Melding voor onbetrouwbare/gevaarlijke RC Vendors

L

Lid 152247

Gast
Aan de andere kant zou je dan geen research chemicals meer kunnen bestellen, ze gaan geen hard drugs legaliseren en maar beter ook...
Liever dan maar harddrugs.
Dan wordt er tenminste echt onderzoek naar gedaan.

Ik denk dat over 5 jaar er een heleboel RC'S verslaafden opgenomen zijn
A Vaak gecombineerd ook
B vaak vervuildz, dus je kan een verslaving ontwikkelen voor een stof zonder dat je het zelf weet

Last but not least

NIEMAND weet nou echt precies wat rc's doen. De schade op korte en lange termijn en hoe je het afkicken aan moet pakken.

Voor diegene die er wel verantwoordelijk mee omgaan zou het wel heel jammer zijn.

De Zandman

DF-koning
Qua kinderen beleid kan je als ouder zijnde, nog zo goed je kind hebben voorgelicht over drugs, harddrugs, de gevaren ervan etc etc,
Op het moment dat je kind de foute klasgenoten treft, met deze omgaat, nieuwsgierig wordt, maak dan je borst maar nat.
Dan heb je gewoon "pech" gehad met de opvoeding.
(Zegt men)

Flualhamdulillam

Badass junkie
Qua kinderen beleid kan je als ouder zijnde, nog zo goed je kind hebben voorgelicht over drugs, harddrugs, de gevaren ervan etc etc,
Op het moment dat je kind de foute klasgenoten treft, met deze omgaat, nieuwsgierig wordt, maak dan je borst maar nat.
Dan heb je gewoon "pech" gehad met de opvoeding.
(Zegt men)
Er moet dan ook structureel wat veranderen aan de algehele voorlichting over drugs. Via het onderwijs, niet alleen via de ouders.

Paranoize.

Badass junkie
Liever dan maar harddrugs.
Dan wordt er tenminste echt onderzoek naar gedaan.

Ik denk dat over 5 jaar er een heleboel RC'S verslaafden opgenomen zijn
A Vaak gecombineerd ook
B vaak vervuildz, dus je kan een verslaving ontwikkelen voor een stof zonder dat je het zelf weet

Last but not least

NIEMAND weet nou echt precies wat rc's doen. De schade op korte en lange termijn en hoe je het afkicken aan moet pakken.

Voor diegene die er wel verantwoordelijk mee omgaan zou het wel heel jammer zijn.
True maar er zijn nu al een hoop rc verslaafde. Vooral 3mmc. En harddrugs zijn net zo goed vervuilt, misschien nog wel vervuilder. Dat rc's nog onbetrouwbaar zijn en de mens niet zeker weet wat het met je doet heb je gelijk in. Maar mdma is dat net zo, en toch word het volop gebruikt wereldwijd.

vader

Belezen gebruiker
En harddrugs zijn net zo goed vervuilt, misschien nog wel vervuilder.
De reden waarom ik begin deze eeuw met coke snuiven ben gestopt.
Al die appie's en mo's met hun eigen mixjes. 100 gulden afrekenen voor 'een gram coke' en dan 8 strepen mix krijgen.
In mijn jonge jaren de verkeerde mensen tegengekomen, maar ik kon op mijn 15/16e al wel aan bijna zuivere flake komen.
je betaalde dan 25 gulden meer ivm de kwaliteit; maar een gram was een gram, en altijd naar boven afgerond, soms een halve of hele streep extra.
Toen ik ging husselen om mijn gebruik te betalen werden het grotere hoeveelheden, dan kreeg ik soms een paar gram extra.
Maar altijd 1e klas spul. Ook de bruin die ik regelde was mooi donker-rood op de folie en bleef heel lang vloeien.
Ik kookte de coke toendertijd uit met maalox, de base die kwam bovendrijven werd dan gewogen dus dan zie je exact hoe zuiver het is. Wat er in de soeplepel achterbleef gaf ik weg aan iemand die er zijn snuifcoke mee deed versnijden.
Laatste keer dat ik coke heb gehaald heb ik het ook uitgekookt met maalox; had 2.5gr. op de weegschaal en er bleef een steentje van 1.1 gram over.
Dit in het bijzijn van de dealer van de coke. Ik had dit voorgesteld omdat ik klaagde over de kwaliteit.
Wilde m'n geld terug of goed product. beide was niet mogelijk, heb uiteindelijk een zak wiet gekregen ter waarde van 2.5gr. coke, en hij mocht de 1.1gr. base houden.

