Meest memorabele THC moment?

Kigh

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Een midzomernacht, niet koud, in het korenveld wakker worden, omdat in een vrije week een hele gram weg te smoken in een uurtje tijd. daarna te vergeten, dat fietsen niet meer gaat, en nog 8 kilometer moet. waarna, na het wakker worden word bedacht dat eerst naar de koffieshop terugfietsen en nog 2 gram extra te kopen een goed plan is.
wahahahahahahahaha, geni-fucking-aaal :grin:.

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
Wietje zei:
stevenkeuh zei:
Onlangs nog ,
een heerlijke J gerold , me in men bed gelegd naast m'n stoned vriendinnetje.
daarna m'n sony ericson oortjes (geweldige dinge zijn het !) in men oren gedaan.
Wierook aan , raampje open ,jointje aan... Zo genieten van de muziek en wegkwijnen in euforie.
heb btw nog aan DF gedacht op dat moment! :)
life as it should be! haha heerlijk!

Mijn overheerlijk moment:
Ik lag na een 3 tal joints lekker diep in men matras gezonken.. film aan het kijken.
maar de mede smokers waren al weg in een andere wereld ^^
dus heb ik de film afgezetn wat bij mij toch enkel verwarring brengt zo'n films
want ik kan ze nooit volgen :)
dan alle lichten uitgedaan (en ja dat heeft me veel moeite gekost :grin:)
en dan bob marley opgezet op men mp3 ..
na even liggen op men zachte matras en men ogen te sluiten, kreeg ik
al die vreemde schommelbewegingen onder controle die men ogen maakte.
dit doormiddel van een sloophamer, die in gedachten al de schommelingen kapot sloeg!
zeer vreemd, maar het werkte!
en dan!
ik lag dan echt helemaal weg, met bob marley helemaal rondom me
ik bevond me net in een grote groene weide, helemaal alleen, en voor mij
een groot podium waar bob marley zijn songs op aan het spelen was!
het was echt een heerlijk en uniek moment!
ik hoop dat ik er nog zo'n mag meemaken!!

Peace! :stoned:

Volgens mij space/stone jij het zelfde als mij!! Ik kan me perfect herkennen in het verhaal dat je schreef , de dingen zien en voelen. Mooi verwoord kerel :)

ganjaboy

Newbie
Mijn meest memorabele moment is voor mij een moment dat ik nooit meer zal vergeten, ik heb de schrik van mijn leven beleefd en toch heb ik de "strijd" gewonnen.
Ik ben Belg, en in de omgeving waar ik woon (Aalst) geldt toch wel een vrij strikte nultolerantie op het bezit van (soft)drugs. Al meerdere malen ben ik door het oog van de naald gekropen bij alcoholcontroles ed. Maar toen is gebeurd wat ik dacht dat nooit zou gebeuren.

Een donderdagavond in november 2008. De voetbaltraining is voorbij en samen met 2 ploegmaats (1 stonevriend en 1 goede vriend, geen stoner, wel van marrokaanse afkomst) zijn we op weg naar het ploeglokaal voor een diner en het ontvangen van ons maandelijks loon. Dit lokaal ligt op een kleine 10 km van ons trainingsveld, dus toch nog een behoorlijke afstand.

Na het diner (ondertussen al 23u) besloot ik met mijn 2 vrienden door te rijden. Ik zet ze altijd af, het is op de weg naar bij mij. Voor we vertrokken hebben we eerst nog een dikke joint gerookt, zodat we onderweg niet moesten roken, gelukkig blijkt achteraf. Even terzijde, ik had 5 gram wiet op zak, mijn ene vriend ook en de andere niets.

