Meetings

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Wat denk je zelf? Lijkt mij van wel. Waarom zou je niet gaan? Je kunt beter alles aangrijpen op hulp gebied. Dan heb je de grootste kans dat het werkt.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
In een eerder topic zei je dat je opziet tegen alleen thuis zitten en de kans op herval. Een meeting bezorgd je sociaal contact en herkent er wrs jou ervaring in anderen hun verhaal. Zeker doen en blijven gaan.

Raver

Badass junkie
Ik ga ook regelmatig naar meetings, vooral van de NA. Ik heb er veel aan (gehad). Momenteel gaat t niet zo lekker dus dan ga ik ook minder.

Raver

Badass junkie
Ik ga ook naar de NA maar heb nooit iets te zegge..

Je hoeft niets te zeggen toch? Ik bezoek regelmatig 'n NA meeting zonder dat ik ga sharen. En ken ook veel mensen die vrijwel nooit sharen maar wel veel hebben aan de meetings. Als je écht gaat abstinent gaat leven dan ga je geheid tegen dingen aanlopen wat je eventueel zou kunnen sharen op 'n meeting. Ik ben 10 maanden abstinent geleefd door de NA, zonder zou ik dat nooit hebben gered.

lotske1984-

Wijs gebruiker
Je hoeft niets te zeggen toch? Ik bezoek regelmatig 'n NA meeting zonder dat ik ga sharen. En ken ook veel mensen die vrijwel nooit sharen maar wel veel hebben aan de meetings. Als je écht gaat abstinent gaat leven dan ga je geheid tegen dingen aanlopen wat je eventueel zou kunnen sharen op 'n meeting. Ik ben 10 maanden abstinent geleefd door de NA, zonder zou ik dat nooit hebben gered.
Ok bedankt voor jou comment..ik vind er al ne man ne leuke maar dat mag niet in de NA he..

Raver

Badass junkie
Dat je daar iemand leuk vind..koppels vormen..

Het is een ongeschreven regel bij de NA dat je eigenlijk geen relatie neemt met iemand uit het 'programma'. Het komt wel eens voor maar je bent er inderdaad niet om te daten. En stel je eens voor dat je steeds je ex tegen het lijf loopt bij de NA. Weer een rede om niet te gaan.

Bovenaan