me 2 dames

Snowseals

Experimenterende gebruiker
ik heb me planten nou iets van anderhalfemaand. hopelijk gaat de bloei beetje goed.

foto: http://members.lycos.nl/wwdprodigy/groei.JPG

ik heb de eene plant beetje laat getopt ken je ook wel zien. Verleden jaar waren ze 2.50 hoog geworden hopelijk gaat het dik jaar ook wat worden. Ik geef meestal me planten stikstof en calium. Lijk wel soms als je voeding zelf maakt nog beter is dan growshop :confused:
wat voor voedging gebruiken jullie ???

Houdoo

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Zoo, dat zijn best flinke in vergelijking met mijnes :mrgreen:
Welke soort heb je?

Oja en ik heb ze gewoon in de volle grond staan, en gebruik geen speciale voedingen ofzo. Gewoon puur natuur :stoned:

Snowseals

ik heb Swazi x Skunk. alleen deze plant hoord heel lang en dun, maar met vollegrond krijg je ook echt kk groten planten :hearteyes: :stoned:

stinos

woooow groot!
ik heb ook een plantje, maar die is superklein, superdun en superweinig blaadjes, k heb m gewoon maar in de grond gezet en ik zie wel of er wat aan gaat groeien.. nog tips iemand?
wat is toppen?

Snowseals

als je de plant topt, krijg je geen hoofdtop meer, de plant groeid dan niet meer in de lengte maar meer in de breete.

Eigenlijk vin ik het zelf niet echt moeilijk wietplanten kweken, is ook wel beetje ervaring allemaal. maar als jij je plant gewoon watergeeft en hij heb een lekkerplekje in de zon. hoord het van zelf wel een mooie damen :smoke:

Ik maak meestal ook zelf voeding, lijk wel soms of het beter is dan voeding uit de growshop, klinkt misschien raar. maar ik haal meestal de stikstof uit de brannetels en gooi het bij me eigen planten

Boksbal

Newbie
Snowseals zei:
ik heb me planten nou iets van anderhalfemaand. hopelijk gaat de bloei beetje goed.

foto: http://members.lycos.nl/wwdprodigy/groei.JPG

ik heb de eene plant beetje laat getopt ken je ook wel zien. Verleden jaar waren ze 2.50 hoog geworden hopelijk gaat het dik jaar ook wat worden. Ik geef meestal me planten stikstof en calium. Lijk wel soms als je voeding zelf maakt nog beter is dan growshop :confused:
wat voor voedging gebruiken jullie ???

Houdoo

Ik pis om de 2 weke rond de boom :)

en zie nu :) 8 weken later

Dr.Gonzo

Newbie
Ik zou ze alleen nog een keer ompoten in een grotere bakken met meer litercapaciteit. Dan zetten ze nog wel een keer een fijn groeispurtje in. Verder mooie dames, keep up the good work. :)

Bovenaan