Mephedrone + Pep?

Nibiru

Bewuste gebruiker
Goedendag RC'ers!

Iemand ervaring met Mephedrone + pep?

Tegelijk he!

Ben er best benieuwd naar :)

aXXis

Experimenterende gebruiker
Als je je hart nog maar een paar dagen wil gebruiken zou ik deze combi zeker proberen. Ook nog erbij roken en het feest is compleet. Hopelijk heb je je begravenis al geregeld. Lijkt mij een zeer gevaarlijke combi.

Bored

Belezen gebruiker
Klinkt inderdaad als een combinatie waar je hartslag flink van omhoog gaat, maar het moet kunnen als je gewoon rustig thuis aan het chillen bent en voorzichtig doseert lijkt mij. Je bent wel veel aan het uitproberen in combinatie met mephedrone hè ^^ Maar ja, het is ook zo'n fijne drug :grin:

Laat je weten hoe het was als je het uitgeprobeerd hebt? :)

Nibiru

Bewuste gebruiker
aXXis zei:
Als je je hart nog maar een paar dagen wil gebruiken zou ik deze combi zeker proberen. Ook nog erbij roken en het feest is compleet. Hopelijk heb je je begravenis al geregeld. Lijkt mij een zeer gevaarlijke combi.

Klinkt dus niet als een slim idee? :confused:

Bored

Belezen gebruiker
Nibiru zei:
aXXis zei:

Tsja, qua lichamelijke effecten lijken de drugs op elkaar. Vernauwde bloedvaten, (flink) verhoogde hartslag, geen honger, etc. De verhoogde hartslag is waarschijnlijk het gevaarlijkst, daarom denk ik (dit is dus geen advies) dat het kan, als je je niet inspant, goed op je hartslag let en altijd voldoende drinkt. Als regel (bij sporten bv) wordt vaak genomen dat je hartslag maximaal 220 - je leeftijd mag zijn, zou voor jou dus 200 zijn. Zolang je hartslag daar niet boven komt, loop je in principe geen gevaar. Een (erg) onregelmatige hartslag kan ook gevaarlijk zijn. Toch zou ik zeggen beter neem je het risico niet, ook al gaat het maar 1 op de 100 keer fout, als jij net die ene bent dan is dat best wel kut :(

Nibiru

Bewuste gebruiker
Bored zei:
Nibiru zei:
aXXis zei:

Tsja, qua lichamelijke effecten lijken de drugs op elkaar. Vernauwde bloedvaten, (flink) verhoogde hartslag, geen honger, etc. De verhoogde hartslag is waarschijnlijk het gevaarlijkst, daarom denk ik (dit is dus geen advies) dat het kan, als je je niet inspant, goed op je hartslag let en altijd voldoende drinkt. Als regel (bij sporten bv) wordt vaak genomen dat je hartslag maximaal 220 - je leeftijd mag zijn, zou voor jou dus 200 zijn. Zolang je hartslag daar niet boven komt, loop je in principe geen gevaar. Een (erg) onregelmatige hartslag kan ook gevaarlijk zijn. Toch zou ik zeggen beter neem je het risico niet, ook al gaat het maar 1 op de 100 keer fout, als jij net die ene bent dan is dat best wel kut :(

Nja ik heb een vrij onregelmatige hartslag van mezelf, maar het gekke is, meestal als ik op drugs ben (op wiet en hasj na) is hij volkomen normaal!

Mja mss een keertje een paar lijntjes pep erbij, en kijken wat er gebeurt!
Geen grote dosissen natuurlijk.

Nibiru

Bewuste gebruiker
aXXis zei:

Hm maar..

MDMA en Pep combineren kan toch ook?
Ze verhogen beide de hartslag..

zazzoo

Bewuste gebruiker
:confused: ik had nog nooit gehoord van Mephedrone dus ik sloeg wikipedia er eens op na. :) Het beste zinnetje was toch wel "In het Verenigd Koninkrijk wordt de drug verkocht als plantengroeimiddel" :grin:

Bored

Belezen gebruiker
Nibiru zei:
Hm maar..

