aXXis zei:Als je je hart nog maar een paar dagen wil gebruiken zou ik deze combi zeker proberen. Ook nog erbij roken en het feest is compleet. Hopelijk heb je je begravenis al geregeld. Lijkt mij een zeer gevaarlijke combi.
Nibiru zei:aXXis zei:Als je je hart nog maar een paar dagen wil gebruiken zou ik deze combi zeker proberen. Ook nog erbij roken en het feest is compleet. Hopelijk heb je je begravenis al geregeld. Lijkt mij een zeer gevaarlijke combi.
Klinkt dus niet als een slim idee?![]()
Bored zei:Nibiru zei:aXXis zei:Als je je hart nog maar een paar dagen wil gebruiken zou ik deze combi zeker proberen. Ook nog erbij roken en het feest is compleet. Hopelijk heb je je begravenis al geregeld. Lijkt mij een zeer gevaarlijke combi.
Klinkt dus niet als een slim idee?![]()
Tsja, qua lichamelijke effecten lijken de drugs op elkaar. Vernauwde bloedvaten, (flink) verhoogde hartslag, geen honger, etc. De verhoogde hartslag is waarschijnlijk het gevaarlijkst, daarom denk ik (dit is dus geen advies) dat het kan, als je je niet inspant, goed op je hartslag let en altijd voldoende drinkt. Als regel (bij sporten bv) wordt vaak genomen dat je hartslag maximaal 220 - je leeftijd mag zijn, zou voor jou dus 200 zijn. Zolang je hartslag daar niet boven komt, loop je in principe geen gevaar. Een (erg) onregelmatige hartslag kan ook gevaarlijk zijn. Toch zou ik zeggen beter neem je het risico niet, ook al gaat het maar 1 op de 100 keer fout, als jij net die ene bent dan is dat best wel kut![]()
aXXis zei:Als je je hart nog maar een paar dagen wil gebruiken zou ik deze combi zeker proberen. Ook nog erbij roken en het feest is compleet. Hopelijk heb je je begravenis al geregeld. Lijkt mij een zeer gevaarlijke combi.
Nibiru zei:Hm maar..
MDMA en Pep combineren kan toch ook?
Ze verhogen beide de hartslag..
Nibiru zei:aXXis zei:Als je je hart nog maar een paar dagen wil gebruiken zou ik deze combi zeker proberen. Ook nog erbij roken en het feest is compleet. Hopelijk heb je je begravenis al geregeld. Lijkt mij een zeer gevaarlijke combi.
Hm maar..
MDMA en Pep combineren kan toch ook?
Hoorde dat het bij veel mensen anders uitvalt. Maar bij mij geeft mephedrone een veel euforischer gevoel dan speed. Ook had ik niet echt de energie van speed. Ik zou mephedrone als een mdma gevoel beschrijven, maar je word er wel wat scherper van (bij mdma word ik vooral blij wazig en vaag)zazzoo zei:Is er dan zoveel verschil tussen die Mephedrone en speed?
Dat klopt wel, maar het hangt ook sterk samen met het feit dat mensen vaak ineens de dosering vergeten als ze gaan combineren; bijvoorbeeld: iemand die normaal 1 MDMA-pil neemt, neemt er ter combinatie eens een lijntje speed bij. Het totaal is nu veel meer dan dat men normaal gemiddeld in één keer zou binnenkrijgen.westergas zei:Het *kan* wel echter dat is ook zeer schadelijk. Veel schadelijker dan pep en mdma afzonderlijk.Nibiru zei:MDMA en Pep combineren kan toch ook?
Vigilante zei:Volgens mij is zo'n combi niet zo gevaarlijk als je je maar aan een normale dosis houdt.
Halve dosis meph en een halve dosis pep is toch niet zorgwekkend gevaarlijker dan 1 hele dosis van 1 van de 2? Lijkt mij niet, maar ik heb het misschien mis.
Lijkt me dat je pas aan combi-gevaren moet gaan denken als je 'hele doseringen' gaat mixen zeg maar.
aXXis zei:Het enige wat ik kan zeggen is dat ik van mephedrone zo'n hoge hartslag kreeg dat ik doorkreeg dat mijn hart veels te snel ging. Normaal merk je dat niet omdat je er alcohol bij drinkt, je gaat gewoon lekker je gangetje. Als je dit opeens wel merkt zit je dus op een bepaald punt dat je hart veels te snel gaat. Ik vond het iig niet echt chill, als jullie het risico wel willen nemen, prima. Maar 1 stof die je hart versnelt in mijn lichaam vind ik genoeg.