Op 2km van de eerste bestemming zien we blauwe flikkerlichten.. Controle. Alcoholcontrole dacht ik. Er zijn enkele wagens voor mij, dus de hoop dat ze me laten gaan is nog levende. We komen dichter, alle auto's voor ons mogen door, ik voel het al aan komen. 3 jonge gasten in een jonge gasten auto, die nemen we. En dat deden ze ook. Mijn stonevriend stak vol paniek zijn wiet en bladjes (alles zat in een ijzeren doosje van 10 cm op 5cm) bij zijn edele delen, ik dacht dat het opviel en dat ze het gezien hadden. Mijn wiet en benodigdheden zaten achteraan in mijn zetel, klaar voor het grijpen.

Een agent doet teken om mijn ruit open te doen: "Goeieavond meneer, drugscontrole, papieren aub" Ik bleef ijzig kalm en nam rustig mijn papieren en gaf ze aan de agent. Ondertussen werd de passagiersdeur vrij bruut open getrokken, mijn stonevriend werd eruit gesleurd, net zoals mijn andere ploegmaat. Allebei worden ze van kop tot teen gefouilleerd. Mijn stonevriend had blijkbaar geluk, en mocht aan de kant gaan staan, hij was al save. Terwijl ik nog bezig was met de agent aan mijn ruit voor mijn papieren, was een andere agent al in mijn auto komen zitten, zoekend naar drugs. Toen hij achteraan in de passagierszetel aan het kijken was, zou hij logischerwijs toch ook in mijn zetel moeten kijken hé, niet? Neen hoor, meneer besluit mijn zetel te laten voor wat het is (daar waar hij net moest zijn!) en verlaat mijn auto, maakte gebaren dat het in orde was, dat ik mocht vertrekken.

Na nog 5minuutjes wachten mochten mijn maats de auto weer betreden, en mocht ik doorrijden. Na de 1ste bocht stond ik al aan kant, helemaal aan het shaken, ongelofelijk. Ik kon niets normaal meer uitbrengen, kon niet normaal meer doen... Maar ik voelde me machtig, die flikken waren te dom, en ik was ze te snel af, zonder veel te moeten doen. Na 10 minuten werd ik weer rustiger en kon ik doorrijden. Ik besef dat ik hier veel geluk heb gehad. In de omgeving hier is het beter dat je niet gepakt wordt, ze zijn echt anti. :smilingimp:
Het was me wel een avondje.

Grtz D

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
hey mede-belg !

Ik ken mezelf in jou verhaal! Ik weet niet of ik dat verhaal hier ooit gepost heb maar daarom post ik hem hier even.

Ik ging met men beste vriend shoppen. hij 5 gram mee ik 4gr en wat hash...
Eens we thuis waren besloten we om alles meteen te grinden, en dat deden we dus ook.
Na het grinden ging ik de 4 gram wegleggen op men kamer en de overige 0.70g dat ik op m'n kamer had liggen halen. dit stak ik in m'n zak samen met het grammetje hash.
Na enkele dikke J's kregen we honger en besloten we om met de auto (vriend rijd dom genoeg altijd met de auto als hij stoned is) naar de kebab te gaan. Men vriend stak zijn 5gr in zijn armsteun van de auto en zijn halve J in zijn pakje sigaretten.
Lekker aten we onze kebab op tot plots mijn vriend bedacht dat hij nog vloeitjes moest gaan kopen 100m verderop. Omdat we toch langs de nachtwinkel zouden rijden namen we dus de auto.
Bij de nachtwinkel aangekomen parkeerde m'n vriend vlug op het voetpad...
en toen...

We zagen een politiebusje aankomen en wisten hoe laat het was!
Ze zette hun busje achter m'n vriend zijn auto en kwamen naar het raam toegewandeld.
*toktok* het raampje schuift open
agent: goede avond heren
wij: Goede avond
agent: weet u dat u hier niet mag parkeren?
vriend: Euh , ja exuseer , ik wilde even heel vlug naar de nachtwinkel...
agent: *ruikt en zegt* Wie heeft er hier een jointje gerookt?
vriend: Mijn vriend meneer
ik : Ja dat klopt.
agent: ok dan mag de bestuurder nu uitstappen en de passagier mag even blijven zitten.

