die pillen mits er MDMA in zat. MDMA kristallen werken wel vaak iets sneller en kijk wel beetje uit met doseren, dat spul is heftig! Maar het beste op aarde, is fijner dan die kut pillen waar vaak rotzooi bij zit.

needlefreak

Bewuste gebruiker
vldr zei:
hallo.
Let me know
thnxx

bedoel je pro-jekt overlaatst in oostende met dj rush enzo?

ik ben er geweest. zwaar gebruikt toen die nacht. 's middags m'n methadon, zitten zuipen, joints roken, 's avonds speed, XTC's (witte yin yang, witte RNen en zwarte poema's) en e flesje vloeibare XTC (GHB).

was hele tijd geleden dat ik nog weggeweest was. is echt een nacht waar ik nu nog op terug denk. enkel jammer dat ik me bijna niks meer kan herinneren. :mrgreen:

binnenkort naar kortrijk? ik heb de smaak weer te pakken gekregen. :hearteyes: feesten!! :smoke:

vast veels te laat,,,maar toch een antwoord op de vraag: kan ik er een nachtje mee doorhalen op een feest?!
mdma zorgt voor het 'space' gevoel in een p'tje. Je gaat je er lekker door voelen. Op een groot feest heb je vaak meer energie nodig,,,spacen kan ook goed zijn,,,maar ik wil stampen dan :tongueout: het onderdrukt wel de moeheid,, maar bij mij niet erg. Ieder zijn eigen uitwerking natuurlijk, maar mdma poeder is voor mij gezellig een avondje met vrienden chillen,, niet voor op een feest! doe rustig allemaal, Maarten

Krs

Bewuste gebruiker
Als ik pillen opheb op een feest heb ik echt wel energie genoeg. Af en toe ga ik ff op de tribune zitten maar dat vind ik dan gewoon relaxt. Waarom zou je wat anders dan pillen nemen? je redt het daar makkelijk op :grin:

Krs

Bewuste gebruiker
Wat gebeurt er met je bij speed dan?
alleen maar energie of ook het blije en alles is mooi gevoel?

Drazzic

Bewuste gebruiker
Speed geeft vooral het oppeppende effect van XTC. Het fokt je hart flink op en het energie raast door je lichaam. Verder ook meer contacten je lult veel meer en simpeler zoals ook bij XTC.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Nee het is echt wel anders hoor. Bij MDMA voel je je veel gelukkiger, echt het liefdesgevoel. Dat mis je veel meer bij speed. Speed is daarbij ook nog vele malen slechter voor je. Dus eerder MDMA pakken dan Speed. Alleen van MDMA kan je ook soms erg lam worden dat je alleen wil zitten spacen, dus echt alleen spacegevoel en weinig oppeppend. Bij speed krijg je niet snel het gevoel dat je wil zitten op de bank lekker chillen :)

Krs

Bewuste gebruiker
als ik pillen op heb op een feest vind ik het wel relaxt om af en toe ff te zitten en rond te lopen en niet de hele tijd stampen.

Drazzic

Bewuste gebruiker
Christiaan18 zei:
als ik pillen op heb op een feest vind ik het wel relaxt om af en toe ff te zitten en rond te lopen en niet de hele tijd stampen.

Dat is dus wat ik zei :) Bij speed zou je dat minder snel krijgen. Bij pure mdma kristallen wel :) vind ik ook relaxt gewoon relaxt zitten genieten.

Mac...

Badass junkie
Ligt aan de heoveelheid en bij capsules loop je nog steeds het risico dat er iets anders bij zit

Fucking Madness

Experimenterende gebruiker
Mac... zei:
Ligt aan de heoveelheid en bij capsules loop je nog steeds het risico dat er iets anders bij zit

aan drugs zitten altijd wel risico's...als je het niet vertrouwd kan je het altijd nog laten testen :wink:

Bovenaan