Mensen die thuis 'rushen' op XTC?

it'sme

Belezen gebruiker
it'sme zei:
Oeh.....krijg der nu alweer zin in :P

Mijn gebeden zijn gehoord :grin: Vanmiddag stond buurman ineens aan de deur met capsules met pure MDMA. 20:00 eentje gedropt :hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

Delicious! Heerlijk na die lange tijd MDMA, laatste pilletje is vorige zomer geweest :mrgreen:

it'sme

Belezen gebruiker
langeman zei:
Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....

Nummer 2 meld zich :grin: Ik woon alleen helemaal in het zuiden, dus boswandelingetje zit er niet in, beetje ver naar boven de rivieren :P

thunder-droopy

Belezen gebruiker
ik heb vroeger op grote feesten aardig uit mijn koekie rondgelopen, genoot vooral van de muziek i.c.m. de lichtshow (vooral als de lichten precies op de muziek meegaan) en vooral ook op mijn vrienden letten en die volgen.

de laatste jaren gebruik ik vooral thuis. lekker alleen stevig uit mijn dak gaan op muziek,blowtje erbij, niemand die op je let dus alle remmen kunnen los :wink:

kiekert

Bewuste gebruiker
Ik vind thuis altijd vele malen intenser. Het gevoel is dan veel meer aanwezig.

Hebben meer mensen dat?

En de gesprekken met vrienden zijn natuurlijk onvergetelijk.

langeman

Bewuste gebruiker
De meest onvergetelijke gesprekken heb ik juist zonder drugs. Juist omdat het dan veel meer waarde heeft als iemand zich echt blootgeeft. Wat overigens niet wil zeggen dat gesprekken onder drugs niets waard zijn.

blu

Bewuste gebruiker
NocturnalJohnny zei:
Maar ik vind heus niet dat XTC enkel een 'partyrush' drug is , zo zal ik het ook innemen voordat ik naar het voetbal ga als supporter of gewoon de stad intrek.

Wat de fuck gast?

westergas

Belezen gebruiker
Thuis is top! Voel het effect ook gewoon beter...op een feessie moet je steeds naar de plee of een half uur in de rij staan voor een pilzie.

psychedelicchick

Experimenterende gebruiker
ik neem wel eens bij vrienden thuis en soms, klinkt gek, maar als ik een pilletje neem vind ik het soms heerlijk om ff languit te liggen met me ogen dicht en naar de muziek te luisteren en dan zeg maar met je handen uit je dak te gaan whaha :P en vervolgens opstaan en helemaal uit je dak te gaan .. gewoon in iemands woonkamer :P mja moet kunnen toch?

Harderstyles

Bewuste gebruiker
Thuis of op een feest, ik vind het allebei geweldig zolang je maar met meer dan alleen jezelf bent. Het heeft allebei zo zijn charmes, thuis kan je echt alles doen wat je wil en op feestjes kun je genieten van een mooie show. Als ik zou moeten kiezen heb ik toch liever een dikke lasershow met blazende boxen in mijn buurt dan dat ik thuis zit!

Seneca

Thuis kun je erg ver komen als je met een goed groepje op dezelfde golflengte zit, maar er is wel wat 'werk' en voorbereiding voor nodig (set en setting heb je veel meer invloed op dus moet je misschien iets meer faciliteren tot iedereen lekker zit). Op een feest heb ik eigenlijk de neiging om juist toch te gaan zitten (voelt vaak heeeel fijn, zitgelegenheid is voor mij een must!) en met mensen te praten, maar dat heeft gewoon ook te maken met het feit dat ik me niet zo enorm thuisvoel op grote feesten en normaliter geen danser of fan de muziek ben.*

En in kleinere toko's zoals gewone discotheken val je natuurlijk al snel uit de toon als je flink aan het gaan bent dus dat is ook niet heel gemakkelijk als de rest er gewoon met de instelling van een normaal avondje uit is. Het is echt duidelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur maar voor mij is ultiem toch thuis met de juiste mensen, alles bij de hand, van elk gemak voorzien en lekker praten etc.!

*Dat wil niet zeggen dat ik niet hou van dat fantastische gevoel waarbij je volledig in de muziek en groep opgaat en naar erkennende blikken zoekt die hetzelfde als jij voelen, dat is natuurlijk ook prachtig :hearteyes:

yamaha

Newbie
ik wil eigenlijk alleen maar sex en praten,heerlijk gebruik alleen maar xtc thuis.
Seneca zei:
Thuis kun je erg ver komen als je met een goed groepje op dezelfde golflengte zit, maar er is wel wat 'werk' en voorbereiding voor nodig (set en setting heb je veel meer invloed op dus moet je misschien iets meer faciliteren tot iedereen lekker zit). Op een feest heb ik eigenlijk de neiging om juist toch te gaan zitten (voelt vaak heeeel fijn, zitgelegenheid is voor mij een must!) en met mensen te praten, maar dat heeft gewoon ook te maken met het feit dat ik me niet zo enorm thuisvoel op grote feesten en normaliter geen danser of fan de muziek ben.*

En in kleinere toko's zoals gewone discotheken val je natuurlijk al snel uit de toon als je flink aan het gaan bent dus dat is ook niet heel gemakkelijk als de rest er gewoon met de instelling van een normaal avondje uit is. Het is echt duidelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur maar voor mij is ultiem toch thuis met de juiste mensen, alles bij de hand, van elk gemak voorzien en lekker praten etc.!

