Drientje zei:*Steekt vinger op* Alleen ik ben wel alleen....
Je kan in je eentje ook genieten
denk alleen wel dat ik met iemand praten zal missen op zo'n moment..
Valt wel mee, schizofrene situaties zijn de baas!Birdo zei:Drientje zei:*Steekt vinger op* Alleen ik ben wel alleen....
Je kan in je eentje ook genieten,
denk alleen wel dat ik met iemand praten zal missen op zo'n moment..
spacewoman zei:We zoeken eigenlijk mede tripgenoten die ook van boswandelingen houden..
Groetjes
it'sme zei:Oeh.....krijg der nu alweer zin in :P

langeman zei:Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....
NocturnalJohnny zei:Maar ik vind heus niet dat XTC enkel een 'partyrush' drug is , zo zal ik het ook innemen voordat ik naar het voetbal ga als supporter of gewoon de stad intrek.
Seneca zei:Thuis kun je erg ver komen als je met een goed groepje op dezelfde golflengte zit, maar er is wel wat 'werk' en voorbereiding voor nodig (set en setting heb je veel meer invloed op dus moet je misschien iets meer faciliteren tot iedereen lekker zit). Op een feest heb ik eigenlijk de neiging om juist toch te gaan zitten (voelt vaak heeeel fijn, zitgelegenheid is voor mij een must!) en met mensen te praten, maar dat heeft gewoon ook te maken met het feit dat ik me niet zo enorm thuisvoel op grote feesten en normaliter geen danser of fan de muziek ben.*
En in kleinere toko's zoals gewone discotheken val je natuurlijk al snel uit de toon als je flink aan het gaan bent dus dat is ook niet heel gemakkelijk als de rest er gewoon met de instelling van een normaal avondje uit is. Het is echt duidelijk een kwestie van persoonlijke voorkeur maar voor mij is ultiem toch thuis met de juiste mensen, alles bij de hand, van elk gemak voorzien en lekker praten etc.!
*Dat wil niet zeggen dat ik niet hou van dat fantastische gevoel waarbij je volledig in de muziek en groep opgaat en naar erkennende blikken zoekt die hetzelfde als jij voelen, dat is natuurlijk ook prachtig![]()
No it's not.W.F.L. zei:
Drientje zei:Vertel eens wat nieuws
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
Telpeva zei:Drientje zei:Vertel eens wat nieuws
k krijg spontaan in in MDMA na het verhaal vna konijn over haar Awakenings!!! Nog 12 dagen!!! En ik ga ook die Piracetam nemen, ondanks de ranzige smaak denk ik dat ik wel een vette candyflip zou kunnen doen dan.
Huh, hoezo Piracetam bij een Candyflip nemen? Zou toch niet veel invloed moeten hebben?
Candyflips staan zeker nog op mn to-do list, maar pas over een jaartje ofzo vrees ik![]()
limburgse bossen zijn toch ook leuk ;D ?it'sme zei:langeman zei:Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....
Nummer 2 meld zichIk woon alleen helemaal in het zuiden, dus boswandelingetje zit er niet in, beetje ver naar boven de rivieren :P
Flameon zei:Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan?
Strandwandeling is veel leukeraviced zei:limburgse bossen zijn toch ook leuk ;D ?it'sme zei:langeman zei:Dan ben je toch gewoon de eerste van weet ik veel hoeveel tripgenoten ze zoeken....
Nummer 2 meld zichIk woon alleen helemaal in het zuiden, dus boswandelingetje zit er niet in, beetje ver naar boven de rivieren :P
Flameon zei:Alleen thuis xtc nemen .... en dan je alleen vermaken binnenshuis/allee buitenshuis. Wie doet dat wel eens? En wat doe je dan?