Meest memorabele THC moment?

Atropa

Bewuste gebruiker
Ik weet nog eens dat ik na paddo's de volgende dag heel fors ging smoken met een waterpijp en daarna heel apart begon te trippen met CEV's en alles groter en kleiner leek. Alles voelde ook heel zacht aan.

En m'n 3de keer smoken ooit in een parkje met 1 iemand, door de stad gelopen en een half uur in een scheur gelegen om Chinese tekens op het raam van een Chinees restaurant. 'Denkt zo iemand nou met wat scheve strepen op z'n raam klanten te trekken?' hielden we de hele tijd vol. :P

flipkonijn

Bewuste gebruiker
Dat was wrsl gisteren maar dan tussen nuchtere mensen, maar ik ben daarvan alles al vergeten.

Het vorige was dat ik nog een bluntje gerold had na een hele avond paffen (er zat een goeie 2g in).
Onze keel werd rauw en we moesten hoesten, en we gingen overal scheef gaan liggen (grond, bed, tafel..) :stoned:

Wacky

Badass junkie
De eerste keer dat ik blowder. uren lang lachkick gehad.

Daarna nog op een metal festivalletje, maar daar kan ik weinig aan uitleggen. Ik zat met een maat bij de bar die snachts nog open was aan een mini strandje bij een riviertje, we waren erg stoned, misschien ook een beetje dronken, de slovenen om ons heen waren ook erg dronken, en het was op een of andere manier geweldig :)

maiskorrel

Bewuste gebruiker
De eerste keren, halftrippend, veel haha en hihi, ja dat waren nog eens tijden!

Maar ik koester nog steeds de momenten dat je gewoon gezellig met je vrienden buiten gaat smoken, beetje gestoord doen :grin: . Vervolgens naar de supermarkt gaan, eten inslaan en daarna naar iemand toe gaan en daar een filmpje pakken of gaan gamen met zijn alllen.

Chillheid in het kwadraat :)

Exceptional Insight

DF-koning
Emeritus Mod
Het moment dat ik net begon met blowen. Jointjes in elkaar knutselen, want draaien konden we natuurlijk nog niet, dan ergens buiten zitten of op het strandje hier liggen en net zo lang blowen tot we niet meer op konden staan, veel lachen en raar doen.. dat was het begin van het einde :þ

Rammelslakje

Belezen gebruiker
De lachkicks als je echt knetter stoned bent... Laatst belde een vriend met iemand en er was een storing dus het klonk niet zo goed. Toen hij zei het klinkt alsof je telefoon chips aan het eten is kwam ik niet meer bij :grin:

dzN

Belezen gebruiker
Ongeveer bijna een jaartje geleden. We vonden een rustige plek om een joint in de auto te roken. Aan een aldi. We zijn ondertussen aan het smoken, rijden er 4 combi's voorbij. Stoppen en beginnen hun alcoholcontrole op te zetten. Naast ons stopt ook 1 auto. De man stapt uit, klopt op onze ruit en vraagt : wat is er jongens, jointje aan het roken? ik die aan het buiten raam zei: Nee meneer. Dan zijn we snel vertrokken.

Goed onderweg naar onze gemeente steke we rustig een joint op, de andere waren overgens wegstoken in de broek en gekreukt..

Wanneer we op de hoofdweg toekomen ( met een joint , auto vol rook ) zien we eer een controle maar dan in onze gemeente. Auto's worden er uit ongenomen en volledig gecontroleerd, zo zien we 1 iemand heel zijn auto leeg maken.

Wij mochten gelukkig weer doorrijden. Weer een andere joint gerold, maar zonder we beseften waren we eegt stoned. Dan op een zeer rustige plek nog gesmoked :) met een gerust hart deze keer. Zo'n avond maak ik nooit meer mee!