*Dat wil niet zeggen dat ik niet hou van dat fantastische gevoel waarbij je volledig in de muziek en groep opgaat en naar erkennende blikken zoekt die hetzelfde als jij voelen, dat is natuurlijk ook prachtig :hearteyes:

it'sme

Belezen gebruiker
Over 2 weken gaan we weer eens lekker met wat X thuis hangen, mijn vriend, ik en nog een erg leuke meid :hearteyes: Dus dat wordt gezellig....... :mrgreen: :hearteyes: :mrgreen: :hearteyes: :mrgreen:

Telpeva

Belezen gebruiker
Thuis heeft zeker ook z'n charme, maar ik vind het ouwehoeren op kleine feestjes in combi met dansen toch wel the ultimate! En die herkenning-blikken met een schouderklopje ofzo vind ik ook altijd vet!

Wisten jullie btw dat de roots van XTC in thuisgebruik liggen? Het schijnt een hele tijd te zijn ingezet tegen relatieproblemen, werkte vast erg goed om thuis weer wat buzz in de relatie te krijgen :grin:... Logischerwijze werd deze therapie in korte tijd net iets te populair :tearsofjoy:

"Eind jaren '60 werd MDMA 'herontdekt' door chemicus Alexander Shulgin [...]. Hij experimenteert zelf met MDMA en verspreidt het onder bevriende psychotherapeuten, die enthousiast zijn over het middel omdat het hun patiënten opener en emotioneel minder geremd maakt.

Eind jaren zeventig werd door een groep chemici een illegaal laboratorium opgezet in Californië. Men wilde MDMA als partydrug op de markt brengen. De chemici gaven MDMA de naam 'Ecstasy', oftewel XTC of E. XTC werd toen niet in het uitgaansleven maar thuis gebruikt. Het gebruik was sterk gericht op ontdekken van de binnenwereld.

Aan het begin van de jaren tachtig ontstond in dansclub Warehouse in Chicago de nieuwe muziekstijl House. Sommige muzikanten slikten XTC-pillen. De eerste Nederlandse acid housefeesten werden georganiseerd in 1987. In November 1988 werd XTC op lijst 1 (harddrugs) van de opiumwet geplaatst. Sindsdien is de populariteit van XTC alleen maar toegenomen."
Bron: http://www.unitydrugs.nl/mdma.php

Drientje

DF-koning
Vertel eens wat nieuws :rolleyes:

Ik krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.

Telpeva

Belezen gebruiker
Drientje zei:
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.

Huh, hoezo Piracetam bij een Candyflip nemen? Zou toch niet veel invloed moeten hebben?
Candyflips staan zeker nog op mn to-do list, maar pas over een jaartje ofzo vrees ik :)

trippelh

Bewuste gebruiker
Wij gaan volgende week weer eens lekker uit ons bol thuis 2 dagen lang genieten en samen in elkaar opgaan :xtc:

Oom Klaas

Badass junkie
Telpeva zei:
Drientje zei:
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.

Huh, hoezo Piracetam bij een Candyflip nemen? Zou toch niet veel invloed moeten hebben?
Candyflips staan zeker nog op mn to-do list, maar pas over een jaartje ofzo vrees ik :)

Piracetam kuurtje paar dagen voor je mdma trip zou ervoor moeten zorgen dat je weer het "echte" mdma gevoel krijgt, zoals de eerste keer zeg maar.

rr00

Zit ook candyflip te overwegen... lijkt een interessante experience te worden.

Heb goede LSD, alleen m'n source voor fijne (dure maar zuivere) MDMA kristallen helaas opgedroogd. Maar even wachten nog dus, want wil wel echt goed weten wat ik neem en goed kunnen doseren...

Flameon

Badass junkie
Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan?

aviced

it'sme zei:
langeman zei:
Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....

Nummer 2 meld zich :grin: Ik woon alleen helemaal in het zuiden, dus boswandelingetje zit er niet in, beetje ver naar boven de rivieren :P
limburgse bossen zijn toch ook leuk ;D ?

supermagneet

Flameon zei:
Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan?

Ik heb dit 1 keer gedaan, dan wel icm truffels, achteraf gezien vond ik het zonde want uiteindelijk had ik zoveel behoefte in andere mensen dat ik de helft van de trip achter chatroulette zat. Het is wel een hele leuke combinatie :grin:

Astrix_7

Flameon zei:

Eigenlijk alleen binnenhuis en dan alleen met mijn vriendin. Alleen doe ik dit nooit, het is een "dingetje" wat wij samen doen. Om toch wat te posten dan :sunglasses:

Wat we doen..? Een kleine volgorde:
Eerst de voorbereidingen treffen: matrassen in kamer op de grond met dekbed, (waxine) kaarsjes aan, 2 x AA drink, 2 x flesjes water, 2 a 3 jiont's voorrollen, eventueel de waterkoker rooibosthee en thee mokken klaarzetten en de speeltjes klaarzetten :smilingimp:

Vervolgens de pc aan zwengelen en de voorgeprogrameerde muzieklijst (dus 8 uur aan relaxte space) muziek aanzetten over de surround.

En daarna gaan.

Telpeva

Belezen gebruiker
:) Veel plezier met spacen daarzo!

Enne, chatroulette is ook een topper geweest bij mn 2c-i tripje, Hilarisch!

Mindfuck

Het lijkt me zó raar om te gaan chatten op xtc of welke drugs dan ook..
Heb je daar dan de rust voor??
Als ik bedenk hoeveel moeite het me kost om een smsje te lezen en hoe geïrriteerd ik ervan wordt omdat het me niet lukt om iets terug te typen dan moet chatten echt helemaal een drama zijn :P

Bovenaan