Precies, daarom heb ik ook zoiets van: Het moet gewoon kunnen als je niet onverantwoord veel gebruikt en je veel inspant. Van mdma, pep en mephedrone jaagt mephedrone mijn (en ik heb al meer mensen dat horen zeggen) hartslag echter wel het meest op, dus ik zou zeker extra oppassen :)

westergas

Belezen gebruiker
Nibiru zei:
aXXis zei:

Hm maar..

Het *kan* wel echter dat is ook zeer schadelijk. Veel schadelijker dan pep en mdma afzonderlijk.

iSmokex

Bewuste gebruiker
zazzoo zei:
Is er dan zoveel verschil tussen die Mephedrone en speed?
Hoorde dat het bij veel mensen anders uitvalt. Maar bij mij geeft mephedrone een veel euforischer gevoel dan speed. Ook had ik niet echt de energie van speed. Ik zou mephedrone als een mdma gevoel beschrijven, maar je word er wel wat scherper van (bij mdma word ik vooral blij wazig en vaag)

bit

westergas zei:
Nibiru zei:
Het *kan* wel echter dat is ook zeer schadelijk. Veel schadelijker dan pep en mdma afzonderlijk.
Dat klopt wel, maar het hangt ook sterk samen met het feit dat mensen vaak ineens de dosering vergeten als ze gaan combineren; bijvoorbeeld: iemand die normaal 1 MDMA-pil neemt, neemt er ter combinatie eens een lijntje speed bij. Het totaal is nu veel meer dan dat men normaal gemiddeld in één keer zou binnenkrijgen.

Mijn ervaring met het gegeven voorbeeld is overigens dat het wel goed werkt, maar liever niet tegelijk. Ik nam wel eens een beetje speed op momenten dat ik na enkele uren wat dromerig werd van de MDMA (thuis in chillmode). Speed wekte me weer helemaal op en leek ook de MDMA een soort aan te steken.

W.F.L.

Badass junkie
aXXis zei:

+1 :tearsofjoy:

Euh actually, come to think of it, toen ik Mephedrone gesnoven had heb ik naar het einde toe wel een lijn pep genomen, maar toen stond ik zeker niet zo strak als toen de lijn Mephedrone pas binnen was, anders had ik waarschijnlijk niet durven snuiven. Maar toen was hij wel al bijna uitgewerkt of uitgewerkt. Het zo combineren lijkt me echt geen goed iee. Het voelde trouwens ook niet zo goed aan (geestelijk, ik denk gewoon echt teveel dopamine) en naast de grote hoeveelheden (dex?)pep die ik die avond/nacht gesnoven heb denk ik dat dat zeker een hand had in de heftige paranoia waarmee ik de middag erna te kampen kreeg (inclusief auditieve hallucinaties). Mephedrone is trouwens qua vaatvernauwing nog gevaarlijker dan MDMA, dus de vergelijking MDMA/pep gaat ook niet op, en dat is ook al een groot risico. Volgens mij is dit nog gevaarlijker. Ik zou het niet doen. Zowiezo denk ik niet dat het chill is.

Vigilante

Wijs gebruiker
Volgens mij is zo'n combi niet zo gevaarlijk als je je maar aan een normale dosis houdt.
Halve dosis meph en een halve dosis pep is toch niet zorgwekkend gevaarlijker dan 1 hele dosis van 1 van de 2? Lijkt mij niet, maar ik heb het misschien mis.
Lijkt me dat je pas aan combi-gevaren moet gaan denken als je 'hele doseringen' gaat mixen zeg maar.

W.F.L.

Badass junkie
Vigilante zei:
Volgens mij is zo'n combi niet zo gevaarlijk als je je maar aan een normale dosis houdt.
Halve dosis meph en een halve dosis pep is toch niet zorgwekkend gevaarlijker dan 1 hele dosis van 1 van de 2? Lijkt mij niet, maar ik heb het misschien mis.
Lijkt me dat je pas aan combi-gevaren moet gaan denken als je 'hele doseringen' gaat mixen zeg maar.

