Meisje + Cocaine

nieneinao

Newbie
Over 10 jaar zal het me niet verbazen als er kinderen die net op de middelbare school zitten coke gaan uitproberen. Drugs algemeen is te bekend onder de mensheid en zal never meer weggaan, en des te meer mensen het doen des te meer het gaan proberen uit nieuwschierigheid.

W.F.L.

Badass junkie
nieneinao zei:
Over 10 jaar zal het me niet verbazen als er kinderen die net op de middelbare school zitten coke gaan uitproberen. Drugs algemeen is te bekend onder de mensheid en zal never meer weggaan, en des te meer mensen het doen des te meer het gaan proberen uit nieuwschierigheid.

Leuke conclusie, maar drugs have been around for ages. Ja, misschien wat pieken en dalen in populariteit van bepaalde drugs. Maar ik weet niet of wat jij zegt wel waar is :)

S0s_90

Bewuste gebruiker
Verbieden helpt toch niet, mischien willen ze het daardoor juist wel liever proberen want waarom zou je dat niet mogen proberen/gebruiken? Iedereen is nieuwsgierig, leer ze het verschil tussen gebruik en misbruik. Je kan beter spijt hebben van iets wat je wel gedaan hebt als van iets wat je niet gedaan hebt, dan heb je er in ieder geval iets van geleerd... :wave:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Greenlabs zei:
ga je serieus je leven verkloten om je sex leuker te laten lijken? Experimenteer beter eerst maar wat zonder drugs.

Cocaine is sowieso al vergif; welke invloed het heeft op een niet-volgroeid lichaam(/hersens) wil ik nog niet eens weten!

Verder, als je 14 bent lijkt het me onwaarschijnlijk dat je al vaak seks gehad hebt. volgens mij is het dan best wel mogelijk dat je een volledig verkeerd idee krijgt over seks (door de drugs) en daardoor je toekomstige vrijpartijen op voorhand al te verkloten...

Nuja, als je het toch zou doen, neem dan op zen minst even de tijd om DIT (klik) eens door te lezen...

Precies eerst gewoon en dan pas kunstjes... :wink: :P :wink:

TheIronMaiden.

Experimenterende gebruiker
Shizzah zei:
tegenhouden kunnen we deze jongeman en dame toch niet als ze het echt willen..
ik ga je daarom aanraden om te zorgen dat er iemand bij is die (18+ is en) enige ervaring heeft met het gebruiken van cocaine en dat hij of zij ook de doseringen voor jullie kan bepalen!
Prettig wanneer er iemand bij is als je ligt te neuken!

Gewoon nog een aantal jaren niks doen! Eerst sociaal geaccepteerd zuipen en rond je 20e pas verder gaan kijken!

lanxiang

Newbie
Ik zou binnenkort graag eens cocaine willen proberen samen met een meisje dat ik goed ken.
ik zou graag willen weten hoeveel wat een normale dosis is..

daniel3927

het is trouwens heel normaal om het op die leeftijd te doen. en je moet gwoon niet op die flauwe reacties letten.

Timaeus

Newbie
Een advies: De meeste drugs komen met een bijsluiter, niet letterlijk natuurlijk, ik bedoel dat er veel dingen zijn waar je rekening mee moet houden. Als je daadwerkelijk zo jong bent is coke nogal een hevige drug om te beginnen. Voor je wat gebruikt zoek rond op het forum en op internet waar je rekening mee moet houden en wat de gevaren zijn.

Er zitten veel risico's aan het gebruiken van recreationele middelen zoals deze. Mocht je al wat willen gebruiken, ga dan voor xtc (en doe dat niet vaker dan eens per twee maanden, weet dat het leuk is, maar als je het vaker doet dan wordt het effect steeds minder), dat is qua kosten een stuk beter te halen en een stuk minder gevaarlijk.

Laat je drugs wel testen voor je het gebruikt, dit kan gratis en in vrijwel elke grote stad zit een testcentrum. Google even op "testcentrum drugs" en je woonplaats dan ben je er zo achter.

Overigens zijn er ook wel wat leuke dingen te vinden in de smartshop, als je wil experimenteren met wat dingen. Geen idee of je er ook uit ziet als 14, maar je komt er vast mee weg als je er niet te jong uit ziet.

Succes, en mocht je nog vragen hebben stuur maar een PM.
Heb liever een verantwoordelijke gebruiker die te jong is, dan onverantwoord gebruik in het algemeen.

W.F.L.