Dus dankzij gierige dealers ben ik van de coke af.

De Zandman

DF-koning
Een voordeel na een nadeel....
Mijn eerste sos was ook al zoiets vreemds, want bij mij gebeurde er niets.
200 gulden voor een gram "zuivere coke"
Dat was meteen voor mij het einde vwb sos gebruik.
Wat ik dan wel had gekregen, ik heb geen idee.
De dealer was iemand die ik zeer goed kende, maar toch klopte het volgens mij niet. Nee.
Dit nadeel had toch een voordeel after all

BraboF

Badass junkie
Is er al iets van een lijstje beschikbaar met vendors waar je goed op moet passen of beter niet kan bestellen?
Ook wel benieuwd naar. Ik ben een aardige noob wat dit betreft en sta op het punt ook eens wat online te bestellen.

Ik kom niet uit een ei en er is online genoeg te vinden. Nouja, heb een drietal aanbieders die me uiterst betrouwbaar lijken, ook gezien ervaringen op het internet, dus ik ga het ook maar eens proberen binnenkort.

Exp

Newbie
Damn.. Ik dacht eindelijk de gouden lijst gevonden te hebben waarin up-to-date bijgehouden wordt welke vendors/sites potentieel niet te vertrouwen zijn. Waarom kunnen we zoiets niet bijhouden? Ik heb eergisteren nog een erg nare ervaring gehad met een 6-APB cap die ik had besteld van een vendor die ik voordien als betrouwbaar beschouwde, omdat ik er eerder andere spullen van had besteld die wel koosjer leken. Maar hoe kan ik nu zien of er ook andere mensen slechte ervaringen hebben gehad bij die vendor en over welk middel? Zou toch de kans verlagen dat je linke boel bestelt?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Damn.. Ik dacht eindelijk de gouden lijst gevonden te hebben waarin up-to-date bijgehouden wordt welke vendors/sites potentieel niet te vertrouwen zijn. Waarom kunnen we zoiets niet bijhouden? Ik heb eergisteren nog een erg nare ervaring gehad met een 6-APB cap die ik had besteld van een vendor die ik voordien als betrouwbaar beschouwde, omdat ik er eerder andere spullen van had besteld die wel koosjer leken. Maar hoe kan ik nu zien of er ook andere mensen slechte ervaringen hebben gehad bij die vendor en over welk middel? Zou toch de kans verlagen dat je linke boel bestelt?
Dat zou leiden tot schijnveiligheid omdat een voorheen 'betrouwbare' vendor ook een nieuwe batch kan verkopen die ineens niet meer zo betrouwbaar blijkt.

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Kleine update en waarschuwing.

Sinds ik dit bericht geplaatst heb, zijn er sporadisch meldingen ontvangen over onbetrouwbare vendors. Bedankt hiervoor! De ontvangen meldingen houden we bij in het niet openbare moderator-deel van het forum.

We hebben over diverse vendors individuele meldingen ontvangen over onbetrouwbaar gedrag of leveringen. Dit is voor ons nog geen reden om deze vendor hier publiekelijk te noemen omdat het hier om incidenten kan gaan.

Voor de vendor "Homechemistry" wil ik wel een korte publieke waarschuwing afgeven. Hierover heb ik meerdere meldingen ontvangen betreffende producten die niet de juiste stof bevatten of verkeerd gedoseerd waren. Bij navraag bleek de vendor niet bereikbaar voor commentaar. Uiteraard gaat het hier alsnog om een klein aantal meldingen van individuele leden en wil dit niet per definitie zeggen dat er een probleem is bij deze vendor. Ons doel is niet om vendors publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.

Gezien de potentieel gevaarlijke aard van deze meldingen (verkeerde stoffen en doseringen), willen we jullie toch aanraden extra voorzichtig te zijn bij deze specifieke vendor. Laat in ieder geval je spul testen voor gebruik.

Groet,
Eik

Laatst bewerkt:

VJ_LSD72

Bewuste gebruiker
Kleine update en waarschuwing.