Ik weet het niet, maar ik denk van niet. Vaatvernauwing is natuurlijk wel afhankelijk van dosis maar daar zit je zowiezo al mee. Ik vind het gewoon een onverstandig idee. Of je nou een halve of een hele sigaret rookt maakt ook niet zo veel verschil uit toch? :P

Vigilante

Wijs gebruiker
Nee klopt maar ik bedoel meer: De 'klap' die je lichaam krijgt als je 1 dosis meph en 1 dosis pep neemt zal imo niet veel verschillen met de klap die je lichaam krijgt als je 2 dosissen meph neemt, jatoch? Nu is meph hier misschien een verkeerd voorbeeld omdat de negatieve effecten van meph nogal wat 'sterker' zijn dan die van andere drugs toch? Ik lees immers een hoop verhalen over de meph bijeffecten..

W.F.L.

Badass junkie
Dat zou wel kunnen, maar alsnog een heel slecht idee. Ik weet niet echt of je door de doseringen te halveren het cardiovasculaire risico van de combinatie uitschakelt of slechts verminderd. Dat het gezonder is dan een dosis pep en een dosis mephedrone lijkt me duidelijk, maar de combinatie (ook in mijn ervaring) is maar lijp. Volgens mij stimuleert mephedrone ook enkel de afgifte van dopamine en serotonine, waar pep de afbraak ervan ook nog eens blokkeert. Die 2 dingen combineren is een beetje zoals pep en coke combineren, ik zie het nut er niet van in, het is gevaarlijk en daar komen dan nog eens de lichamelijke risico's bij. Het is ook niet enkel je hartslag die omhoog gaat (spieren die opspannen/bloedvaten die vernauwen) dat heb je bij elke upper, maar Mephedrone is van degene die ik gedaan heb (Coke/MDMA/Speed) wel de ergste, alhoewel coke is ook nog wel vrij link op dat vlak. Ik zou zeker geen extra vaatvernauwer erbij doen met de potentie van speed! De vergelijking met MDMA en pep gaat NIET op omdat MDMA minder vaatvernauwend werkt dan Mephedrone.

Als je hartslag tot 200 gaat van drugs moest je al lang naar het ziekenhuis zijn trouwens! Het zou me uberhaupt verbazen als je dat overleeft?! Bij mij geldt de regel +120bpm = gevaarlijk, +150 = ziekenhuis!

Psychedelic

Ik heb mephedrone gecombineerd met: MDMA en ghb, met mdma en pep, met pep alleen en met mdma alleen. allemaal meerdere keren gedaan, en eigelijk geen nare effecten gemerkt. Ik leef ook nogsteeds, dus het kan wel, je moet alleen wel het risico op verkeerd gaan nemen. Daar was ik me goed bewust van, en heb ik genomen. Bij mij heeft het goed uitgepakt, maar dat kan bij jouw anders zijn...

Bored

Belezen gebruiker
Als iemand mij aan pep zou kunnen helpen dan zou ik het ook best willen proberen, zodat er wat meer ervaringen beschikbaar zijn. Maar ja, dat mag helaas niet hier, dus zie dat maar niet als een serieuze vraag :grin:.

Anyway, ik ben nog steeds van mening dat het prima samen moet kunnen, mits je niet overdoseert en goed op jezelf let (dus goed drinken, hartslag in de gaten houden, niet teveel inspannen).

aXXis

Het enige wat ik kan zeggen is dat ik van mephedrone zo'n hoge hartslag kreeg dat ik doorkreeg dat mijn hart veels te snel ging. Normaal merk je dat niet omdat je er alcohol bij drinkt, je gaat gewoon lekker je gangetje. Als je dit opeens wel merkt zit je dus op een bepaald punt dat je hart veels te snel gaat. Ik vond het iig niet echt chill, als jullie het risico wel willen nemen, prima. Maar 1 stof die je hart versnelt in mijn lichaam vind ik genoeg.

Nibiru

Bewuste gebruiker
aXXis zei:
Het enige wat ik kan zeggen is dat ik van mephedrone zo'n hoge hartslag kreeg dat ik doorkreeg dat mijn hart veels te snel ging. Normaal merk je dat niet omdat je er alcohol bij drinkt, je gaat gewoon lekker je gangetje. Als je dit opeens wel merkt zit je dus op een bepaald punt dat je hart veels te snel gaat. Ik vond het iig niet echt chill, als jullie het risico wel willen nemen, prima. Maar 1 stof die je hart versnelt in mijn lichaam vind ik genoeg.

Hoezo drink je ''normaal'' alcohol bij mephedrone?

Bovenaan