hey mede-belg !
Ik ken mezelf in jou verhaal! Ik weet niet of ik dat verhaal hier ooit gepost heb maar daarom post ik hem hier even.
Ik ging met men beste vriend shoppen. hij 5 gram mee ik 4gr en wat hash...
Eens we thuis waren besloten we om alles meteen te grinden, en dat deden we dus ook.
Na het grinden ging ik de 4 gram wegleggen op men kamer en de overige 0.70g dat ik op m'n kamer had liggen halen. dit stak ik in m'n zak samen met het grammetje hash.
Na enkele dikke J's kregen we honger en besloten we om met de auto (vriend rijd dom genoeg altijd met de auto als hij stoned is) naar de kebab te gaan. Men vriend stak zijn 5gr in zijn armsteun van de auto en zijn halve J in zijn pakje sigaretten.
Lekker aten we onze kebab op tot plots mijn vriend bedacht dat hij nog vloeitjes moest gaan kopen 100m verderop. Omdat we toch langs de nachtwinkel zouden rijden namen we dus de auto.
Bij de nachtwinkel aangekomen parkeerde m'n vriend vlug op het voetpad...
en toen...
We zagen een politiebusje aankomen en wisten hoe laat het was!
Ze zette hun busje achter m'n vriend zijn auto en kwamen naar het raam toegewandeld.
*toktok* het raampje schuift open
agent: goede avond heren
wij: Goede avond
agent: weet u dat u hier niet mag parkeren?
vriend: Euh , ja exuseer , ik wilde even heel vlug naar de nachtwinkel...
agent: *ruikt en zegt* Wie heeft er hier een jointje gerookt?
vriend: Mijn vriend meneer
ik : Ja dat klopt.
agent: ok dan mag de bestuurder nu uitstappen en de passagier mag even blijven zitten.
De agent begon mijn vriend te fouilleren , dus dacht ik 'als ik het alarm van de auto even aanzet' (ik weet niet waarom ik dit dacht maar het was een reflex)
Toen kwam de 2de agent uit de combi naast de auto staan bij mijn raampje. ik wilde sympathiek over komen en stelde enkele vragen , iets als : 'mevrouw , mag dit eigenlijk ? die neon onder de zetels? " even een kort gesprekje gehad met de agente...
ondertussen vond de agent de halve J in mijn vriend zijn pakje sigaretten...
Hij hield dit bij en zij dat ik mocht uitstappen...
Ik stapte uit met als gevolg dat het auto alarm nu af ging!
mijn vriend vroeg aan de agent " mag ik het alarm even afzetten?'" Natuurlijk kreeg mijn vriend de toestemming.
Tijdens dat mijn vriend zijn alarm afzette nat hij de 5gr uit zijn armsteun en stak het in zijn zak.
Vervolgens werd ik gefouilleerd en ze vonden: Een gsm , 2vieze zakdoeken 1pakje L&M , 0.70g wiet, 1gr hash , sleutels , een portefuille , een aansteker ,...
Natuurlijk namen de ze softdrugs in beslag.
Na het fouilleren vroegen de agenten of ze de auto mochten onderzoeken.
Erg overtuigd zijn mijn vriend "JA HOOR , Neem uw tijd"
De agenten begonnen te zoeken en stootte plots op een zakje in het handschoenvakje met de woorden "Hej hej kerel neem dit eens uit het handschoenvakje"
de agenten dachten dat dit een zakje xtc pillen

waren
Mijn vriend haalde het zakje uit het vakje ... het was gewoon een zakje met radio-materiaal in

.
Na een controle van de auto zij de politie tegen mijn vriend , jij mag mee naar het bureau komen om eens een urinetest te doen...tot plots!!!!!
Pieepp kraaak kchhhhhh "blabla bla agent nummer zoveel aan agent bmla bala "
Kreeg de agent een dringende oproep van huiselijk geweld.
De agenten vertrokken met de woorden
"Jullie hebben geluk gehad , we moeten dringend gaan!"
We zijn naar huis gereden en zijn die avond ook thuis gebleven!
Mijn vriend heeft een andere auto gekocht
En we hadden beide een ONVERGETELIJK THC-MOMENT!
wat een lange post zeg