Badass junkie
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik er vrij zeker van ben dat de invloed die XTC op het lichaam van een 14-jarige heeft groter is dan de schade die cocaïne kan aanrichten. Moet het wel over eenmalig gebruik gaan natuurlijk, maar dat is helemaal niet vanzelfsprekend als je een 14-jarige XTC geeft (het is nou eenmaal fijn spul) en bij cocaïne al helemaal niet, al lijkt het mij stug dat een 14-jarige een cocaïneverslaving kan bekostigen. Of goed spul kan vinden. Waar halen jullie het vandaan dat XTC minder schadelijk is, dat is helemaal niet zo. Daar staat dan weer tegenover dat cocaïne veel verslavender is. Zowiezo is XTC wel verstandiger in de meeste gevallen, maar dan moet je er wel verantwoordelijk mee om gaan.

Als je wilt neuken zou ik in ieder geval wél voor XTC gaan :P Daar staat dan weer tegenover dat een meisje drugs voeren voor sex gewoon heel erg laag is.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
Timaeus zei:
Een advies: De meeste drugs komen met een bijsluiter, niet letterlijk natuurlijk, ik bedoel dat er veel dingen zijn waar je rekening mee moet houden. Als je daadwerkelijk zo jong bent is coke nogal een hevige drug om te beginnen. Voor je wat gebruikt zoek rond op het forum en op internet waar je rekening mee moet houden en wat de gevaren zijn.

Er zitten veel risico's aan het gebruiken van recreationele middelen zoals deze. Mocht je al wat willen gebruiken, ga dan voor xtc (en doe dat niet vaker dan eens per twee maanden, weet dat het leuk is, maar als je het vaker doet dan wordt het effect steeds minder), dat is qua kosten een stuk beter te halen en een stuk minder gevaarlijk.

Laat je drugs wel testen voor je het gebruikt, dit kan gratis en in vrijwel elke grote stad zit een testcentrum. Google even op "testcentrum drugs" en je woonplaats dan ben je er zo achter.

Overigens zijn er ook wel wat leuke dingen te vinden in de smartshop, als je wil experimenteren met wat dingen. Geen idee of je er ook uit ziet als 14, maar je komt er vast mee weg als je er niet te jong uit ziet.

Succes, en mocht je nog vragen hebben stuur maar een PM.
Heb liever een verantwoordelijke gebruiker die te jong is, dan onverantwoord gebruik in het algemeen.

Goed advies om ze de smartshop in te steuren met de tip dat ze daar wel spullen kunnen halen onder de 18... :) :rolleyes:

En beter XTC dan SOS, nou dat lijkt me niet hoor..

Maarja beter gewoon bij een blowtje houden en een drankje als je zo graag "iets wil voelen"

Rustig aan.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Ik moet eerlijk gezegd bekennen dat ik er vrij zeker van ben dat de invloed die XTC op het lichaam van een 14-jarige heeft groter is dan de schade die cocaïne kan aanrichten. Moet het wel over eenmalig gebruik gaan natuurlijk, maar dat is helemaal niet vanzelfsprekend als je een 14-jarige XTC geeft (het is nou eenmaal fijn spul) en bij cocaïne al helemaal niet, al lijkt het mij stug dat een 14-jarige een cocaïneverslaving kan bekostigen. Of goed spul kan vinden. Waar halen jullie het vandaan dat XTC minder schadelijk is, dat is helemaal niet zo. Daar staat dan weer tegenover dat cocaïne veel verslavender is. Zowiezo is XTC wel verstandiger in de meeste gevallen, maar dan moet je er wel verantwoordelijk mee om gaan.

Als je seks wilt hebben zou ik in ieder geval wél voor XTC gaan :P Daar staat dan weer tegenover dat een meisje drugs voeren voor sex gewoon heel erg laag is.

Nou voor een jongen om seks te hebben op XTC, zeker de eerste keer XTC... Dan space je zo hard dan kan je echt niet lekker concentreren op de sex. Sos is dan handiger.

Maar beter gewoon eerst ervaring opdoen zonder drugs.

:)

W.F.L.

Badass junkie
Ik had het zelfs niet eens over sex, gewoon over schade. Was alweer vergeten dat het met het doel was om sex te hebben.. :tearsofjoy:

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Ik had het zelfs niet eens over sex, gewoon over schade. Was alweer vergeten dat het met het doel was om sex te hebben.. :tearsofjoy:

Meisje + cocaine ? :grin:

Ach ja, uiteindelijk doet toch iedereen waar die zin in heeft. Maar verstandig is het niet natuurlijk.

