merkte niks . . .

Jesse

Newbie
Hallo iedereen van DF

Al een tijdje lees ik wat op het drugsforum. Ik ben een jongen van 16 jaar en gebruik nu wel vrij regelmatig wiet en hasj. Meestal rook ik wiet van mn dealer. gisteren heeft een klasgenoot even wat wiet voor mij en een maat gehaald uit de shop (25 euro bubblegum)

De wiet zag er zeer goed uit. Erg hard en 1 grote top. het rook ook zeer sterk, ik had het zakje in mn etui en in mn schooltas gedaan en op mn kamer gelegd en ik rook het steeds toen ik binnenkwam!

die avond (gister dus) ging ik met 6 vrienden film kijken en chillen bij iemand thuis. 5 van de 6 blowden dus we gingen van te voren even wat rollen. we hadden eerst 4 goeie dikke joints gadraaid voor zn 5en en hebben dit toen in een kringetje steeds 2 joints aangestoken en dan doorgegeven. na die 2x2 joints gingen we naar binnen om een stukje film te kijken. 1 van de jongens had ergens tussen de 3e en 4e joints al gekotst...

toen we weer binnen waren merkte iedereen best wel dat ie stoned was en iedereen zag er best gaar uit. zelf voelde ik me eigenlijk niet echt anders en hoopte dat het later wel in zou gaan slaan. Na een half uur voelde ik nog niks en stelde voor om er nog even 2 te draaien omdat ik nog niet stoned was. 3 anderen gingen mee naar buiten. na die 2 joints voelde ik het eigenlijk nog steeds niet. toch maar naar binnen gegaan en weer verder film gekeken. iedereen sliep toen half (behalve de gast die niet meedeed) en ik vroeg of ze het goed merkten en iedereen voelde het erg goed.

normaal als ik in mn 1tje of met 2 of 3 man een jointje rook voel ik het wel goed. de wiet van mn dealer is volgens mij echt stukken minder goed in kwaliteit (poederig, ruikt niet echt) maar daar wordt ik best knetter van.

dus mijn vraag is: HOE KAN DIT??? ik baalde er wel van want het was zeker dure wiet.

* vanavond ga ik weer wat roken ervan (laatste restje) en kijken hoe dat bevalt.

BelgonX

Belezen gebruiker
lysergine25 zei:
teveel belgen aan 1 tabaksjoint ?
Wat een kutveralgemeningen toch :rolleyes: ..
Je had beter gewoon 6 goeie jointen gerolt en ieders er één gegeven... Als je daar al niet stoned van wordt, van een goeie joint, ja dan ben jij superman of wiet-immuun wat behoorlijk klote moete zijn. :mrgreen:

Smoke on :stoned:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Er is maar 1 belg die hier zijn oordeel over kan en mag geven ...

Iceman i need your support now ....

:hearteyes:

Midway

Wijs gebruiker
Alsof Hollanders nooit met tabak roken, ga nog wat marginale hypes steunen ofzo :tongueout:

Anyway, vreemd dat je van white widow niet stoned wordt en van dealerwiet wel, misschien moet je eens meer inademen ofzo. Of inderdaad gewoon in een pijpje of puur roken.

Special_K

Experimenterende gebruiker
Je mag er gewoon niet te hard over nadenken. Laat het gewoon komen. Heb ook eens gehad dat iemand zei dat hij niets voelde in de eerste minuut nadat hij gerookt had, maar aan z'n gedragingen en uiterlijk zag je duidelijk dat hij stoned was. Hij was gewoon te veel bezig met te wachten op't effect ipv gewoon even te chillen.