De agent begon mijn vriend te fouilleren , dus dacht ik 'als ik het alarm van de auto even aanzet' (ik weet niet waarom ik dit dacht maar het was een reflex)
Toen kwam de 2de agent uit de combi naast de auto staan bij mijn raampje. ik wilde sympathiek over komen en stelde enkele vragen , iets als : 'mevrouw , mag dit eigenlijk ? die neon onder de zetels? " even een kort gesprekje gehad met de agente...

ondertussen vond de agent de halve J in mijn vriend zijn pakje sigaretten...
Hij hield dit bij en zij dat ik mocht uitstappen...

Ik stapte uit met als gevolg dat het auto alarm nu af ging! :tearsofjoy:

mijn vriend vroeg aan de agent " mag ik het alarm even afzetten?'" Natuurlijk kreeg mijn vriend de toestemming.
Tijdens dat mijn vriend zijn alarm afzette nat hij de 5gr uit zijn armsteun en stak het in zijn zak.

Vervolgens werd ik gefouilleerd en ze vonden: Een gsm , 2vieze zakdoeken 1pakje L&M , 0.70g wiet, 1gr hash , sleutels , een portefuille , een aansteker ,...
Natuurlijk namen de ze softdrugs in beslag.

Na het fouilleren vroegen de agenten of ze de auto mochten onderzoeken.
Erg overtuigd zijn mijn vriend "JA HOOR , Neem uw tijd"

De agenten begonnen te zoeken en stootte plots op een zakje in het handschoenvakje met de woorden "Hej hej kerel neem dit eens uit het handschoenvakje"
de agenten dachten dat dit een zakje xtc pillen :xtc: waren :tearsofjoy:
Mijn vriend haalde het zakje uit het vakje ... het was gewoon een zakje met radio-materiaal in :tongueout:.

Na een controle van de auto zij de politie tegen mijn vriend , jij mag mee naar het bureau komen om eens een urinetest te doen...tot plots!!!!!
Pieepp kraaak kchhhhhh "blabla bla agent nummer zoveel aan agent bmla bala "
Kreeg de agent een dringende oproep van huiselijk geweld.
De agenten vertrokken met de woorden
"Jullie hebben geluk gehad , we moeten dringend gaan!"

We zijn naar huis gereden en zijn die avond ook thuis gebleven!
Mijn vriend heeft een andere auto gekocht
En we hadden beide een ONVERGETELIJK THC-MOMENT!

wat een lange post zeg :tongueout: :kots:

ImmortalTech

Bewuste gebruiker
Mijn meest memorabele moment was 6 jaar geleden toen ik voor het eerst wiet rookte uit een waterpijp. Ik ben nog nooit zo ontzettend stoned geweest :stoned:
Eerst heb ik 1,5 uur lang samen met twee vrienden de fusion dance van Dragonball Z geprobeerd. Daarna heb ik rondjes gerend om het voetbalveld en uiteindelijk heb ik samen met diezelfde vrienden een eigen dans verzonnen. :P

Aan de ene kant jammer dat ik niet meer zo stoned wordt als vroeger, aan de andere kant is de manier waarop ik nu stoned wordt ook wel relaxed. Nu kan ik in ieder geval nog normaal nadenken als ik heb geblowd :P

ganjaboy

Newbie
@ stevenkeuh

ah, een belg :wave: hey, ik ben nieuw, maar volg het gebeuren hier wel al een tijdje :)

Ook ik herken me volledig in jouw verhaal, dat van die neons doet me terugdenken aan nog zo een gelukzalig moment. Sorry, kan het niet laten :P

