En harddrugs zijn net zo goed vervuilt, misschien nog wel vervuilder.
De reden waarom ik begin deze eeuw met coke snuiven ben gestopt.
Al die appie's en mo's met hun eigen mixjes. 100 gulden afrekenen voor 'een gram coke' en dan 8 strepen mix krijgen.
In mijn jonge jaren de verkeerde mensen tegengekomen, maar ik kon op mijn 15/16e al wel aan bijna zuivere flake komen.
je betaalde dan 25 gulden meer ivm de kwaliteit; maar een gram was een gram, en altijd naar boven afgerond, soms een halve of hele streep extra.
Toen ik ging husselen om mijn gebruik te betalen werden het grotere hoeveelheden, dan kreeg ik soms een paar gram extra.
Maar altijd 1e klas spul. Ook de bruin die ik regelde was mooi donker-rood op de folie en bleef heel lang vloeien.
Ik kookte de coke toendertijd uit met maalox, de base die kwam bovendrijven werd dan gewogen dus dan zie je exact hoe zuiver het is. Wat er in de soeplepel achterbleef gaf ik weg aan iemand die er zijn snuifcoke mee deed versnijden.
Laatste keer dat ik coke heb gehaald heb ik het ook uitgekookt met maalox; had 2.5gr. op de weegschaal en er bleef een steentje van 1.1 gram over.
Dit in het bijzijn van de dealer van de coke. Ik had dit voorgesteld omdat ik klaagde over de kwaliteit.
Wilde m'n geld terug of goed product. beide was niet mogelijk, heb uiteindelijk een zak wiet gekregen ter waarde van 2.5gr. coke, en hij mocht de 1.1gr. base houden.
Dus dankzij gierige dealers ben ik van de coke af.