Paddoboy

Belezen gebruiker
memorabel...
was aan een turnzaal, zo mijn eerste keren wiet smoken
alles was net een droom
springen op de massas grote trampolines naar zo een moesput (put waar je meters hoog kan in vallen en geen zak voelen)
lovely :hearteyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
was een jaar geleden even kijken hoe ver ik kon gaan, ik had er wel een sitter bij.

Op den duur, leek t alsof alles een lichtgroene gloed had, als ik naar de deur keek was t net of die steeds open ging. Toen aan t spacen, ik had een gedachtengolf, (zo noemde ik het) waarbij je je gdachten goed moest vasthouden, anders gingen ze over in een soort "wah-wah" geluidje, en was je ze kwijt. Weet niet meer hoe ik in slaap ben gevallen, heb erg vreemd gedroomd.

Over uilen en vossen, en een man, in een soort dorpje, die verbaasd was dat ik wist dat die er rondliep. "jij kan me zien?"

de volgende ochtend werd ik wakker gemaakt met een bak sterke koffie, en verse donuts van de markt.

was een leuk dagje.

dollegekske

Bewuste gebruiker
Gewoon knetterstoned in de armen vn je schatje in slaap vallen en de volgende dag de hele dag in bed blijven liggen met zijn 2en. heerlijk. :hearteyes:

ZI09

Bewuste gebruiker
-De eerste keer stoned (en nog alleen ook), schrikkende van de robots in mijn kamer (cd intro :grin: , maar toch, hij kwam traag op (de cd) waardoor ik al vergeten was dat hij aanstond. Allemaal best obscuur als je voor het eerst stoned bent).

-De eerste keer stoned 2: het moment waar het ingeslagen was en ik besefte dat ik ineens raar was geworden en voor het eerst stoned. Met de daarbij behorende vruegde, paniek, chaos en rare geluiden overal (in de volksmond: "waaiende wind" :grin: :grin: :grin: :grin: )
En heel de wereld bestond uit bubbels en sterren, wat een achteraf niet te begrijpen synoniem was voor kleine dingen die groot werden, zoals het puntje van een kegel naar het uiteinde en zo terug.
En daar was ik 100% van overtuigd.
(ik denk dat dit een idee geeft hoe de toestand toen was)

-3e keer stoned: Heel de wereld was scheef ofzo en bewoog in stralen schuin naar beneden.
KWestie van teveel bier al op hebben, en in de koude zee lopen.
Die avond ook voor het eerst mijn broek binnenstebuiten aangedaan en mijn schoenen aan de verkeerde voet (how teh fuck?....)

Hehe, mooie dingen. Het zou nooit te filmen zijn.

drugsnoob

Experimenterende gebruiker
De eerste keer had ik een jointje meegesmoort met vrienden en op de bus naar huis speelde ik een muziekje af in mijn hoofd, en het was wel alsof een heele life band naast mij stond!

Detroit303

Bewuste gebruiker
In de provence toen ik met een vriendje daar op reis was. We zijden altijd tegen de de ouders dat we gingen vissen, om dan ergens jointjes te gaan roken. Enja, als ik 15 was, was ik toch wel anders stoned als nu. Zalig gewoon.
Dus wij lekker jointjes roken, met die vislijn die zonder aas, gewoon in het water hing.
Plots ging die vislijn richting water! Nog snel kunnen pakken en een vis van (zonder overdrijven) 40cm uit het water gehengelt! En maar apestoned lachen! 20 minuten aan een stuk tot alles pijn deed. Savonds lekkere forel op de BBQ! :grin:

Aaaah.. waar is de tijd! :)

Lombardos

Newbie
Liveconcert van Boys noize eens in mijn hoofd afgespeeld ,met wat andere electromuziek tussen, was echt fantastisch.
Ook de eerste keer dacht ik dat de lucht paars was ofzo, ook wel eens leuk om te zien, :)

Javaanse Jongen.

2 jaar geleden ofzo bij een maatje thuis. een paar voorgedraaide gerookt met ze 2e. ik zag water uit het oor van hem komen en ik viel op de grond van het lachen

maar het laatste jaar geen rare dingen meegemaakt met smoke. alleen super ontspannen tintelingen in je voorhoofd bij een dikke hijs. te stoned zijn om ergens aan te denk. usual shit dus. en het blijft altijd heerlijk om na een dag hard werke die dikke jonko op de bank aan te steken.