Sinds ik dit bericht geplaatst heb, zijn er sporadisch meldingen ontvangen over onbetrouwbare vendors. Bedankt hiervoor! De ontvangen meldingen houden we bij in het niet openbare moderator-deel van het forum.

We hebben over diverse vendors individuele meldingen ontvangen over onbetrouwbaar gedrag of leveringen. Dit is voor ons nog geen reden om deze vendor hier publiekelijk te noemen omdat het hier om incidenten kan gaan.

Voor de vendor "Homechemistry" wil ik wel een korte publieke waarschuwing afgeven. Hierover heb ik meerdere meldingen ontvangen betreffende producten die niet de juiste stof bevatten of verkeerd gedoseerd waren. Bij navraag bleek de vendor niet bereikbaar voor commentaar. Uiteraard gaat het hier alsnog om een klein aantal meldingen van individuele leden en wil dit niet per definitie zeggen dat er een probleem is bij deze vendor. Ons doel is niet om vendors publiekelijk aan de schandpaal te nagelen.

Gezien de potentieel gevaarlijke aard van deze meldingen (verkeerde stoffen en doseringen), willen we jullie toch aanraden extra voorzichtig te zijn bij deze specifieke vendor. Laat in ieder geval je spul testen voor gebruik.

Groet,
Eik
Met HC heb ik inderdaad dezelfde ervaring. Reageren is ook niet hun sterkste kant.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Met HC heb ik inderdaad dezelfde ervaring. Reageren is ook niet hun sterkste kant.
Met HC ben ik begonnen. Maar al snel kom je er achter dat er veel betere vendors zijn die minder makkelijk te vinden zijn en wat minder hoog in de zoekresultaten komen.

Nog nooit gedonder gehad met verkeerde doseringen of producten gelukkig!

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
Gelukkig doet HC enkel NL. Had hier nochtans al veel verpakkingen gezien van die vendor. Blijkbaar toch niet de betere in zijn vak.

Zanza

DF-koning
Wat maakt dat uit? 😅
Ik verwachtte deze vraag al wel, maar ik zou zeggen dat een min of meer gerenomeerd forum, waar nu dus ook daadwerkelijk de naam van deze vendor openbaar wordt gemaakt als potentieel onbetrouwbaar ( iets wat nog nooit gebeurd is), op z'n minst een reactie zou kunnen krijgen op de bevindingen hier. En ja, ik weet ook wel dat ze er alsnog weinig van zullen merken, want verkopen doen ze toch wel, maar toch. Ik besef daardoor wel degelijk dat het ze daarom geen reet uitmaakt, maar ik zou toch een reactie geven, indien het zo is dat drugsforum.nl zich meldt met serieuze bedenkingen over deze vendor.

Proxima

Badass junkie
maar ik zou toch een reactie geven, indien het zo is dat drugsforum.nl zich meldt met serieuze bedenkingen over deze vendor.
Als RC vendor zou ik elke vorm van communicatie met drugsforum vermijden.

Er staat op elke RC verpakking dat dit niet geschikt is voor consumptie, je wilt namelijk duidelijk maken dat jouw RC producten niet bedoeld zijn om in te nemen en dus niet onder bepaalde wetgeving vallen. Als je dan communicatie hebt met drugsforum over jouw producten dan leg je alsnog de associatie tussen jouw producten, drugs en daarmee dus weer wel het innemen van jouw producten, en dat wilde je juist zo hard voorkomen.

Zanza

DF-koning
Als RC vendor zou ik elke vorm van communicatie met drugsforum vermijden.

Er staat op elke RC verpakking dat dit niet geschikt is voor consumptie, je wilt namelijk duidelijk maken dat jouw RC producten niet bedoeld zijn om in te nemen en dus niet onder bepaalde wetgeving vallen. Als je dan communicatie hebt met drugsforum over jouw producten dan leg je alsnog de associatie tussen jouw producten, drugs en daarmee dus weer wel het innemen van jouw producten, en dat wilde je juist zo hard voorkomen.
In die zin heb je een punt inderdaad. Dan bedoel ik dus jouw vetgedrukte term. Maar een reactie kan ook anderzijds zijn, zonder in te gaan op het feit dat ze natuurlijk gewoon drugs verkopen. Maar helemaal geen reactie vind ik wel teleurstellend. Maar goed, ik ben nu wellicht wat te moreel. Want zoals ik al zei: het zal ze verder worst wezen.

