Meisjes met bier

Vanadesse

Wijs gebruiker
Ik drink zelf af en toe wel biertje, en dan eigenlijk alleen maar Hertog Jan en anders Grolsch. Het liefste Hertog Jan, maar dat drink ik eigenlijk alleen als er geen wijn is, of ik moet er ontzettende trek in hebben. Wijntje is gewoon wel stukje lekkerder. Maar ik vind bier eigenlijk helemaal niet iets mannelijks ofzo, vrouwen met bier, daar kijk ik niet raar van op. Het is voor mij hetzelfde als cola eigenlijk. :P

azgaza

Badass junkie
Ik vind vrouwen met bier nog steeds niet vreemd, ik drink ook al heel lang af en toe een biertje, en ben voor zo ver ik weet nog steeds een vrouw. Ik snap ook niet echt waarom zo veel vrouwen meer voor de wijn gaan, ik heb liever bier. En nog liever jenever of whiskey, of hele goede vodka.. maar nee, een biertje is altijd best. Ik vind het echt niet vreemder dan mannen met een glas rode wijn.

raizeredge

Wijs gebruiker
Re:

met die blonde wil ik ook wel eens een biertje mee drinken :beer:

hannus

Bewuste gebruiker
Vrouwen die bier drinken hebben gewoon een goede smaak.
Bier is toch gewoon lekker, dus waarom zou het een mannen drank zijn...
Die ranzige bier scheten en spetterende boeren zijn alleen wel een nadeel bij vrouwen als ze aan De pils zitte want dat vind ik wel ongepast. en als een kerel het doet boeiend je bent een kerel die hoort te boeren en te rufte :grin:

:wave:

Careless

Experimenterende gebruiker
ochhh een mooie meid met een 5 liter pul bier dat lijkt me nou egt een droom:grin:
Nadeel is meestal dat ze hun grens graag overschrijden...ofjah... nadeel? :wink:

Gemini

Badass junkie
Ik drink altijd bier, niks anders, maar gewoon altijd bier.
Ik hoef niks anders in de kroeg, al die zoete mixjes en wijn enzo lust ik allemaal niet. Zoete troep.
Ik ben een fanatieke drinker, want ik heb verschillende mannelijke vrienden onder de tafel gezopen.
Denken ze even te winnen van een klein meisje, maar nee :sunglasses: ik ben getraind.

VidaLoCa

Bewuste gebruiker
Ik vindt het geen zicht dat mijn vriendin bier drinkt. Ik weet niet waarom dan koop ik altijd een wodka red bul ofzo.

Flameon

Badass junkie
Ach een meisje dat gewoon een klein glas bier in haar handen heeft vind ik niet zo'n probleem. Waarom zouden jongens het wel mogen en meisjes niet?
Maaaaar op vakantie afgelopen paar dames uit zowel rusland als engeland gezien die met halve liters bier in de handen staan (en het liefste dan ook nog 1 pull in 1 hand). Dan vind ik bij een man al niet staan, laat staan bij een vrouw!

acidboy

Badass junkie
Ik vind het allemaal best, iedereen moet drinken wat hij of zij wil.
En dat boeren/ruften, why the fuck not, iedereen heeft toch een maag, en darmen, met gas erin enzo.

Gemini

Badass junkie
acidboy zei:
En dat boeren/ruften, why the fuck not, iedereen heeft toch een maag, en darmen, met gas erin enzo.

Juist! En ik ben trots op de mijne.
Al zou ik niet snel een scheet laten waar een ander bij is, boeren vind ik niks mis mee.

Atropa

Bewuste gebruiker
Dames die gewoon heel rustig bier drinken of een paar wijntjes drinken zijn vrij aangenaam en het staat aantrekkelijk.

Dronken vrouwen die daardoor alleen maar gaan lallen, minder zelf respect hebben of hun principes opheffen staan bij mij 4 - 0 achter.

acidboy

Badass junkie
Maar waarom het verschil in geslacht?

Dronken mannen die aan het lallen zijn en geen zelfrespect meer hebben of agressief zijn omdat ze zo dronken zijn of wat dan ook verdienen bij mij net zo weinig respect als meiden die lam zijn.

