Meest hallucinerende paddos

J0rrit

Badass junkie
Wat zijn de meest hallucinerende paddos verkrijgbaar in de meeste smartshops ( ik haal ze wss in maastricht dan ).

Het gaat me dus om de gene die het meest hallucinerend werkt, maar het minst mindfucking. Bij truffels had ik namelijk soms het gevoel dat mijn lichaam een puntje was, en ik wist niet meer goed wie ik was en zo, maar dat soort dingen wil ik eigenlijk niet.

Bestaan er uberhaupt paddos die heel hallucinerend zijn maar niet echt mindfucking?

matthijs

Badass junkie
DarkScope zei:
Wat zijn de meest hallucinerende paddos verkrijgbaar in de meeste smartshops ( ik haal ze wss in maastricht dan ).

Het gaat me dus om de gene die het meest hallucinerend werkt, maar het minst mindfucking. Bij truffels had ik namelijk soms het gevoel dat mijn lichaam een puntje was, en ik wist niet meer goed wie ik was en zo, maar dat soort dingen wil ik eigenlijk niet.

Bestaan er uberhaupt paddos die heel hallucinerend zijn maar niet echt mindfucking?

Dat is paddo's...als je daar niet tegen kunt moet je ze niet nemen. Eet ze in ieder geval niet voor de leuke kleurtjes

J0rrit

Badass junkie
mathijs zei:
DarkScope zei:

Dat is paddo's...als je daar niet tegen kunt moet je ze niet nemen. Eet ze in ieder geval niet voor de leuke kleurtjes

ja uhm. Mijn doel als ik paddos eet is voor de hallucinaties en de mooie kleurtjes en dingen in 2-d zien en dat soort dingen. Al die trippende shit dat alles zo raar aanvoelt enzo vind ik ook wel tof, maar de mindfuck echt niet eigenlijk.

Maar als ik de hallucinerendste paddos eet betekent het dan automatisch dat de mindfuck dan ook heel groot is?

matthijs

Badass junkie
Hallucineren is niet alleen maar "kkwaus" zijn of mooie kleurtjes zien. De mindfuck hoort ook bij hallucineren.

J0rrit

Badass junkie
mathijs zei:
Hallucineren is niet alleen maar "kkwaus" zijn of mooie kleurtjes zien. De mindfuck hoort ook bij hallucineren.

oke dan, dan moet ik daar maar aan wennen door het vaker te proberen miss. Maar wat zijn de hallucinerendste paddos dan verkrijgbaar in de smartshop?

Deranged

Badass junkie

matthijs

Badass junkie
DarkScope zei:
mathijs zei:

oke dan, dan moet ik daar maar aan wennen door het vaker te proberen miss. Maar wat zijn de hallucinerendste paddos dan verkrijgbaar in de smartshop?

Hawaiiaanse.

J0rrit

Badass junkie
mathijs zei:
DarkScope zei:
mathijs zei:

Hawaiiaanse.

En hoeveel gram is een normale dosis voor een beginner? want kheb maar een aantal keer getript en wil niet meteen te heftig gaan? En zijn daar ook nog verschillende soorten van of is dat maar 1 soort?

matthijs

Badass junkie
Als je vaker getript hebt moet je dat sowieso toch wel aanvoelen lijkt me...
Was het de eerste keer te zwak; neem dan meer.
Was het te sterk; neem minder

Je koopt paddo's in porties. Grammen maken opzich weinig uit.

J0rrit

Badass junkie
mathijs zei:
Als je vaker getript hebt moet je dat sowieso toch wel aanvoelen lijkt me...
Was het de eerste keer te zwak; neem dan meer.
Was het te sterk; neem minder

Je koopt paddo's in porties. Grammen maken opzich weinig uit.

dat weet ik ja. maar van die hawaiaanse. halve portie goed om mee te beginnen?

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
cker weten, mijn eerste keer was ook een halve portie hawaiaanse (gedroogd) dat was dus maar 0,5 gram, maar geloof mij dat is meer dan voldoende om ze te leren ''kennen'' :rolleyes:

:wave:

Eyezblack

Belezen gebruiker
Van hawaiiaanse kun je zeker hard hallucineren :grin:

Maar het meest vervelende gebeurde mij laatst, ik kocht een halve gedroogde portie hawaiiaanse, nam het in heb heel goed gekauwt. Ik heb geen 1 keer gehallucineert :confused: Maar wel vond ik de omgeving er heel mooi uitzien, en we hebben ook heel veel gelachen want we kwamen de hele tijd niet uit onze woorden :P

Hoe zijn colombiaanse? Wil wel een keer proberen :)

zommes

Badass junkie
DarkScope zei:

Dan moet je geen paddo's eten als je daar niet tegen kunt, ook Hawaiaanse geven mindfuckerige shit.

