Mescaline

Himself

Belezen gebruiker
Ook een drug die zeker aandacht verdient vind ik, het is moeilijk te krijgen, maar tevens ook een drug die echt in het lijstje van elke psychonaut moet voorkomen. hebben mensen hier ervaring mee? Ben erg geinteresseerd.

matthijs

Badass junkie
Ja, ik ben er ook naar op zoek maar het is hier in het hoge noorden erg moeilijk te vinden geloof ik :(

Bal0n

Badass junkie
Ik ga binnenkort wat peyote cacti kopen. Schijnen ook heel mooi te bloeien in de zomer :).

Deranged

Badass junkie
Ik wil nog altijd de peyote cactus proberen, schijnt echt een levensveranderende ervaring te zijn.

Bal0n

Badass junkie
Mwah, van peyote valt het wel mee hoor. En ik was sowieso niet van plan die smerige cactusbrei op te eten, ik extraheer de alkaloïden wel :).

Deranged

Badass junkie
Ik wilde ze een tijdje geleden kopen. Dat kon, zei de smartshop. Ze hadden verschillende cactussen in een potje en ik kon een maat uitkiezen. Qua dosering heb ik hier natuurlijk geen reet aan en was ook niet van plan hem op de vensterbank te zetten, plan dus maar laten schieten.

Himself

Belezen gebruiker
dan moet je de cactus ook 15 jaar op je vensterbank zetten voordat je hem kan gebruiken :P en Ballon? hoe extraheer je zoiets... kan een beginner beginner beginner beginner daar ook aan beginnen?

Bal0n

Badass junkie
Ja, ze groeien echt belachelijk langzaam, ik geloof dat de Peyote zelfs een van de traagst groeiende planten op aarde is. Een extractie is niet heel ingewikkeld, ik heb het volgende gepost bij Miomsa Hostilis, voor het extraheren van DMT, maar het is hetzelfde principe:

Bal0n zei:
Petroleum ether kopen (of "edible" 80% of hoger alcohol). Je mimosa hier in doen, paar keer goed schudden in de 3 dagen die je het laat staan.

Oud shirt pakken, over een maatbeker/emmer/glas/wat-dan-ook leggen en je alcohol/petroleum erover heen gieten (zodat de mimosa op je oude shirt blijft liggen).

De drap uit het shirt in een maatbeker/emmer/glas/wat-dan-ook doen met nieuwe alcohol of petroleum ether.

Nog een keer deze stap herhalen, alle petroleum ether/alcohol bij elkaar gooien, laten verdampen.

Nu zou je een mooie yield moeten hebben aan redelijke pure DMT kristallen.

Himself

Belezen gebruiker
dit kun je inderdaad ook voor LSA extractie gebruiken.... maar heb je het zelf al gedaan? en hoeveel cactus heb je nodig ?

Bal0n

Badass junkie
Ik heb het samen met een vriend van mij gedaan voor DMT.

Hoeveel cactus is niet te zeggen, want de potentie verschilt nogal per cactus. Je kan beter een zo goed mogelijke extractie uitvoeren, en dan een schaal kopen die op 10 mg precies kan afwegen. Dan kan je precies de hoeveelheid mescaline bepalen :).

Bal0n

Badass junkie
Ik durfde het toen nog niet aan te raken, was nog niet zo heel erg ervaren met psychedelica. Hij heeft het wel gebruikt en kwam tot de conclusie dat de extractie toch wel erg goed was gelukt :).

Bovenaan