Mephedrone & 4-FMP

iSmokex

Bewuste gebruiker
Hallo,

Via internet kwam ik iemand tegen die '4-MCC' en '4-FMP' verkoopt als plantenvoeding. Als ik dit koop, is het dan ook geschikt om recreatief te gebruiken of moet er dan nog iets mee'gebeuren voor dat kan?
Is de straat 4fmp en 4mcc anders of hetzelfde als deze plantenvoeding?

Nou, ik hoor wel van jullie. :grin:

:wave:

Nibiru

Bewuste gebruiker
4-MMC/Mephedrone geeft vergelijkbare effecten aan MDMA.
Het heeft ook wat stimulerende effecten gelijk aan cocaine.
Je kunt het slikken en snuiven.
Voor een avond van 8 uur of langer raad ik aan een capsule/bommetje van 150mg te nemen en vervolgens ieder 1-1,5 uur een 50mg lijntje.
Een enkele orale dosis werkt 3 uur.
Een enkele nasale dosis ca 1 uur.
Dit zijn richtlijnen voor als je bekend bent met de stof.
Als je het voor het eerst gebruikt, alleen slikken OF snuiven.

4-FMP heeft ook vergelijkbare effecten aan mdma voor de eerste 2 uur.
Daarna wordt het hoofdzakelijk stimulerend.
Een bommetje van 150mg geeft een goede avond/nacht, het houdt ca 12 uur aan.
Dit is absoluut geen aanrader om te snuiven.

iSmokex

Bewuste gebruiker
Oké bedankt! dus als ik het goed begrijp kan ik deze 'plantenvoeding' gewoon gebruiken? :grin:

Dat word binnenkort een leuk nachtje dan :hearteyes:

Nibiru

Bewuste gebruiker
HakunaMatata zei:
Oké bedankt! dus als ik het goed begrijp kan ik deze 'plantenvoeding' gewoon gebruiken? :grin:

Dat word binnenkort een leuk nachtje dan :hearteyes:

Yep! Ik krijg het binnenkort ook binnen, ben benieuwd..
Lang leve internet!

iSmokex

Bewuste gebruiker
Ja precies, echt chill dat t nog niet illegaal is!
Ga je er ook nog wat over schrijven op DF? :grin:
Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen, vooral omdat er nog niet zoveel over bekend is.

Nibiru

Bewuste gebruiker
HakunaMatata zei:
Ja precies, echt chill dat t nog niet illegaal is!
Ga je er ook nog wat over schrijven op DF? :grin:
Ben wel benieuwd naar gebruikerservaringen, vooral omdat er nog niet zoveel over bekend is.

Ja, denk het wel ja!
Inderdaad, er zijn te weinig ervaringen op dit forum.
Ze moeten snel bijgevuld worden :grin:

naptha

Experimenterende gebruiker
Ik zag dat er nog niet veel ervaring is met mephedrone dus ik dat ik mijn ervaring met dit plantenvoeding eens post :mrgreen:

Om te beginnen:Het is enorm verslavend!Als je een gram binnen hebt en je neemt een lijntje is het aan de eind van de avond op.Het is vergelijkbaar met coke wat dat betreft.

Oraal vind ik er niet veel aan het is dan hetzelfde als een speedbommetje.

Om te snuiven is het heerlijk.Je legt een lijntje van 50mg en je bent een uur verder en dan ondertussen wat roken :grin: Het roken geeft niet heel veel effect maar het is ontzettend lekker.De smaak is hetzelfde als base coke.De eerste keer dat ik het in m'n pijp deed,kreeg ik herinneringen naar de tijd van coke uitkoken met ammoniak en sigarettenpeukjes overal :smoke: Je legt een hoeveelheid vergelijkbaar met een erwt in je pijp en de hele kamer is gevuld met een heerlijke geur en de smaak blijft veel langer in je mond en longen hangen dan base-coke.