In 2007 ergens in de zomer gingen we een avondje uit. Ik reed en was uiteraard bob, maar toen zat ik in de slecht gewoonte nog veel jointjes te roken achter het stuur. In het opgaan alles perfect verlopen, in de dancing ook.
Toen we uiteindelijk de dancing verlieten rond een uur of 5 am, besloot ik een jointje te rollen samen met een vriend. Mijn vriendin reed ook mee. Onderweg, lekker aan het roken, kwamen we geen enkele auto tegen. Tot er eentje passeerde en heel hard met zijn grote lichten knipperde. Aangezien ik toen nog maar net mijn rijbewijs had, zat alles nog fris in het geheugen... (nu nog steeds hoor :wink: ) Uiteraard wilde die persoon er mij op wijzen dat er een politiecontrole was, verder op de weg. Dus ik onmiddelijk jointje weggegooid, liever dat dan gepakt worden hé... Alle 3 een peukje gelicht en beginnen trekken voor ons leven :grin:

100 m verder was het bingo, auto aan kant, heb moeten blazen maar was natuurlijk safe. Ik drink nooit, als bestuurder dan. Ik dacht dat ze me nog gingen vragen uit te stappen om mij te fouilleren, dus dacht: ik begin over mijn ledlampjes, blauwe. Staan binnenin maar schijnen vrij fel. Mag niet dus. Zet ze even op, agente lacht even en zegt eerlijk dat ze het wel mooi vindt, maar dat het tegen de wet is. Best verwijderen zei ze. (ze staan er nog steeds, maar naar binnen gedraaid :rock: )

Dan nog even op een vrij humoristische manier (was uiteindelijk wel een beetje stoned, maar hey, minhavez doet wonderen :wink: ) van mijn oren gemaakt dat ik geen bob-sleutel of een fluovestje kreeg, omdat ik safe was. :sunglasses: "We zijn uit stock" :tearsofjoy: juist ja... Hupsakee, en ik was weg.

Geluk gehad!

Grtz D

stevenkeuh

Bewuste gebruiker
die ledlichtjes heb ik ook in men auto lol :d
en de bobsleutelhanger enzo krijg je vooral tijdens controles met feestdagen :)

btw : WELKOM :)

mensen,dit moeten julie doen,,echt een PRACHTIGE ERVARING.
kies een heldere nacht uit,met veel sterren.
draai gwn een normaal blowtje,
evenwicht tussen wiet en tabac/shag
zorg dat je niet TE stoned wordt,gwn dat je ogen een beetje suf en rood aanvoelen.
en ga in een tuinstoel zitten,of wat dan ook,maar dat je een beetje ligt,en naar de hemel kan kijken.
kies een ster uit,eentje die een beetje opvalt.
nie TE groot,en niet te fel.
Concentreer je echt alleen op dat kleine puntje,blijven staren naar die ster,heel goed focussen
heeeel lang, op een gegeven moment,kan je de ster besturen.
maar concentratie is heel belangrijk.en als je het echt goed doet,lijkt het net alsof je ogen zijn ingezoemt,en je op de achtergrond van die ster,miljarden andere kleine sterren ziet waar die heen door zwerft.
je ziet de ster waar je je op gefocust hebt allerlei rare bewegingen maken.
tis echt fucking gruwelijk.

ben erg benieuwt naar reacties,

Hashja

Bewuste gebruiker
De allereerste keer, met 4 kameraden in huis. spacecake. Zo knetterhard gelachen, en lang.
Vriend van mij heeft 2uur lang non-stop gelachen, we volgende hem naar de WC, en we hoorde hem daar nog steeds lachen.

Nog een andere keer, stond ik met een kameraad in het bos, voor prikkeldraad uitkijkend naar een weiland. Het was ontzettend mistig.
Toen kwamen heel langzaam koeien uit de mist, dat zag er zo mooi uit!
Een onbekende vage schim die heel langzaam steeds groter wordt, en steed duidelijker.
En een kwartier later stonden er 12 koeien voor onze neus.

Prachtig gezicht.