CuriousExplorer

DF-koning
Ik verwachtte deze vraag al wel, maar ik zou zeggen dat een min of meer gerenomeerd forum, waar nu dus ook daadwerkelijk de naam van deze vendor openbaar wordt gemaakt als potentieel onbetrouwbaar ( iets wat nog nooit gebeurd is), op z'n minst een reactie zou kunnen krijgen op de bevindingen hier. En ja, ik weet ook wel dat ze er alsnog weinig van zullen merken, want verkopen doen ze toch wel, maar toch. Ik besef daardoor wel degelijk dat het ze daarom geen reet uitmaakt, maar ik zou toch een reactie geven, indien het zo is dat drugsforum.nl zich meldt met serieuze bedenkingen over deze vendor.
Ik zou het best triest vinden mochten ze op een gerenommeerd forum wel reageren, maar op een persoon los daarvan ( maar wel een klant) niet. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat deze vendor bij naam noemen niet over één nacht ijs gegaan is, en deze dus al meermaals naar meerdere personen een totaal gebrek aan communicatie en professionaliteit vertoont.

Zanza

DF-koning
Ik zou het best triest vinden mochten ze op een gerenommeerd forum wel reageren, maar op een persoon los daarvan ( maar wel een klant) niet. Bovendien ben ik ervan overtuigd dat deze vendor bij naam noemen niet over één nacht ijs gegaan is, en deze dus al meermaals naar meerdere personen een totaal gebrek aan communicatie en professionaliteit vertoont.
Helemaal mee eens dat het reageren op een forum maar niet op een individu, al op z'n minst triest is. Maar wat ik bedoel te zeggen is dat ze wel hadden kunnen ingaan op het al dan niet vermeend foutief leveren van aangeboden substanties. Dit wordt ook niet ontkend kennelijk. Anyway. Ik vind dit topic wel een goed initiatief en ben ook blij dat dit hier nu vermeld wordt.

cutepool

Bewuste gebruiker
Nog nooit problemen met HC gehad, behalve dat hun dissos flink versneden zijn met menthol crystals en weet ik veel wat.

Thunderdome

Wijs gebruiker
Nog nooit problemen met HC gehad, behalve dat hun dissos flink versneden zijn met menthol crystals en weet ik veel wat.
Ik ken redelijk wat vrienden die via die vendor hun meuk bestellen. Maar dat zijn ook niet altijd goeie ervaringen geweest. Denk dat de waarschuwing op zijn plaats is.

In het begin toen de site nog niet zo lang bestond en een advertentie had op partyflock was hun kwaliteit over het algemeen een stuk hoger.

cutepool

Bewuste gebruiker
Zo is het ook, daarom bestel ik er niet meer. Alle andere dingen waren altijd prima maar 2fdck en DCK 😨🤢🤮

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Ik weet niet of het nu wel zo handig is dat anderen dan moderators iets in dit topic kunnen posten.

Want nu krijg je gewoon een uitgebreide user-review van deze vendor en dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
Daar heb je echt een heel goed punt!

CuriousExplorer

DF-koning
Zol
Ik weet niet of het nu wel zo handig is dat anderen dan moderators iets in dit topic kunnen posten.

Want nu krijg je gewoon een uitgebreide user-review van deze vendor en dat lijkt me nu juist niet de bedoeling.
Zolang het maar enkel over deze vendor gaat, en dan niet specifiek in detail vind ik het opzich niet verkeerd.
Het zou inderdaad wat anders worden mocht iedereen plots alle vendors beginnen belichten. Dit topic is ook de enige plaats waar mensen hun mening kunnen geven over deze vendor.

Dirkdirk

DF-koning
Voor de vendor "Homechemistry" wil ik wel een korte publieke waarschuwing afgeven.
Altijd goede ervaringen gehad, behalve een keer iets besteld (slaap snoepje) waar ik uiteindelijk mega hard van ging trippen. Toen ik vroeg wat er gebeurd kon zijn was het: oh maar dat kan helemaal niet.

:flipping1:Dus deze middelvinger is voor de vendor

Paranoize.