Het effect is zeer euforisch te noemen,beter en intenser dan xtc zelfs.de laatste keer dat ik goeje xtc heb gehad is in een ver verleden dus misschien dat die vergelijking verkeerd is,maar het effect van mephedrone is als pure MDMA zonder het bekketrekken en geen hallucinaties.Je word ontzettend gefocused waar je ook mee bezig bent en je kunt zelfs redelijk normaal met mensen omgaan.Als partydrug is het niet zo geschikt vind ik,dan kun je beter aan de pillen gaan.

Het is wel zo dat de gangbare speed in nederland ver onder de maat valt als je eenmaal meph hebt geprobeerd.Als je de juiste vind voelt het puur en heb je geen vervuilingen omdat het (nog) legaal is(houden zo dus niet mee te koop lopen zeg ik dan :sunglasses: )

Rectaal is nog het beste IMO.Je vult een spuitje met 100 mg en 3-4 ml water.Het lost ontzettend goed op in water.en je spuit het in,geen brandend gevoel ofzo.En je knalt 2-3 uur lang als een banaan :rockband:

Ik hoop dat dit helpt als er verder nog vragen zijn hoor ik het graag. :)

iSmokex

Bewuste gebruiker
Bovenstaande post heeft mijn interesse nog meer gewekt! Maar toch zal ik er voorlopig eventjes mee wachten aangezien in a.s. weekend aan de xtc en 2cb ga en niet al te lang daarna weer. Dus na die 2e keer moet ik van mezelf weer even de harddrugs links laten liggen, maar daarna staat Mephedrone wel boven aan op mn to do list. Als het zover is zal ik wel een reportje schrijven. :grin:

topsecret

Newbie
Mephedrone is super!
Je bent niet super wazig en vrienden vonden mij er gewoon "normaal" uitzien terwijl ik toch een heerlijke rush had :grin:
binnekort maar wat bestellen uit de UK.

Jeller

Badass junkie
mephedrone is wel tof maar kvertrouw het niet, het is echt heel verslavend bij sommige mensen, veel verslavender als mdma alleszins

ja ik ben ok heel beniewd of het ook in planten voeding zi t!

ik heb een keer een grammetje 4 fmp gehad was toen net niew maar ik merkte er bar weinig van had eerst een lijntje genomen 2 uur gew8 voelde nog niks toen heb ik een halfe gram op ziten snuiven maar nee ik voelde wel wat energie en een meetje een roes maar geef mij maar xtc

Nibiru

Bewuste gebruiker
craktesius zei:
ja ik ben ok heel beniewd of het ook in planten voeding zi t!

ik heb een keer een grammetje 4 fmp gehad was toen net niew maar ik merkte er bar weinig van had eerst een lijntje genomen 2 uur gew8 voelde nog niks toen heb ik een halfe gram op ziten snuiven maar nee ik voelde wel wat energie en een meetje een roes maar geef mij maar xtc

Als je 4fmp gesnoven zou hebben, zou je huilend van de pijn eindigen.

Dit spul is uiterst agressief voor de slijmvliezen,

Misschien was het heel erg versneden?
Je kan 4fmp eigenlijk alleen oraal nemen.

Had zelf een capsuletje van 150 mg, werkte prima, niet heftig, maar chill.

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Nibiru zei:
Als je 4fmp gesnoven zou hebben, zou je huilend van de pijn eindigen.

Dit spul is uiterst agressief voor de slijmvliezen,

Bwah, dat moet ik toch relativeren hoor. Fluo snuiven is natuurlijk niet echt aangenaam, maar best wel doenbaar. Slechte pep of coke snuiven is véél erger en vergeleken met 2C-B nasaal stelt het al helemaal niets voor.

Had het op een feestje gedaan. Te weinig Fluo meegenomen en dan maar gedeeld en de ganse avond nasaal geredosed.
2 min. irritatie da's al...

Nadeel is wel dat je die fijne empathische roes bijna niet haalt door kleine lijntjes te snuiven. Dan is 175mg oraal veel beter aan te raden.

het was zeg maar zo versneden als pure mdma poeder met geelachtige tinten erdoor heen aleen mijn vreiend ging van een klein meetje al super hard en ik van halve gram geen een s. maar zit het nou in de plantenvoeding

Bovenaan