Meisjes met bier

Qocaïne

Badass junkie
Serenity zei:
Qocaïne zei:
Serenity zei:
En het is nooit in je opgekomen dat sommige meisjes bier drinken omdat mannen dat zo stoer vinden? Of omdat hun vriendinnen ook bier drinken? :wink:

Ik denk dat dat wel meevalt!
Een beetje vrouw drinkt gewoon wat ze lekker vind! =)

Stoerdoenerij met een biertje! :grin:

Je zal je er nog eens over verbazen hoeveel chicks bier drinken voor de stoer :wink:

Heb je me wat op te biechten? :wink:

Serenity

Badass junkie
Hehe, nee, ik gelukkig niet :wink: Maar in de uitgaansscene van 16 jarige meisjes, onzekere meisjes, komt het veel voor. Maar het kan ook liggen aan de Korenmarkt in Arnhem :wink:

TrippyShit

Badass junkie
Echt erg vind ik het niet. Al moet ik heel eerlijk bekennen dat ik een meisje met een wijntje ofzo aantrekkelijker vind dan een meisje met bier. Breezerzooi hoeft al helemaal niet, dat vind ik alleen maar grappig. Vooral als ze dan heel aangeschoten/dronken gaan doen :tearsofjoy:

Maarja, niet erg dus. Niet gelijk een afknapper ofzo. Wat ik wel afknappers vind is als een meisje het een pilsje noemt ofzo. Weetniet waarom maar dát vind ik wel zo smerig he!

Buddha Cheese

Belezen gebruiker
Voor zover het mogelijk is, vind ik vrouwen wel 'staan' met een pintje in de hand. Helemaal niets mis mee. Vind ze persoonlijk meestal leuker dan van die breezer chicks.

Paddo100

Bewuste gebruiker
Ik ken trouwens evenveel mannen als vrouwen die géén bier lusten, en misschíen zelfs meer mannen dan vrouwen.

dan ga je om met wijfmannen :P

ik vind het persoonlijk ook niks. Maar in die boeren gehuchten hebben ze geen keus, in die zuipketen is vaak alleen bier. Tijdens uitgaan in kroeg/discotheek vind k het er niet uitzien

cookie

Newbie
[youtube]<object width="425" height="344"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/0XLnsX-8ypc&hl=nl&fs=1"></param><param name="allowFullScreen" value="true"></param><param name="allowscriptaccess" value="always"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/0XLnsX-8ypc&hl=nl&fs=1" type="application/x-shockwave-flash" allowscriptaccess="always" allowfullscreen="true" width="425" height="344"></embed></object>[/youtube]

Deze wou ik jullie niet onthouden, beetje flauw maarwel leuk, de rest van hun filmpjes ook trouwens.

Judas

Wijs gebruiker

Bovenaan