Afghaan-Gek

Bewuste gebruiker
citral hasholie-brokken gerookt in een dikke joint.

het was een van de sterkste lekkere highs die ik ooit had.

niets speciaals gebeurd die dag maar gewoon in mijn eentje gerookt- het was me op het hart gedruk dat het geen sociale shit was om dat spul te roken , omdat je languit gaat dromen erna: en hij had gelijk.

een gierende vaart in het hoofd, alsof je ineenkeer opstijgt en met je achterhoofd tegen de maan stoot terwijl je naar de aarde blijft kijken , die kleiner en kleiner wordt.

vervolgens een heleboel actie , flitsen , en vrolijke kleuren.
alsof je naar mtv kijkt , dat op fastforward is gedrukt, met af en toe een cartoon .

.na een uur kalmeerde het tempo iets , en ben ik de halve koelkast gaan leegvreten.
de volgende dag zwaar stoned wakker geworden , met het gevoel alsof mijn hofd vaccuum getrokken was..beetje wallen onder de ogen , en heel veel zin in een joint met een bakje koffie:P
(benodigdheden : skuff van citral planten, waar een butaan-extractie op is gedaan.
extract in laten dampen .
met scalpel in brokjes snijden)
het is minder efficient dan vloeibare olie roken , maar eenmaal goed ingedampt is het in brokvorm veel minder gevoelig voor licht en temperatuur.

MCHZK

Belezen gebruiker
mijn eerste joint zal ik niet snel vergeten
het was in een kraakpand in leuven , waar een hele grote tuin aan was
met enkele vrienden daar gaan chillen , jointje gerookt
lachkicks gehad , alles was heel leuk
en dan in de tuin gaan wandelen , dat net een oerwoud was.. met lianen en metershoge bomen , je moest soms egt klimmen om verder te kunnen.. gewoon prachtig , en dat in het cetrum van een stad ! percies of je even weg was uit alle drukte naar een oord dat in een ver land was.

verder nog enkele stonede momenten die ik nooit zal vergeten maar die ik liever niet op internet vrijgeef :grin: :stoned:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
(vorige weekend)
Een kennis die tegen een politieauto aan pist, terwijl er gewoon een agent in zit. Ik lag echt in een deuk toen die kwade man de auto uit kwam.

Vroeg ie of ik wilde ophouden met lachen. :tearsofjoy:

MCHZK

Belezen gebruiker
ganjaboy zei:
@ stevenkeuh

ah, een belg :wave: hey, ik ben nieuw, maar volg het gebeuren hier wel al een tijdje :)

Ook ik herken me volledig in jouw verhaal, dat van die neons doet me terugdenken aan nog zo een gelukzalig moment. Sorry, kan het niet laten :P

In 2007 ergens in de zomer gingen we een avondje uit. Ik reed en was uiteraard bob, maar toen zat ik in de slecht gewoonte nog veel jointjes te roken achter het stuur. In het opgaan alles perfect verlopen, in de dancing ook.
Toen we uiteindelijk de dancing verlieten rond een uur of 5 am, besloot ik een jointje te rollen samen met een vriend. Mijn vriendin reed ook mee. Onderweg, lekker aan het roken, kwamen we geen enkele auto tegen. Tot er eentje passeerde en heel hard met zijn grote lichten knipperde. Aangezien ik toen nog maar net mijn rijbewijs had, zat alles nog fris in het geheugen... (nu nog steeds hoor :wink: ) Uiteraard wilde die persoon er mij op wijzen dat er een politiecontrole was, verder op de weg. Dus ik onmiddelijk jointje weggegooid, liever dat dan gepakt worden hé... Alle 3 een peukje gelicht en beginnen trekken voor ons leven :grin:

100 m verder was het bingo, auto aan kant, heb moeten blazen maar was natuurlijk safe. Ik drink nooit, als bestuurder dan. Ik dacht dat ze me nog gingen vragen uit te stappen om mij te fouilleren, dus dacht: ik begin over mijn ledlampjes, blauwe. Staan binnenin maar schijnen vrij fel. Mag niet dus. Zet ze even op, agente lacht even en zegt eerlijk dat ze het wel mooi vindt, maar dat het tegen de wet is. Best verwijderen zei ze. (ze staan er nog steeds, maar naar binnen gedraaid :rock: )

Dan nog even op een vrij humoristische manier (was uiteindelijk wel een beetje stoned, maar hey, minhavez doet wonderen :wink: ) van mijn oren gemaakt dat ik geen bob-sleutel of een fluovestje kreeg, omdat ik safe was. :sunglasses: "We zijn uit stock" :tearsofjoy: juist ja... Hupsakee, en ik was weg.