2-cb ofzo is dan meer iets voor jou, of een keer jezelf bij elkaar rapen.

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
jah, maar IK vind dat de gewoone truffels (philosopher stones) de grootste mindfuck veroorzaken. En laatst maakte ik het toppunt van een mindfuck mee :openmouth: niet erg plezant

J0rrit

Badass junkie
wwaazzaapp zei:
jah, maar IK vind dat de gewoone truffels (philosopher stones) de grootste mindfuck veroorzaken. En laatst maakte ik het toppunt van een mindfuck mee :openmouth: niet erg plezant

ik vond het inderdaad ook wel heftige mindfuck, vooral vergeleken met andere die ik heb gehad.

J0rrit

Badass junkie
zommes zei:
DarkScope zei:

Dan moet je geen paddo's eten als je daar niet tegen kunt, ook Hawaiaanse geven mindfuckerige shit.

2-cb ofzo is dan meer iets voor jou, of een keer jezelf bij elkaar rapen.

2-cb, geeft dat minder of geen mindfuck? ik hoor over hawaiaanse juist dat hallucinaties tegenvallen, iemand die het voor de 1e keer deed had meteen een heel bakje, en hij heeft niet echt gehallucineerd.

Zommes, dat in je plaatje, zon soort hallucinaties wil ik krijgen? :)

nutsss

Wijs gebruiker
DarkScope zei:
Zommes, dat in je plaatje, zon soort hallucinaties wil ik krijgen? :)

Als je Zommes in je hallucinaties wilt hebben dan is er echt iets mis met je.... brrrrr wordt een bad trip....

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
ik heb ervaring met de mexicaanse, colombiaanse en hawaiiaanse paddo's
als je hard wilt hallucineren dan raad ik je de hawaiiaanse paddo's aan, deze zijn voor mij overduidelijk de meest visuele

de mexicaanse en colombiaanse vind ik niet zo indrukwekkend (bij normale dosis), ze zijn wel wat visueel natuurlijk maar niet zoals de hawaiiaanse, deze paddos vind ik meer geschikt om met wat vrienden te doen, terwijl je van de hawaiiaanse meer introvert wordt (mijn ervaring)

de mindfuck dat hoort er idd bij, als je dat niet wilt moet je idd geen paddo's nemen...

De jongen

Bewuste gebruiker
De eerste keer paddo's dan maar mexicaanse zeker?
We zijn van plan met twee elk een halve portie te nemen. Zou dit wel bevredigend zijn??
Kwil wel dingetejs zien en ik wil leren .
Maar mss toch maar safe spele en die halve neme...

sjaartrol

Bewuste gebruiker
wwaazzaapp zei:
cker weten, mijn eerste keer was ook een halve portie hawaiaanse (gedroogd) dat was dus maar 0,5 gram, maar geloof mij dat is meer dan voldoende om ze te leren ''kennen'' :rolleyes:

:wave:

whoohw, das wel weinig ze, 0.5 g gedroogd, kdacht da 2.5 g gedroogd 1 portie was :confused:

sjaartrol

Bewuste gebruiker
mathijs zei:
Van een halve portie trip je absoluut.

da zal te weinig zijn voor devolgende door darkscope beschreven effecten:
"hallucinaties en de mooie kleurtjes en dingen in 2-d zien en dat soort dingen. "

om dinge in 2d te zien moet ge veel meer dan 1portieke gaan neme...

ik had 1 portie hawaiaanse genome en heb enkel hele tijd gelachen, een klein beetje getript een paar flashkes van 1sec lang enz, maar nie echt voor te zegge "whoohw da was een overweldigende trip"

De jongen

Bewuste gebruiker
Langs een kant jammer dat het niet voor iedereen hetzelfde effect geeft. Maar langs de andere en grotere kant :) Wel geweldig dat ieder zij relatie heeft tot de paddestoel.
Dit maakt het dan weer spannend natuurlijk...
Wat leuk allemaal.

matthijs

Badass junkie
sjaartrol zei:
mathijs zei:

"hallucinaties en de mooie kleurtjes en dingen in 2-d zien en dat soort dingen. "

ik had 1 portie hawaiaanse genome en heb enkel hele tijd gelachen, een klein beetje getript een paar flashkes van 1sec lang enz, maar nie echt voor te zegge "whoohw da was een overweldigende trip"

Iedereen reageert anders op paddo's en de ene keer heb je er een ander effect van dan de andere.
Heb wel eens een verhaal gelezen van een egodeath op een halve portie.

