speeseend zei:
Crystal Meth lijkt mij zonder meer het meest verslavend. Dit om de doodeenvoudige reden dat Methamphetamine je tolerantie definitief kapot kan maken, waardoor je meer en meer nodig hebt om normaal te functioneren*.
Met Hero kan je van één gram per dag naar één-tiende gram gaan in een paar dagen. Je kan nog steeds goed functioneren, misschien zelfs beter, alleen denk je daar op dat moment anders over 
*geen persoonlijke ervaring, alleen gelezen / gezien.
Ikzelf vind coke verslavender dan meth eigenlijk. Heb ook niet zo vaak meth gerookt maar wel is na een dag meth roken (er was nog over) de overige meth weggegeven en aan de coke gegaan en dat ervaarde ik als veel fijner.
Dus cocaïne voor mij. Alleen cocaïne hydrochloride dan want cocaïnesulfaat is weer zoiets
Maar ik zou wel een cokeverslaving vervangen door een methverslaving denk ik. Want dat kan geloof ik wel. Meth roken geeft ook een rush die niet te evenaren is, maar goed, dat is bij coke ook
Hero heb ik niet genoeg ervaring mee om daar wat zinnigs over te zeggen en dat houd ik liever zo. Maar als ik iedereen moet geloven is het dat of coke

of allebei en dan kan je die coke ook nog roken of spuiten, met die smack erbij, boem!!!! ... Toch?
Edit: En ik zeg voor mij natuurlijk, want dat is voor iedereen anders. Sommige mensen hebben dat zelfs met wiet, speed, etc.. noem maar op. Ik heb daar nooit zoveel geloofwaardigheid aan gehecht maar ik sluit niet uit dat dat mogelijk is. Ik snap er alleen geen kut van omdat ik altijd geloofd heb dat een trek eigen is aan de drug zelf (aanvankelijk). Zoals bij coke en hero het geval is.
gNuxx schreef:
wist je dat alleen heroïne(opiaten) verslavend is?
de rest van de drugs zit tussen je oren als je verslaafd bent.
Jij moet eens 20g coke tussen je oren stoppen en dan zien we wel hoe ver dat idee dan tussen jouw oren zit

Dit is net zoals zeggen dat roken tussen je oren zit. Nou.. Ik voel het toch wel ergens waar mijn hoofd NIET zit.