Geluk gehad!

Grtz D
welkom op df !
hehe , in belgië zijn de flikken soms zoo naïef.. heb al veel van zulke verhalen gehoord. maar het strafste verhaal was toch van 2 vrienden van mij die van asse naar anderlecht reden snachts. ze werden aan kant gehaald en waren ondertussen een joint aan het roken , met de auto vol rook. de agent vroeg om het raam open te doen , waarna ze de deuren open deden en alle rook naar buiten kwam. De agent vroeg of ze hadden gedronken (er stonden 2 cara pilsen in de drankhouders) waarop ze neen antwoorden. de joint stak intussen (nog brandend!) in de asbak. de agent zei gewoon "OK , prettige nacht nog verder en veilig thuis he !"

lachen toch die polutie hier :grin:

Katsujinken

Experimenterende gebruiker
Voor het eerst seks terwijl we high waren is wel behoorlijk memorabel.

Veeel te high aankomen bij Amsterdam CS terwijl je denkt dat je op de Nieuwmarkt staat en je vervolgens afvragen of De Waag altijd al zo groot was.

036

Newbie
Oeeh, veel hele mooie momenten gehad. Vooral in de zomer..

Laatst ook nog een hele aparte. Ik was eigenlijk van plan om op een techno feestje XTC te gebruiken. Pillen konden we aan komen, maar ze waren niet getest en de dealer was ook geen echte bekendende van ons.. Toen maar snel naar de shop gegaan om nog ff flink wat hasj te halen..

Feestje kwam langzaam op gang, ik voelde me heerlijk relaxt en kon de muziek zwaar waarderen. Voor een aantal vrienden die nooit blowen lag het wat anders, ze vonden het wat soft.

Op een gegeven moment weer naar buiten gegaan om nog een stikkie te roken(voor mij de 3de die avond) en 2 vrienden die het nooit doen gingen mee.. Ze hebben ervaring met XTC maar hadden nog nooit hasj gerookt. Dus ik geef ze ook wat, en één van die gasten begint hem toch te trippen. Wij weer naar binnen, wat biertjes drinken en door spacen op die muziek. Iets later waren we die ene jongen kwijt, stond ie verder op met zen ogen dicht, handen in zen zakken echt helemaal met de muziek mee te gaan. Gewoon weg schitterend, ik vond het zo mooi dat ik naast hem ging staan en ik had iets meer ervaring ermee dus mijn space was op dat moment al heerlijk maar nog niet zo sterk als de zijne.

Vlak voor het einde, was nog 1.5 te gaan ofzo ff de parkeergarage in gegaan om nog eentje te roken.. Het draaien koste me op dat moment al grote moeite, heb ik hem eindelijk af.. Viel er echt gewoon een last van men schouders, zo mooi. Het voelde net zo goed als toen ik wist dat ik men HAVO had gehaald. Ik plof neer op de grond in de garage en ga zitten genieten van men stikkie door er alleen naar te kijken en te ruiken.. Ik voelde me net een trotste vader :tearsofjoy: ..

Toen kwam het moment om hem toch op te steken en toen sloeg het echt keihard in, met zen allen stikkie opgerookt en weer naar binnen gegaan om te genieten van het laatste uurtje.

Eenmaal thuis wat chocomel gepakt, opgedronken en als een blok in slaap gevallen!