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik lust geen bier....

Alleen dat nieuwe "vrouwenbier", Wieckse rose, krijg ik nog enigszins door m'n strot.

TechNora

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ahja, ik denk dat niemand op zijn aantrekkelijkst is wanneer die lallend strompelend over straat walst, maargoed, gelukkig hoeven we ook niet altijd op ons aantrekkelijkst te zijn, en draait niet alles om versieren en versierd worden, er zijn tijden....dan moet er gewoon snoeiiiiiiiihard gezopen worden.... :grin:

Atropa

Bewuste gebruiker
acidboy zei:
Maar waarom het verschil in geslacht?

Dronken mannen die aan het lallen zijn en geen zelfrespect meer hebben of agressief zijn omdat ze zo dronken zijn of wat dan ook verdienen bij mij net zo weinig respect als meiden die lam zijn.

Beide geslachten zijn evenwichtig. Maar met jongens heb ik niets. :wink:

Voor de rest vind ik het getuige van een sterk zelf agentschap als je regelmatig drinkt en precies zo weet te drinken dat alcohol het effect produceerd van losheid, speelsheid, erotisering en spraakzaamheid.

Mindgamer

Badass junkie
Triest, dat sommige "mensen"; zich schuilen achter alcohol. Als je bijvoorbeeld: vreemd wilt gaan, dan sluit je eerst netjes, je relatie af. Zo ga je ook niet vreemd en doe je mensen minder pijn, maar ja; "mensen" willen het graag, indirect afsluiten of juist TE direct; door vreemd te gaan. Er leven veelte veel, tederige mensen in elke samenleving. Dat is vast, om de sterke; nog sterker te maken :sunglasses: Of de slappelingen, uit onze samenleving; te filteren :sunglasses:
:sunglasses:

phy

Bewuste gebruiker
Zelf persoonlijk vind ik het prachtig als iemand nog een tedere kant in zichzelf heeft behouden. Een kant dat weliswaar gevoelig is, maar open en puur is gebleven.

Ik ken mensen die 'verhard' zijn, dus minder moeite hebben met pijn en andere mensen pijn doen.
Als je het mij vraagt zijn deze mensen 'beschadigd'. Je ziet vaak dat iemand die gekwetst is in de liefde heel moeilijk een vertrouwensband kan opbouwen met nieuwe liefdes. De prooi wordt een jager.

Respect voor de mensen die wel weten hoe je met elkaar om moet gaan!

dallandra

Wijs gebruiker
ik drink ook altijd bier met uitgaan,en de mannen die ik daarbij tegen kom lijken daar geen problemen mee te hebben :beer:

takala

Bewuste gebruiker
Liefst een vrouw die gewoon bier meedrinkt i.p.v. van dat standaard preutse witte wijntje of truttig martinitje "Ik luuuust geeen biiiieeer", bier is vloeibaar brood met een schepje alcohol, learn to love it!
jaja James Bond, ik haal hierbij ook naar jou uit!
Schol he! :beer:

JUNGLIST

Aan een manwijf is toch al te zien dat het een manwijf is, bier heeft daar niks mee te maken :confused:

TrippyShit

Badass junkie
Ik vind het zelf een afknapper. Moet wel een heel leuk meisje zijn om dat goed te maken. Vind het iets boers hebben. Drink zelf ook weinig bier. Heb het leren drinken maar vind sterke drank lekkerder. Betekent niet dat ze smirnoff of breezers meoten drinken en dan heel dronken moeten doen. VInd ik ook een afknapper :P Drink een vrouwelijk rood of wit wijntje. Of een mixje. Das vrouwlijk vind ik.

DarCness

Ik drink ook gewoon bier ..
Vindt het lekker :beer:
Een vrouw met bier is een vrouw met pit !
Waarom gedraagt iedreen zich alsof drank mode is ?
Tenslotte staadt er nergens op een 6pack of blikje/flesje verboden voor vrouwen..
Dusse what the fuck is t probleem :wink:

NERGENS VOOR SCHAMEN IK DRINK HET OVERAL:d
al mijn vriendinnen drinken het niet .. nja dan maar een gezellige avond onder de mannen+1vrouw :)

Bovenaan