Jesse

Newbie
Special_K zei:
Je mag er gewoon niet te hard over nadenken. Laat het gewoon komen. Heb ook eens gehad dat iemand zei dat hij niets voelde in de eerste minuut nadat hij gerookt had, maar aan z'n gedragingen en uiterlijk zag je duidelijk dat hij stoned was. Hij was gewoon te veel bezig met te wachten op't effect ipv gewoon even te chillen.

dit is de enige normale reactie zo te zien ;P dit lijkt me wel waarschijnlijk ja was wel erg op effect aan het wachten. verder snap ik die belgen onzin niet want ik woon gewoon in Nederland en verder rook ik altijd over mn longen. de wiet was blijkbaar niet slecht want de rest was er erg goed stoned van... toch bedankt voor de reacties

lucifer in the sky

Bewuste gebruiker
haha lysergine moet je niet leren smoke :grin:
met zen jointen van meer als een gram weed in en een laagje hasholie
erges op het forum staan de foto's weet niet meer exact waar. kdacht wel bij coffeeshop

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
DR. Sosa zei:
lysergine25 zei:
Kortrijk, Berchem, Wilrijk ... allemaal slechte joints .....
:mrgreen:
kom maar naar centrum wilrijk wij lere jou wel roke :smoke:

Ik ben gestopt ..... no more thc voor Bonie !!

Zelfs mijn favoriete belg draait kutjointjes, eigenlijk zijn het meer shggiwes zonder filter.
Maar goed, ik zit de belgen een beetje te plagen trek het jullie niet te persoonlijk aan ok ?
:hearteyes:

Larz

Belezen gebruiker
ik ben half belg, half hollander en iedereen van mijn belgische vrienden vind dat ik de beste joints kan rollen :)

wat weet je daar op te zeggen stonie :tongueout:

henkie84

Bewuste gebruiker
Larz zei:
ik ben half belg, half hollander en iedereen van mijn belgische vrienden vind dat ik de beste joints kan rollen :)

wat weet je daar op te zeggen stonie :tongueout:

Ik ben Stonie dan wel niet, maar wijst dat er juist niet op dat het halve Hollander-zijn je een voordeel geeft in joints rollen ten opzichte van je Belgische vrienden? :P

Hans

Wijs gebruiker
Dat mensen zich nog zorgen maken over wie de beste joints kan rollen :confused:

Iedereen kan dat toch gewoon :wave:

Mayan

Bewuste gebruiker
In het begin dat ik blowde voelde ik dat ook niet altijd.
Veel mensen dat net beginnen voelen niets...

Persoonlijk vind ik 16 jaar te jong om te blowen, maarja ... Ik was ooit ook zo jong! :)

Als je echte goede wiet wil, moet je je nu al voorbereiden voor het seizoen!
Goede grondmix en buiten plaatsen die handel. De zon geeft zo'n 100 000 lumen! :stoned:

Riel

Bewuste gebruiker
2 verklaringen:

-je rookte niet over je longen waardoor de thc niet kon worden opgenomen door de bloedvaatjes.
-elke keer dat het jouw beurt was van de joint zat er alleen een dikke laag tabak.

Jesse

Newbie
Riel zei:
2 verklaringen:

-je rookte niet over je longen waardoor de thc niet kon worden opgenomen door de bloedvaatjes.
-elke keer dat het jouw beurt was van de joint zat er alleen een dikke laag tabak.

hmm deze 2 verklaringen lijken me beide niet waarschijnlijk. roken en blowen doe ik namelijk altijd over mijn longen en de kans dat er bij 6 joints elke keer als ik een hijs nam geen wiet zat is nogal klein, vooral omdat de anderen wel helemaal knetter waren

Mayan

Bewuste gebruiker
maar niet iedereen inhaleert.
Dat is wat de tweede verklaring wou bedoelen, neem ik aan.

groeten

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Tja, als je een grammetje wiet in één joint hebt. maakt t niet uit hoeveel tabak je erbij doet... je merkt m wel. :wink:

Mayan

Bewuste gebruiker
Als je er een gram in smijt, hoef je niet zozeer tabak toe te voegen.
Ja kan het puur rollen als je het heel fijn brokt, anders gaat die constant uit.
Of kan je zo'n tabaksblad nemen om in te rollen, van een sigaar of zo'n blunt wrap. Wat nog beter zou zijn is het vaporizen, zo neem je niets teer op in je longen.
Want jongens, cannabis geeft een enorme hoeveelheid teer vrij.

Anyhow, ik zou persoonlijk nooit een gram ineens smoren. Zoiets kost tegenwoordig stukken van mensen :)

Ik kan met een grammetje toch twee a drie toetjes bollen. Die me nemen waar ik moet zijn :)

Bovenaan