Say no to drugs.. :) Nja onder de 18 dan. :)

W.F.L.

Badass junkie
Ik ben zelf 17, dus daarover onthoud ik me van commentaar.. :P

En meisje + cocaïne vind ik zowiezo al fail.. Cocaïne op zich will do. :)

Amateurtje

Wijs gebruiker
Ik vind het wel ironisch dat velen hier zeggen van ' je bent nog veel te jong voor coke' maar zelf heel jong begonnen zijn met experimenteren... Maargoed moest je toch nog van gedacht veranderen en het willen doen adviseer ik je er een ervaren persoon bij.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
W.F.L. zei:
Ik ben zelf 17, dus daarover onthoud ik me van commentaar.. :P

En meisje + cocaïne vind ik zowiezo al fail.. Cocaïne op zich will do. :)

W.F.L. ben je 17..... :openmouth: :openmouth: en dan al badass junkie? je bent lekker bezig geweest dan. :P Ach ja als je maar verantwoordelijk mee omgaat. De één is ook de ander niet natuurlijk.

Haha een meisje + sos gaan goed samen maar niet als je 14 bent.. Sos alleen is prima maar ook niet als je 14 bent.

Amateurtje zei:
Ik vind het wel ironisch dat velen hier zeggen van ' je bent nog veel te jong voor coke' maar zelf heel jong begonnen zijn met experimenteren... Maargoed moest je toch nog van gedacht veranderen en het willen doen adviseer ik je er een ervaren persoon bij.

Ik was zelf 17. Inderdaad onder de 18 maar beter dan 14..

Ach ja uiteindelijk is het je eigen verantwoordelijk en doe je toch wat je zelf wilt. Als je maar een nadenkt bij wat je doet.

Rustig aan :)

W.F.L.

Badass junkie
Ach, dat is allemaal relatief. Verstandig omgaan met coke zat er toch niet echt in, maar ik deed het de eerste keer toen ik 16 was en toen een jaar niet gedaan ofzo. Maar dat lag wellicht aan gebrekkige contacten en geld enzo. Maar ik ken ook mensen die jonger begonnen als ik die absoluut geen probleem hebben met coke enzo, ligt maar net aan je eigen voorkeur. Misschien dat je op oudere leeftijd beter kunt omgaan met cocaïne, maar ik denk dat je op om het even welke leeftijd naïef bent als je denkt te kunnen voorspellen hoe het precies zal lopen met die shit als je er geen ervaring mee opgedaan hebt. Er is geen leeftijd voor coke, maar 14 is heel vroeg. 16 ook trouwens.

Maar wie zegt dat hij nog maagd is bijvoorbeeld? Al vind ik het gewoon laag om iemand drugs te voeren met als doel sex zoals ik al zei, dan ben je beter af met XTC als je dat toch wil. Wat ik helemaal niet goedkeur hé. Maar dan vind ik 14 ook heel jong, XTC is ook heel erg schadelijk (jawel!) maar minder verslavend.

Het is niet omdat je net 18 wordt dat je van de ene op de andere dag plots wél de gave bezit om verstandig coke te gaan gebruiken. Zowiezo is dat uberhaupt enkel "verstandig" bij incidenteel gebruik. Verstandig is in die context een beetje ongelukkig gekozen vind ik.

Amateurtje zei:

14 is wel heel jong hé, ik heb hier nog niemand zien posten die aan zijn 14de begon met coke ofzo.. Maar dan nog. Dan zou je het net moeten weten lijkt mij. :P

Edit: Oh wacht toch wel, en nog geen probleem op die leeftijd blijkbaar. Misschien later. :grin:

psychedelicchick

maybe wordt ze zo agressief van de sos dat hij zich kapot schrikt en het nooit meer voor zijn 18e gaat gebruiken .. foei foei :P

Fishhead0707

Wijs gebruiker
psychedelicchick zei:
maybe wordt ze zo agressief van de sos dat hij zich kapot schrikt en het nooit meer voor zijn 18e gaat gebruiken .. foei foei :P

Laten we daarop hopen.. het niet gebruiken tot zijn 18e dan he :grin:

weyoun22

Bewuste gebruiker
abby zei:
Drinken! dat is lekker goed voor haar wil je zeggen. Op mijn 15de was ik nog niet eens 1x dronken geweest, dus dat is ook niet zo vanzelfsprekend. Nu, op 17 jarige leeftijd drink ik nog steeds bijna nooit, omdat ik weet dat het zeer slecht is voor de hersenen.
Beter laat je haar gewoon een joint opsteken, het beste puur. Als ze per se aan de drugs wilt. Mocht ze toch aan iets anders toe zijn, zijn er nog wel een aantal andere leuke middelen, met veel minder risico's dan cocaine.

