Meisje + Cocaine

STRANQER

Experimenterende gebruiker
Hallo allemaal,

Ik zou binnenkort graag eens cocaine willen proberen samen met een meisje dat ik goed ken.
ik zou graag willen weten hoeveel wat een normale dosis is..

Dopezilla

Badass junkie
Ik zou je een paar rotschoppen moeten geven voor het voeren van sos aan een 15-jarig meisje.

Als je haar gewoon al niet kan versieren, moet je geen drugs in haar gaan stoppen. Ga maar naar huis en speel eens gezellig met je piemel.

Kusjes,
Olle

Flameon

Badass junkie
Hoe oud ben jij eigenlijk? Als je drugs op die manier wilt gebruiken kun je beter geen drugs gebruiken. Drugs heb je niet nodig om een meisje geil te maken en om niet te laten klaar komen. Daarbij is 15 jaar ook veel te jong om de neus te poederen. :wave: :wave: :wave:

Olleman..... :rock:

Dopezilla

Badass junkie
Veertien is overigens ook niet de juiste leeftijd om eraan te beginnen, in mijn ogen. Hopelijk krijgt 'ie inderdaad een gram bakmeel voorgeschoteld voor die 50 euro. Dat zal 'm leren.

Overigens blijf ik bij m'n standpunt dat 'ie haar niet vol met drugs moet stoppen om haar te versieren, hoe oud 'ie ook is. De schoppen zullen misschien minder in aantal zijn vanwege zijn leeftijd, maar een lesje heeft hij nodig.

Olle

Dopezilla

Badass junkie
Dan mag iemand haar ook even uitleggen dat 15 veel te jong is om te beginnen met drugs.

Blijf er allebei nog maar even vanaf.

Olle

Jowdy37

Belezen gebruiker
ga je serieus je leven verkloten om je sex leuker te laten lijken? Experimenteer beter eerst maar wat zonder drugs.

Cocaine is sowieso al vergif; welke invloed het heeft op een niet-volgroeid lichaam(/hersens) wil ik nog niet eens weten!

Verder, als je 14 bent lijkt het me onwaarschijnlijk dat je al vaak seks gehad hebt. volgens mij is het dan best wel mogelijk dat je een volledig verkeerd idee krijgt over seks (door de drugs) en daardoor je toekomstige vrijpartijen op voorhand al te verkloten...

Nuja, als je het toch zou doen, neem dan op zen minst even de tijd om DIT (klik) eens door te lezen...

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik ga niet afzeiken verder, dit is al genoeg gedaan en ik heb er weinig aan toe te voegen.

Als je het toch gaat doen (hopelijk niet), test je product. Neem eerst een sleutelpunt en kijk wat je daarvan voelt.

BlueGamer

Newbie
Angramar Temenos zei:
Ik ga niet afzeiken verder, dit is al genoeg gedaan en ik heb er weinig aan toe te voegen.

Als je het toch gaat doen (hopelijk niet), test je product. Neem eerst een sleutelpunt en kijk wat je daarvan voelt.

Kijk dit vind ik nou een goed antwoord!

En greenlabs ik heb die link even doorgelezen, bedankt voor de tip,, dit zal mij niet gebeuren hoor!

Deep Blue

Bewuste gebruiker
't Maakt toch niet uit wie het voorstelde. Als er morge ne zot voorstelt om samen van een brug te springen, is het toch ook geen argument -dat hij het voorstelde- om het te doen.

Trouwes je bent echt nog wel te jong voor harddope. Sommigen hier deden het ook op die leeftijd, maar het valt toch op dat ze nu allemaal zegge dat het geen goed idee is.

Smoort of drinkt wa, maar voor coke is te vroeg.

[mama-modus, maar tis nodig]

acidboy

Badass junkie
Deep Blue zei:
Smoort of drinkt wa, maar voor coke is te vroeg.

[mama-modus, maar tis nodig]

Lekkere mama ben jij, als je zoontje van 15 naar je toe komt met de vraag of hij coke mag snuiven.

