Meer pillen meer effect?

Sindy

Newbie
Een vraagje

Meestal slik ik ongveer 4 pillen op een avond, maar ik slik deze dan niet in 1 keer, meestal ieder uur 1.
Maar meestal merk ik niets meer van de laastse 2 pillen.
Is het zo dat als je 4 pillen slikt je ook 4x lekkerder voelt?
Of kan je ze beter in 1 keer sllikken?

Kus Sindy

Bal0n

Badass junkie
Ik meen ergens een keer gelezen te hebben, dat meer pillen slikken niet leidt tot een sterker euforisch gevoel. Helaas kan ik niet terug vinden waar ik dit gelezen heb (Short term memorie loss.. :smoke: ).

En trouwens, als je van die laatste 2 nix meer voelt, waarom slik je ze dan?

Je kan ze beter over de avond verspreiden, het gevoel zal ongeveer hetzelfde blijven (zoals je beschrijft), en langer duren.

Sindy

Newbie
Oke dan

De laatste 2 slik ik omdat ik bang ben dat ik het relaxte gevoel kwijt raak. Anders duurt het ook iets korter, ik merk er verder bijna niets van

ik heb dat dus ook dat ik van die laatste weinig of niets meer voel en dan word het op het laatst best saai, volgens mij is dat omdat je al te lang gebruikt en je lichaam het gewoon word, ik ga nu een tijdje proberen te stoppen want na al die tijd vind ik de plezier er wel wat afgaan
dit is dus mijn mening, correct me if i'm wrong!
Greetz

Sindy

Newbie
Ik denk ook dat inderdaad je lichaam er aan gewend raakt. Helaas...

Maar dat tijdje stoppen is best een leuk idee, maar je moet het wel kunnen, mij is het niet gelukt. :cry:

natalia

Experimenterende gebruiker
alé da is toch logisch meer pillen,meer effect?!!
k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben :hearteyes:
mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!!

blijf es thuis hé als je geen xtc meer wilt gebruiken,k doe da ook!
als ik uitga gebruik ik toch sowieso xtc!!!

cheers x

Bal0n

Badass junkie
natalia zei:
k gebruik al 6 jaar xtc,mor wel met mate zu!pak hoogstens 2 pillekes,constant halfkes,want vind t degoutant als ik te skeel ben :hearteyes:
mor vrienden van mij gebruiken wekelijks xtc en die heb ik toch nog ni horen klagen zu dat effect vermindert!!

cheers x

Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..

needlefreak

Bewuste gebruiker
Bal0n zei:
natalia zei:

cheers x

Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..
en ik vroeger ook... :rolleyes:

natalia

Dan zijn je vrienden echt super achterlijk..[/quote]

whatever :rolleyes: :rolleyes: !!k zeg ni dak t goekeur hé hun gebruik,k gaf gewoon een voorbeeld!

doopie

Bewuste gebruiker
mischien een idee om gewoon een maandje niet te gebruiken dan krijg je het gevoel weer terug :wink:

Ik ben er van overtuigd dat je na 2 pillen het verschil niet meer merkt. Tuurlijk ligt het ook aan de sterkte van je pil maar het is een standaard regel dat je alleen de eerste 2 echt voelt en de rest het gevoel alleen wat langer vast houd.

:wave:

Drazzic

Bewuste gebruiker
Meer pillen nemen heeft weinig positief (!!) effect. Na bijvoorbeeld 1 het scheelt per persoon uiteraard is alle positiefe energie al uit je lichaam, en meer pillen geeft alleen een meer oppeppend (speedy) gevoel. Dus niet het gelukzalige wat XTC ook heeft dus je kan beter niet meer pakken gewoon wachten tot de vorige bijna is uitgewerkt. Meer pillen is ook meer risico!

peach

Wij nemen na 2 pillen meestal wat ghb bij....2,5 ml......dan blijft het effect nog wel een poos hangen.In elk geval beter dan als je een derde of vierde pil neemt.En in tijden van de huidige schaarste scheelt het natuurlijk ook :)

2C-Em

Belezen gebruiker
Meer dan 4, bij goed snoep, heeft geen zin, alleen de bijwerkingen nemen toe, die euforie komt niet meer terug. Veel prettiger zal je je er iig niet van voelen..en de dagen erna des te ongemakkelijker..

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
2C-Em zei:
Meer dan 4, bij goed snoep, heeft geen zin, alleen de bijwerkingen nemen toe, die euforie komt niet meer terug. Veel prettiger zal je je er iig niet van voelen..en de dagen erna des te ongemakkelijker..
Lees die post eens een paar keer hard op en denk dan eens na.

Serenity

Badass junkie
Ik zie niet wat er mis is met die post :flushed:
Ben ik nou zo dom?

Anyway, na een bepaalde hoeveelheid wordt het effect niet sterker, het duurt langer. Net als de bijwerkingen die nadat je 'gevoel' weg is nog langer door blijven gaan.
Bij jou zit die grens dus na 2 pillen. Lijkt me vrij duidelijk.

2C-Em

Belezen gebruiker
ExceptionalInsight zei:
2C-Em zei:
Bedoel je dat nou tegen mij of tegen de TS?
Tegen jou
Ok en wat wil je dat ik bereik, ik bedoel ik kan er best over nadenken hoor, daar gaat het niet om, maar als je vindt dat er wat mis mee is kan je dat ook direct zeggen, ik heb geen zin om te gaan zitten raden wat je bedoelt..ik ken je verder niet dus ik weet niet waar je op insinueert.
Ik sta nog gewoon achter mijn post. Moet er bij zeggen dat het al jaren geleden is dat ik voor het laatst uberhaupt in de buurt van de 4 pillen ben gekomen :) dat hoeft al lang niet zo nodig meer.

richelle

Belezen gebruiker
Na 2pillen bijslikken , krijg ik niet meeer de euforie ,alleen wazig en wappie en je stelt de fall down even uit messchien , maar des te brakker voel jeje de andere dagen,
na 2 pillen een hijsje van een joint, versterkt de flow net zo lekker.

Trouwens al 3 mnd niet gebruikt..zelfs gefeest zonder ,en toch heerlijk heel de avond doorgedanst tot 5 en geen kater..beviel me wel,,

Stiekum weet ik hoe lekker tis even diep te gaan, dus ikzeg nooit nooit..meer :wink:

Bovenaan