Kigh

Bewuste gebruiker
Toen ik giseravond stoned naar huis fietste en naast me keek en toen iets zag bewegen en schrok. Toen zag ik een uil, toen schrok ik nogmeer omdat het een uil was. :P
Daarna vloog de uil de hele tijd voor me heen en weer.

Dat was het mooiste dat ik ooit in me hele leven gezien heb. :rock:

ZI09

Bewuste gebruiker
Kigh zei:
Toen ik giseravond stoned naar huis fietste en naast me keek en toen iets zag bewegen en schrok. Toen zag ik een uil, toen schrok ik nogmeer omdat het een uil was. :P

:grin: :grin: :grin: :grin:

Die uitspraak is me in knettere toestand ook al te vaak ontglipt.
Alles wat zichtbaar is is mooier als je stoned bent ofzo.

buzzrider

Wijs gebruiker
Het meest memorabele kan ik niet opnoemen, ik heb in die lange tijd al zoveel knetterstonede en leuke momenten meegemaakt dat ik het beste er echt onmogelijk uit kan pikken.

Ik herinner me nog wel heel goed toen we met de school naar de cinema gingen en dat ik vanachter in de zaal een joint had opgestoken :tearsofjoy:

Bartyo

Bewuste gebruiker
Die joint van laatst van ongeveer 40/45 cm met in totaal 5 tipjes in elkaar zal ik ook niet snel vergeten :beer:
Wat een ding :smoke:

Kigh

Bewuste gebruiker
ZI09 zei:
Kigh zei:

:grin: :grin: :grin: :grin:

Die uitspraak is me in knettere toestand ook al te vaak ontglipt.
Alles wat zichtbaar is is mooier als je stoned bent ofzo.

Maar dat was ECHT het mooiste moment ever, alles was ff perfect. :P
Het enige gevoel dat daar bovenop komt, is echte liefde, maar daar staat jammergenoeg heel vaak gekwetst zijn tegenover.

dzN

Belezen gebruiker
Toen we naar mechelen gingen. We gingen bij een über nerd smoken thuis. We zaten daar op zen kamer, waarschijnlijk had hij ze helemaal zelf overhoop gegooid voor stoer over te komen, te smoken, terwijl zijn moeder elk moment kon thuis komen. We hadden daarna zijn hasj genomen, en direct vertrokken naar een feestje wat verder op. Onder weg was ik een wiet/shit joint aan het rollen terwijl men vrienden de shit in zo'n klein pijpje hadden gelegt en aan het opsmoken waren. Daarna nog een schitter gerold :grin:

Toen we aan het feestje aankwamen , moest ik alleen men zaken leeg maken , haha was daarna zat , echt toffe avond gehad :grin: :grin:

Hawk

Die keer dat ik 15 was en met een hele goede vriend stiekem uit het zolderraam 2 gram door de waterpijp hadden gerookt. Allebei kapot stoned even op bed gelegen, en toen spacend naar beneden gegaan. Niemand was thuis en we gingen op de bank zitten, vervolgens komen er uit het niets een stuk of 10 Italiaanse meisjes binnen (al Italiaans pratend) en wij hadden geen fucking flauw idee waar ze vandaan kwamen. Ze kwamen naast ons zitten, en toen ik mn maat aankeek schoten we allebei keihard in de lach, wat zo'n 10 minuten duurde. Nog steeds lachend waren we maar weer naar boven gegaan.
Toen we een beetje uitgespaced waren naar beneden gegaan, het bleek dat mijn zus een uitwisselingsstudent in huis had, en dat ze die met een paar vriendinnen naar binnen had gestuurd, en zelf even langs de tennisbaan ging om wat spullen op te halen.
Later nog met ze naar een bar gegaan, was me super chill. Was een vette avond!
:stoned:

snoopdok

Ik zat laatst met een oude klas genoot an me knetterstoned op de bank family guy te kijken toen gingen we een personage vergelijken met een dikzak die we bijde kenne man zon chille lachkick had ik nog nooit gehad :grin:

Extisi

Wijs gebruiker
Bij mij in de buurt is een brug. Daar ging ik onder zitten met een vriendin van mij. Het was een uurtje of 10 savonds.
We pakte de joint en heel vredig gingen we zitten op een steen. We hebben een vuurtje gemaakt en na de derde joint waren we best wel stoned :wink: We begonnen te zingen en we voelden ons écht heel vrij. Later zagen in het weiland, wat je ook kan zien, een paar konijnen en het was écht heel vredig.
Dat was mijn moment.
En gewoon thuis bij een vriendin van mij. Wegdromen in die bank van haar. Ooh, ik heb zoveel momenten :)

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Onlangs nog ,
een heerlijke J gerold , me in men bed gelegd naast m'n stoned vriendinnetje.
daarna m'n sony ericson oortjes (geweldige dinge zijn het !) in men oren gedaan.
Wierook aan , raampje open ,jointje aan... Zo genieten van de muziek en wegkwijnen in euforie.
heb btw nog aan DF gedacht op dat moment! :)

da-vid10

Newbie
ik smook nu 4 jaar , en heb dit jaar echt een enorme lachkick gehad.

had 2 blunts op met een mattie van mij , zak 20 bubbelgum ingegaan.

dus wij smoken.. voelde eerst niks , toen waren we in de stad , en ik snapte maar niet dat terwijl we onder een dak stonden we toch nat werden , er werd gezegt dat het van de zijkant kwam maar dat geloofde ik niet.
daarna met die zelfde mattie patat besteld en hebben er minimaal een half uur over gedaan.
uiteindelijk 5 uur een lachkick gehad terwijl ik absoluut wel nuchter was na een uur of 3
heerlijk

Wietje

Belezen gebruiker
stevenkeuh zei:
Onlangs nog ,
een heerlijke J gerold , me in men bed gelegd naast m'n stoned vriendinnetje.
daarna m'n sony ericson oortjes (geweldige dinge zijn het !) in men oren gedaan.
Wierook aan , raampje open ,jointje aan... Zo genieten van de muziek en wegkwijnen in euforie.
heb btw nog aan DF gedacht op dat moment! :)
life as it should be! haha heerlijk!

Mijn overheerlijk moment:
Ik lag na een 3 tal joints lekker diep in men matras gezonken.. film aan het kijken.
maar de mede smokers waren al weg in een andere wereld ^^
dus heb ik de film afgezetn wat bij mij toch enkel verwarring brengt zo'n films
want ik kan ze nooit volgen :)
dan alle lichten uitgedaan (en ja dat heeft me veel moeite gekost :grin:)
en dan bob marley opgezet op men mp3 ..
na even liggen op men zachte matras en men ogen te sluiten, kreeg ik
al die vreemde schommelbewegingen onder controle die men ogen maakte.
dit doormiddel van een sloophamer, die in gedachten al de schommelingen kapot sloeg!
zeer vreemd, maar het werkte!
en dan!
ik lag dan echt helemaal weg, met bob marley helemaal rondom me
ik bevond me net in een grote groene weide, helemaal alleen, en voor mij
een groot podium waar bob marley zijn songs op aan het spelen was!
het was echt een heerlijk en uniek moment!
ik hoop dat ik er nog zo'n mag meemaken!!

Peace! :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Een midzomernacht, niet koud, in het korenveld wakker worden, omdat in een vrije week een hele gram weg te smoken in een uurtje tijd. daarna te vergeten, dat fietsen niet meer gaat, en nog 8 kilometer moet. waarna, na het wakker worden word bedacht dat eerst naar de koffieshop terugfietsen en nog 2 gram extra te kopen een goed plan is.

Bovenaan