Badass junkie
Altijd goede ervaringen gehad, behalve een keer iets besteld (slaap snoepje) waar ik uiteindelijk mega hard van ging trippen. Toen ik vroeg wat er gebeurd kon zijn was het: oh maar dat kan helemaal niet.

:flipping1:Dus deze middelvinger is voor de vendor
Das echt kut als je van 'benzo's gaat trippen zo net voor het slapen gaan😂🤣😂
Denk je nu wel dat je weet welk middel t was?

Zanza

DF-koning
Zol
Zolang het maar enkel over deze vendor gaat, en dan niet specifiek in detail vind ik het opzich niet verkeerd.
Het zou inderdaad wat anders worden mocht iedereen plots alle vendors beginnen belichten. Dit topic is ook de enige plaats waar mensen hun mening kunnen geven over deze vendor.
Klopt. Maar het is ergens inderdaad wel vreemd dat vendors niet vermeld mogen worden, maar wanneer een vendor binnen leden van dit forum als onbetrouwbaar of gevaarlijk wordt beschouwd, dit wel mag. Ik vind het goed dat dit hier nu kan om te waarschuwen, maar nu wordt een vendor wel met toenaam benoemd, terwijl een 'goede' vendor niet besproken kan en mag worden. Die regel begrijp ik overigens volledig want dan zou je, zoals in andere topics al besproken is, (positieve) reclame kunnen krijgen doordat men profielen aanmaakt die namens een vendor spreken.

Beetje dubbel dit topic wat dat betreft...

ChefCurry

Bewuste gebruiker
Ik heb 1 keer bij HC 5mapb geprobeerd . Mega ziek van geweest. Maargoed dat er een waarschuwing word afgegeven.

L

Lid 152247

Gast
Dit is of was dus m'n vaste.
Opmerkingen of testen over benzo's gewees?..

3mmc was niet hetdlfde
Bromazepa.. geef effect te merken.
Dicclazepam is de enige die mij bevalt. En bij een veel te hoge dosering.. flubri heb ik helse afkick. Allemaal net niet. Maar als eti's die niets deden
5mp helemaal niets.slecht zicht
2fa een boost, toch? Of placebo.
Diclazepam om gister 21.00.genomen. meer dan 17 op. Werd wakker om 3.00 nog uren genoeg van genoten van een benzo roes.
Bestempel dit gebruik maat met goed of fout.
Deze vendors doen dat ook niet.

Een klantenservice moet toch kunnen bewijzen hoe er getest is en wat eruit kwam....
Al maakt iemand mozaïek van platgeslagen kristallen.

Gebruikt 3mmc als wcschoonschrubbeer

Punt is als mensen foto's en formulieren van een koop staande Ferrari.. Bedrieg je mensen als je enen fiat panda aflevert en bijft ontkennen. Wie
Zwijgt..

Dus werkt het spul niet of heel verkeerd..Dan verkoopt hij dus totaalachtige chemische structuur(help hoe heet dat) dan hjj beweert.

yellium

Newbie
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.

• Like
Waarderingen: ljuv

De Zandman

DF-koning
De ellende is, dat je je geld dus gewoon niet terug kunt storneren.
De bank die wast zijn handen in onschuld omdat zij ervan uitgaan dat jij zelf de bestelling hebt goed gekeurd en ze laten graag zien dat zij op de derde plek in de boeven top 5 het goed naar hun zin hebben...

MR_CHIP

Badass junkie
De ellende is, dat je je geld dus gewoon niet terug kunt storneren.
De bank die wast zijn handen in onschuld omdat zij ervan uitgaan dat jij zelf de bestelling hebt goed gekeurd en ze laten graag zien dat zij op de derde plek in de boeven top 5 het goed naar hun zin hebben...
daarom gewoon lekker ,met creditcard betalen

Eik

DF Staff
Forumleiding
Moderator
Tripreporter
Hoop tekst hier over vendors die versneden of verkeerde spullen leveren, maar d'r zijn ook vendors die wel je geld nemen en gewoon helemaal niks leveren. En ook niet reageren op mail etc. Da's gewoon ordinaire diefstal.
Net nog een melding hierover genoteerd op het moderator-only deel van het forum. Voel je vrij om dit soort zaken te melden.

Bovenaan