'Nee zoon, wacht daar nog maar even drie jaar mee, maar hier heb je een biertje en een joint'

Keep it up.

melissa

Wijs gebruiker
Ik zelf gebruikte voor het eerst toen ik 14 was.
Had een vriendje van 19 die gebruikte,en werd eigenlijk een beetje opgefokt door zijn (toen dik in de 30tig jaar oude vrienden).
Gekke dingen zijn er (gelukkig)niet gebeurd(mijn eerste joint was dramatischer).
Maar toch
Ik begrijp best dat je je al heel volwassen kan voelen op je 15de,maar foute keuzes zijn zo gemaakt.
Zijn jullie het toch van plan doe dan idd wat angramar schreef...een klein puntje,absoluut nog geen lijn leggen.
Maar ik raad het echt heel erg af :( wacht liever nog even.
Heb je toch de drang iets te doen wat "spannend"is koop dan een breezer(tja ik weet geen verantwoord advies)maar een beetje tipsy zijn is veel leuker geloof me.

Pfffff mijn oudste is ook 16,ik krijg hier de kriebels van :(

W.F.L.

Badass junkie
15 is ook te jong voor dat soort drugs vind ik, maar denk dat je aan die leeftijd al genoeg dronken/tipsy geweest bent om zoiets nog als "spannend" te ervaren.. Maar direct aan de coke.. Nee. Doe dan paddo's ofzo, dat deed ik ook toen ik 15 was. :P

Maar ik twijfel eerlijk gezegd aan je intelligentie dus negeer mijn advies maar en doe nog maar een jaartje of 3 aan drinken.. :rolleyes:

Vreemd dat je hiervan de kriebels krijgt, Melissa, juist jij zou beter moeten weten.. Vreemd hoe dat gaat eens je zelf kinderen hebt.

melissa

Wijs gebruiker
Vreemd dat je hiervan de kriebels krijgt, Melissa, juist jij zou beter moeten weten.. Vreemd hoe dat gaat eens je zelf kinderen hebt.[/quote]

Mijn oudste woont bij zijn vader,veel controlle heb ik dus niet over hem.
Realistisch gezien weet ik dat dit de leeftijd is van expirimenteren,en helaas kan ik hem van alles verbieden maar je weet bij pubers geld"waar een wil is is een weg".
Hij weet niks van mijn "verleden",althans niet in grote mate...
Heb hem duidelijk gemaakt dat ook ik jong en nieuwsgierig ben geweest,en als hij ooit de drang krijgt of de gelegenheid zich voordoet ik hoop dat hij dat met mij wil "bespreken".
Voorlopig is hij nog een gezondheidsfreak,hij zit alle dagen in de sportschool en loopt hard(ik weet dat zegt ook niet veel maar de gedachte stelt mijn moederhart gerust).
Ik heb 3 jongens en hoop er het beste van.....maar soms realiseer ik mezelf dat de verleidingen voor de jeugd van tegenwoordig zo veel groter zijn :(
En idd ik heb genoeg meegemaakt om te weten wat er (spreekwoordelijk)te koop is.

W.F.L.

Badass junkie
Denk niet echt dat je je zorgen moet maken als hij een gezondsheidsfreak is. En daarbij, mocht er dan ooit een probleem ontstaan met jouw kinderen en drugs kun je ze waarschijnlijk beter helpen dan de gemiddelde onwetende ouder. :wave:

Daarom ben ik blij dat ik zelf de meeste dingen geprobeerd heb. Mocht ik ooit kinderen hebben klets ik tenminste niet uit m'n nek en dat is toch net iets geloofwaardiger.

knolselderij

Wijs gebruiker
15 jarige meisjes staan in t algemeen niet sterk genoeg in de schoenen voor coke, om nee te zeggen ookal heb je zin

Purple haze

Bewuste gebruiker
STRANQER zei:
Hallo allemaal,

Ik zou binnenkort graag eens cocaine willen proberen samen met een meisje dat ik goed ken.
ik zou graag willen weten hoeveel wat een normale dosis is..