Verder nog hele mooie ervaringen gehad in de zomer in de achtertuin of op het strand. Een van de leukste dingen die ik me nog kon herinneren was dat we nog een beetje van de avond ervoor over hadden, en wij om 3 uur op het strand balen na het op te hebben gerookt dat we nog een uur moeten wachten.. Tegen 4en gaat in Almere de boot open en wij willen daar dus heen gaan..
Dus wij lopen weg bij onze handoeken, de rest bleef achter en wij zeggen we gaan ff naar de boot die gaat zo open. Zegt zon gast die iets verder op lag, waarom nu pas.. hij was al om 2 uur open(het was weekend dus dan is hij idd eerder open..) wij flink balen en lachen natuurlijk.

Het kwam natuurlijk door de vakantie hele dagen alleen maar chillen, dan raak je het gevoel van welke dag het is kwijt...
Toen we eenmaal aan waren gekomen zouden we voor dat we terug zouden gaan nog 1 roken daar, dat werden er dus heel wat meer.. Gaan we terug, halve strand is al leeg en de hasj alweer bijna op :(

Escoban

Bewuste gebruiker
Voor mij is het een beetje gelijkspel tussen twee situaties. De ene was de eerste keer dat ik echt veel wiet had gerookt. We zaten met een grote groep mensen in de achtertuin van een vriend met een slotje xl (twee vloeitjes naast elkaar en twee vloeitjes achter elkaar als ik het goed herinner) die uiteindelijk tussen een paar mensen werd gerouleerd. Ik zat op dat moment constant verhalen te vertellen, maar me korte termijngeheugen was gereduceerd tot ongeveer 1 seconde. Bij elk verhaal was het om de twee zinnen dus: "Huh, waar had ik het ook al weer over?". Dit ging gepaard met een enorme lachkick, die overigens ook aanwezig was bij de mensen om me heen.

De andere keer was toen ik en een paar vrienden een bong party. We hadden in de bong wiet gedaan die al iets van een jaar in iemands grinder verstopt zat. Nadat ik één hit had genomen, kreeg ik al gauw een enorme lachkick. Na ongeveer 15 minuten alleen maar gelachen te hebben en telkens tegen dingen aan te hebben gelopen in Halo 3 besloten we naar een andere kamer te gaan. In die kamer ben ik op een bank gaan liggen en heb ik zo'n twee uur lang hard liggen spacen. Het ging na een tijdje zo ver dat ik zelfs lichte visuals en hele intense CEV's had.

njirem

Belezen gebruiker
Mijn beste moment was toen ik al een paar maanden niet had gerookt/blowd/dronken/drugs etc... Ik had een hasj joint opgestoken en ging gewoon rustig door het centrum van zwolle lopen, de drukke winkelstraten en de kermis enzo. Het was zomer en schemer. Alles was te goed. niet te omschrijven :hearteyes:

GanjaLove

Newbie
Toen we een keer met wat gozers savonds laat op een schooldak gingen smoken en dan stoned daar chille op ligstoelen en naar de sterren kijke :stoned:

Of wat owk geweldig was, we waren knetterstoned en gingen eten halen bij de supermarkt, op het moment dat ik aan de beurt was aan de kassa kreeg ik een 5 min lange lachkick terwijl ik moest betale :grin: ik kon niet stoppe :grin:

Rufftodacore

Experimenterende gebruiker
Dat was gistermiddag. ik lag op een slaapkamer met een matras en dekens. Ik had even geen zin om de hele dag skaf voor de tv te gaan liggen staren, dus besloot ik om ff een kleine pauze te nemen. Ik ging op de matras liggen en ik keek uit het raam. Op een gegeven moment zag ik buiten allemaal kleine blauwe puntjes vliegen, heel snel en maakte vreemde bewegingen, sommigen ontploften ook.

Daarna deed ik mijn ogen dicht en zag ik ineens een grote explosie, heel wit. daarna zag ik allemaal vreemde afbeeldingen verschijnen, die opeens verdwenen door een andere explosie, waarbij ik weer een nieuwe afbeelding zag. Dit ging een tijdje door totdat ik allemaal fractals zag in alle kleuren van de regenboog. in het midden zag ik allemaal vreemde vormen, kubussen of andere objecten.

het meest vreemde moment uit mijn leven :rock:

Bovenaan