Toch denk ik persoonlijk dat alcohol het enige "acceptabele" is wat je kan proberen op zo'n jonge leeftijd. Alcohol doodt idd hersencellen, maar van wiet is aangetoond dat het gebruik voor de hersenen volgroeid zijn blijvende veranderingen kan achterlaten. (slechtere coordinatie, geheugen en concentratie)

abby

Belezen gebruiker
weyoun22 zei:
Alcohol doodt idd hersencellen, maar van wiet is aangetoond dat het gebruik voor de hersenen volgroeid zijn blijvende veranderingen kan achterlaten. (slechtere coordinatie, geheugen en concentratie)
Bron? Als ik een kind zou hebben zou ik veel liever hebben dat die af en toe blowt, dan dat die drinkt. Ik geloof dat wiet vooral slecht is voor de psyche op jonge leeftijd, omdat je je in een nogal aparte toestand vekeerd. Maar geheugenschade? Daar geloof ik niet veel van.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
abby zei:
weyoun22 zei:
Alcohol doodt idd hersencellen, maar van wiet is aangetoond dat het gebruik voor de hersenen volgroeid zijn blijvende veranderingen kan achterlaten. (slechtere coordinatie, geheugen en concentratie)
Bron? Als ik een kind zou hebben zou ik veel liever hebben dat die af en toe blowt, dan dat die drinkt. Ik geloof dat wiet vooral slecht is voor de psyche op jonge leeftijd, omdat je je in een nogal aparte toestand vekeerd. Maar geheugenschade? Daar geloof ik niet veel van.

Het is volgens mij wetenschappelijk bewezen dat drugs en alcohol op jonge leeftijd schadelijk is voor de hersenen. Juist op jonge leeftijd omdat je dan in de groei bent.

Maar met logisch nadenken kan je ook wel concluderen dat het nooit goed kan zijn bij iemand die nog niet volgroeid is. Maar drugs en alcohol zijn sowieso niet goed, maar dat lijkt me duidelijk.

Af en toe is beter dan vaak maar ook af en toe is schadelijker dan nooit. :)

abby

Belezen gebruiker
Fishhead0707 zei:
Het is volgens mij wetenschappelijk bewezen dat drugs en alcohol op jonge leeftijd schadelijk is voor de hersenen. Juist op jonge leeftijd omdat je dan in de groei bent.
Ik zeg liever drugs, waaronder alcohol (belachelijk dat ze dat bij de preventie niet zo aanpakken!). En je had het specifiek over geheugenschade, die niet bij alle drugs (waaronder wiet) optreedt. Ook onderzoeken wetenschappers niet de schade van drugs in het algemeen, maar iedere drug specifiek.
En zijn meiden vaak al op hun 15de uitgegroeid, maar groeien de hersenen nog tot 21 jaar door. Dus wat bedoelde je precies met "in de groei"?

Fishhead0707 zei:
Nooit is schadelijk, en vaak is veel beter dan af en toe.

Fishhead0707

Wijs gebruiker
abby zei:
Fishhead0707 zei:
Ik zeg liever drugs, waaronder alcohol (belachelijk dat ze dat bij de preventie niet zo aanpakken!). En je had het specifiek over geheugenschade, die niet bij alle drugs (waaronder wiet) optreedt. Ook onderzoeken wetenschappers niet de schade van drugs in het algemeen, maar iedere drug specifiek.
En zijn meiden vaak al op hun 15de uitgegroeid, maar groeien de hersenen nog tot 21 jaar door. Dus wat bedoelde je precies met "in de groei"?

Fishhead0707 zei:
Nooit is schadelijk, en vaak is veel beter dan af en toe.

Nooit is schadelijk? Typfoutje hoop ik?

Uhm ik denk dat ik mijn punt gemaakt hebt. We gaan het niet eens gaan worden.

Heel simpel: Drugs zijn slecht en zeker op jonge leeftijd, dat valt niet tegen te spreken.

Maar als je dan toch iets wil doen, doe het dan met mate, wacht met harddrugs tot je uitgegroeid bent(in de regel 18 jaar)

:)

Bovenaan