Gr STRANQ3R

\PS,, oja zij is 15 jaar oud,, en zij stelde t voor dus zeik alsjeblieft niet

15 jaar oud en coke snuiven. Ik ga toch zeiken en zeggen dat je gek bent :(

Tripper

Wijs gebruiker
OP die leeftijd was het spannend om een blow te roken. Hoe eerder je eraan begint des te verslavender wordt het. Waarom niet gelijk een spuit in je arm.. :confused:

Succes met je leven, sukkels! :stoned:

Yvonww

Newbie
Heey,

hou goed rekening ermee als je het 1 keer neemt dat je het leuk vind. Het effect daarna doe je het misschien nog maals.
En als dat zo doorgaat ben je zo verslaafd Dan is het niet eens meer leuk en kom je er heel moeilijk van af, als er iets verslavend is is het Coke wel..
Ik zelf vind iemand van 15 te jong om het te nemen zoiezo kan je het beter nooit gebruiken..

Jowdy37

Belezen gebruiker
knolselderij zei:
15 jarige meisjes staan in t algemeen niet sterk genoeg in de schoenen voor coke, om nee te zeggen ookal heb je zin

ik weet zeker dat als ik (een jongetje) op mijn 15 jaar coke gebruikt zou hebben, ik op m'n 16 jaar dagelijks gebruikt zou hebben. Waar het geld vandaan zou komen zouden we dan wel zien.

Ben blij dat ik er lang genoeg mee gewacht heb zodat ik wat ervaring had met wiet, wat me op gebied van drugs/verslaving veel heeft geleerd (vooral van de gevaren die er niet lijken te zijn)

abby

Belezen gebruiker
W.F.L. zei:
Maar ik twijfel eerlijk gezegd aan je intelligentie dus negeer mijn advies maar en doe nog maar een jaartje of 3 aan drinken.. :rolleyes:
Drinken! dat is lekker goed voor haar wil je zeggen. Op mijn 15de was ik nog niet eens 1x dronken geweest, dus dat is ook niet zo vanzelfsprekend. Nu, op 17 jarige leeftijd drink ik nog steeds bijna nooit, omdat ik weet dat het zeer slecht is voor de hersenen.
Beter laat je haar gewoon een joint opsteken, het beste puur. Als ze per se aan de drugs wilt. Mocht ze toch aan iets anders toe zijn, zijn er nog wel een aantal andere leuke middelen, met veel minder risico's dan cocaine.

TrippleKX

Belezen gebruiker
Je moet je wel realiseren als je de coke inneemt als je dronken bent dat je de volgende keer als je dronken bent weer coke nodig hebt. Daarnaast als je niet dronken bent is het nog zeer verslavend.

Albino

Bewuste gebruiker
Het kan opzich wel.
Als je het doet koop dan gewoon een halfje en doe dat met ze 2en.
Biertje erbij en dan gewoon relaxen.
Kijk wel uit die shit is erg verslavend, maar naar eigen ervaring echt niet zo 'spannend' genoeg om nog een keer te doen. Het is ook zo duur dat houd je ook wel tegen. En het is keiharde harddrugs dus je bedenkt je wel voor je het neemt.. denk ik?
In iedergeval ik was ook 15 en heb geen nare ervaringen gehad na coke snuiven, was ook niet verslaafd en nu nog steeds niet 3 jaar later.
Het kan wel, als je verstandig genoeg bent om er daarna van af te blijven.

Shizzah

tegenhouden kunnen we deze jongeman en dame toch niet als ze het echt willen..
ik ga je daarom aanraden om te zorgen dat er iemand bij is die (18+ is en) enige ervaring heeft met het gebruiken van cocaine en dat hij of zij ook de doseringen voor jullie kan bepalen!

Seatbelt

Belezen gebruiker
op je 15e coke snatsen lijkt me geen perfect plan....
Ik (15) heb het ook vaak genoeg aangeboden gekregen, maar gelukkig geweigerd, ik vertrouw mezelf niet met echt verslavende middelen. THC heb ik vroeger wel dagelijks veel gerookt, ben dr eindelijk achter gekomen dat dat de lol er wel een stuk vanaf haalt :wink:
Op mn 14e me eerste keer MDMA, hier heb ik geen moeite mee om de behoefte te onderdrukken. Alcohol ook geen last mee, drink namelijk meestal te veel :P
Dus dat doe ik ook heel sporadisch.
Maar coke, brrr, daar blijf ik mooi nog een paar jaartjes vanaf.
:wave:

Sjaakie

Newbie
ga lekker blowen met haar man, wat loop je haar op de 15e all coke aan te smeren voor ze 18 is. is ze all een junk

Shizzah zei:
tegenhouden kunnen we deze jongeman en dame toch niet als ze het echt willen..
ik ga je daarom aanraden om te zorgen dat er iemand bij is die (18+ is en) enige ervaring heeft met het gebruiken van cocaine en dat hij of zij ook de doseringen voor jullie kan bepalen!