J0rrit

Badass junkie
sjaartrol zei:
mathijs zei:

ja alleen het nadeel is dat het gevoel dan ook zo super heftig wordt...

siriusmushroom

Experimenterende gebruiker
wil je echt de sterkste, loop dan eens naar je lokale smartshop en vraag eens naar de azurescens die sinds vorige week terug hun kopje opgestoken hebben in het magische bos haha

wat die mind fuck betreft, mijn eigen ervaring hiermee is dat de ene soort dit meer heeft dan de andere...Hou je niet van die mindfuck, probeer dan eens een keertje de golden teachers, dit is een cubensis soort die net bekend staat om zen helderheid in het hoofd(gouden lessen snap ie...)

ten slotte, het is en blijft een natuur product, dus iedereen reageert er anders op, bovenstaande is dus enkel en alleen mijn eigen ervaring en kan dus best voor anderen heel anders uitpakken...

wil je echt een goede reis maken probeer dan eens goed te vasten alvorens de stoeltjes te eten, dat hebben ze graag en zullen ze je in dank afnemen :sunglasses:
dan een reepje pure chocolade erbij(liefst uit bio shop, +-85procent pure cocao en gemaakt met rietsuiker) en je zult met elk stoeltje een reis maken...

Dat er minder leuke dingen opkomen bij paddestoelen, tja het is en blijft tot op zekere hoogte een medicijn he...(en met medicijn bedoel ik dan een middel wat je met jezelf en de wereld rondom je in contact brengt, en dit gaat dus soms met enige obstakels gepaard)

zien wat je moet Zien, het aanvaarden en het zo ook weer loslaten dat is de truuk...

baarsjesbewoner

Bewuste gebruiker
vreemd dat ik iedereen hoor praten over 'mindfucks'. Ik heb nu 2 keer paddo's genomen en nooit ook iets wat op een mindfuck moet lijken meegemaakt. Heb alleen maar mooie dingen ( en rare dingen ) gezien en vooral veel gelachen. Wat moet ik me voorstellen bij een mindfuck?

siriusmushroom

Experimenterende gebruiker
Goeie vraag, wat versta je onder mind fuck?

Voor mij persoonlijk, ik versta hieronder het heen en weer slingeren van je gedachtes in je hoofd, als het ware aan duizend dingen te ge lijk denken, waardoor je soms je eigen gedachtes en dan ook je trip niet meer kunt volgen. Verder leid dit veelal tot verwarring en in sommige uiterste gevallen tot angst...

Ikzelf gebruik deze kleine broeders als middel om wat meer over mezelf te leren en de wereld rondom me, dus een mind fuck kan ik ook missen als de pest. Mijn eigen ervaring vertelt me dan ook dat dit voor mij bij de ene soort iets minder aanwezig is als bij de andere. Ieder zal dit voor zichzelf moeten uitzoeken!

Zoals al eerder aangegeven zal dit dus voor enieder met eender welke soort anders uitpakken...

wwaazzaapp

Bewuste gebruiker
ja ik heb er ook nooit last van gehad, tot 2 weken terug.
Het was alweer een half jaartje geleden dat ik paddo's op had. En we deden deze keer truffels, dus ik lekker 10 uur van te vore nix gegeten en daarna hups 1 portie truffels naar binnen, goed kauwen met chocola.
Nou na 20 minute had ik het niet meer. Ik ben redelijk ervaren op dat gebied maar zo hard was ik nog nooit gegaan.
Ik kon niet meer helder kijken en mijn hoofd sloeg op hol, ik kon niet meer denken en brabbelde onduidelijk als ik wat wilde zeggen. Ik dacht dat HET was afgelopen, het einde van alles.
Na ongeveer 2,5 uur na inname werd het minder en heb ik eindelijk wat van mijn trip kunnen ''genieten''.
Dit vond ik wel jammer maar het was egt een ervaring. Ik ben tog blij dat ik het een keer mee gemaakt heb, daar word je alleen maar ''sterker'' van.

:stoned: :wave:

Jeller

Badass junkie
als je echt voor visuele dingen wilt gaan als in zommes zijn avatar ben je bij paddo's niet aan het juiste adres.. er zijn middelen die een stuk visueler te zijn zonder dat ze je hoofd volledig verwarren

paddo's zijn wel redelijk visueel, maar tgaat em daar bij vooral wat er in je kopke afspeelt imo

Bovenaan