Ik benieuwd wie die verantwoordelijk wil nemen :wave:

Als ik erachter zou komen dat mijn zoon of dochter op die leeftijd met coke heeft geëxperimenteerd dan zou ik al gek worden, maar als ik erachter kwam dat er een een 'volwassene' bij zat dan kon die toch echt hopen dat ik hem/haar niet vond :wink:

Amateurtje

Wijs gebruiker
0347vianen zei:
ej jongens laat deze jongen eens met rust en beantwoord gwoon zijn vraag. samen een halfje is genoeg.

Ze zijn 14 en 15 en gaan voor de eerste keer coke gebruiken...een halve gram is veels te veel. Ik raad je aan om met een mespuntje te beginnen. Ik keur het niet goed wat je/jullie van plan zijn maar ik kan moeilijk beslissen wat je wel en niet mag doen. Ik raad je wel aan om een ervaren persoon bij de hand te hebben.

STRANQER

Wat een ziek idee eigenlijk :confused: Ik was denk dronken/stoned toen ik dit postte want dit zou ik nuchter niet doen,, srry allemaal voor de overlast. Hoe verwijder ik een post?

kangaroe

aals het allemaal al zo nodig moet zorg dan dat er in ieder geval iemand bij die weet wat die moet doen als het misgaat.

verbieden heeft geen zin maar denk wel 10 x na voordat je het doet

Scorp

Newbie
STRANQER zei:
Wat een ziek idee eigenlijk :confused: Ik was denk dronken/stoned toen ik dit postte want dit zou ik nuchter niet doen,, srry allemaal voor de overlast. Hoe verwijder ik een post?

Mooi zo :wink:

de GT

Bewuste gebruiker
ik vind vooral de adviezen hier raar.
neem een puntje ipv een lijntje.

pak eens een paar verschillende puntjes (van verschillende hoeveelheden) op een sleutel, en leg die naast mekaar op een spiegel.

maak vervolgens van die verschillende hoopjes mooie lijntjes. Dan zie je dat het verschil in hoeveelheid veel beter opvalt als je een lijntje hebt gelegd dan als het op je sleutel ligt. En ziedaar een doseervoordeel bij het leggen van lijntjes.

Geef dan het advies, leg kleine lijntjes, maar sleutelpunten boven lijntjes verkiezen vind ik er irrationeel. Het doseren voor een onge-oefend iemand wordt er alleen maar moeilijker op.

Irezz

Bewuste gebruiker
*EDIT: GLAD you got the idea out of your head, maar 14jarige jongens die DRONKEN opscheppen over coke verdient écht nog een rij kotsende emoticons erbij. Minstens <<;;

0347vianen zei:
ej jongens laat deze jongen eens met rust en beantwoord gwoon zijn vraag. samen een halfje is genoeg.

Mooi, u answered dus kunnen wij weer even zorgen dattie toch met z'n fikken van de coke af probeert te blijven.
14 gaat erover, en dan zéker voor coke. Vatbaar voor addictions? Dan ga je sowieso verslaafd worden. Zéker op je 14. En de kans lijkt me ook vrij klein dat een dealer je echte coke geeft als je 14 bent. Mij gaven ze ook 's bakpoeder, en was ik hen heel dankbaar voor. Kreeg ook m'n geld terug toen vriendin zag dat'k het wel meende met geen coke gebruiken :)
Je snapt niet hoe kort het werkt, hoe het op (relatief gezondere) dingen lijkt en hoe hard je illegale cokeproductie in zuid-amerika stoned, met ontzettend veel meisjes, even oud als je liefje, die je het spul eigenhandig in je kont zouden duwen moesten ze de kans krijgen.

Blijf eraf. Je bent 14~ je wilt echt niet een persoon op coke zijn. Geloof me. Wil je het nu nog wel, dan ga je je na je verslaving echt dagenlang voor je kop slaan, als je al geen kutspul in je neus hebt zitten en steendood neervalt.
:kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots: :kots:

Bovenaan