Mescaline

Escobarr

Newbie
ik had een maandje of 3 geleden een docu gezien over de extractie van mescaline uit cacti als san pedro en peyote.
Spijtig genoeg ben ik zowel die docu als de info uit die docu kwijtgeraakt.
kan iemand me hier helpen met die docu te vinden ?

alvast bedankt

matthijs

Badass junkie
Escobarr zei:
denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?

Nee.
*Is meer werk.
*Het kan misgaan en dan ben je 60 eu voor die cactus kwijt.
Voordeel is dat je het makkelijker kan doseren, maar ook alleen maar wanneer je een weegschaal ebt die op de mg weegt. Waarschijnlijk heb je ook heel erg dure apparatuur en heel erg veel kennis nodig.

J0rrit

Badass junkie
matthijs zei:
Escobarr zei:

Nee.
*Is meer werk.
Voordeel is dat je het makkelijker kan doseren, maar ook alleen maar wanneer je een weegschaal ebt die op de mg weegt. Waarschijnlijk heb je ook heel erg dure apparatuur en heel erg veel kennis nodig.

een plant kost ongeveer 60 euro, en dan heb je een plant voor hoeveel trips ongeveer? en krijg je die alleen via internet?

Escobarr

Newbie
matthijs zei:
Escobarr zei:

Nee.
*Is meer werk.

ik heb toegang tot een labo met laborante die mij wilt helpen.
die video eens doormailen naar haar en hopelijk beginnen we deze week.

ps ik zou hier niet aan beginnen als ik 60 euro voor ene moest betalen !

matthijs

Badass junkie
Escobarr zei:
matthijs zei:
Escobarr zei:

Nee.
*Is meer werk.

ik heb toegang tot een labo met laborante die mij wilt helpen.
die video eens doormailen naar haar en hopelijk beginnen we deze week.

ps ik zou hier niet aan beginnen als ik 60 euro voor ene moest betalen !

Dat zul je wel moeten. Op azarius kost een volgroeide cactus 60 eu. Dat is geloof ik maar 1 portie.

pepito

Bewuste gebruiker
probeer eens een gewone cactus handel. genoeg adressen. en dan wacht je drie jaar, maakt meteen de ervaring des te meer interessant. extractie is erg lastig!! en erg chemisch....mijn ervaring is dat het gedroogd (peyote) beter te pruimen is dan vers....

matthijs

Badass junkie
Jeller zei:
matthijs zei:
Je kan ook gewoon de cactussen eten.
extract is veel beter, daar krijg je geen misselijkheid van int begin

Ja ok. Maar de kans dat je het verneukt is ook aanwezig. In dat filmpje lijkt het makkelijk maar ik weet niet of iedereen het zo kan.
Ben zelf ook altijd een vorostander van paddo's "gewoon" eten...je moet gewoon eventjes afzien en dan krijg je een vette trip.
(Daarom kauw ik ook altijd op mijn pillen :P NOT!!)

pepito

Bewuste gebruiker
misselijkheids is mijns inziens onderdeel van de ervaring... niet fijn dat zeker, maar onderdeel van initiatie.....

Escobarr

Newbie
maandag is het zo verr, voor de geintreseerde kan ik altijd wat fotos maken of een filmpje dat wat duidelijker is..

Escoo

Jeller

Badass junkie
matthijs zei:
Jeller zei:
matthijs zei:
Je kan ook gewoon de cactussen eten.
extract is veel beter, daar krijg je geen misselijkheid van int begin

Ja ok. Maar de kans dat je het verneukt is ook aanwezig. In dat filmpje lijkt het makkelijk maar ik weet niet of iedereen het zo kan.
Ben zelf ook altijd een vorostander van paddo's "gewoon" eten...je moet gewoon eventjes afzien en dan krijg je een vette trip.
(Daarom kauw ik ook altijd op mijn pillen :P NOT!!)
ja maar bij paddo's is die misselijkheid lang nie zo erg als bij mescaline denk ik..

en uit 1 cactus kan je meerdere keren trippen hoor

matthijs

Badass junkie
Ja dat van die misselijkheid klopt. Maar dan nog...is wel part of the process.
Ga wel even opzoeken btw hoeveel je van die cactussen nodig hebt. Want als je van een cactus van 60 eu 2 porties kan halen zou dat wel geniaal zijn!

Escobarr

Newbie
in die cactus zitten stoffenwaarvan ge u misselijk kunt voelen of moet braken.
bij vloeibare mescaline of in capsule pil vorm is dat nie zo.

en indd een gemiddelde mescaline trip kan zo een 12 uur duren.
uit een grote cactus haalt ge wel meerder trips(3-4)

Ceko

Belezen gebruiker
Dure grap dan... en het lijkt me niet echt makkelijk om een cactus in 6 stukken te snijden en te bewaren.

jasper

Wijs gebruiker
kan je mescaline bij de "grotere" dealers verkrijgen of is het een weinig gebruikt, zeldzaam iets??

Intoxicated

Wijs gebruiker
Mescaline kun je wel als een zeldzaam iets bestempelen ja.
Ik ben het nog niet tegengekomen. Niet dat ik zoveel contacten heb, maar toch. Het is gewoon niet erg rendabel voor delaers denk ik, veel werk, weinig opbrengst in grammen. Oftewel dan zou het per gram echt verschrikkelijk duur worde.

jasper

Wijs gebruiker
dus...
als je het wilt moet je het eigenlijk al zelf maken??
zijn het alleen cactussen die deze stof bevatten? en is het niet mogelijk om het na te maken??
zijn er bv ook geen bedrijven die deze stof verkopen om er onderzoek mee te doen i nde biologie\chemie??

Intoxicated

Wijs gebruiker
Er bestaat wel zoiets als synthethissche mescaline, maar dat zal je waarschijnlijk al helemaal niet snel vinden hier.

jasper

Wijs gebruiker
na ffe wat rond te vragen heb ik toch die mescaline extract te pakken gekregen
ga hem na de examens eens uitproberen

jasper

Wijs gebruiker
nouja hoe moet ik het anders verwoorden:)

ik heb gewoon met iemand erover gepraat die veel tript en hij wou mij ook eens zien trippen en zei dat hij het ging regelen

hij had nog wat van me te goed dus krijg ik die trip gratis en voor niets :grin:

jasper

Wijs gebruiker
njah nu is mijn vraag eigenlijk

kan je er zwaar misselijk van worden??

want ik heb nogal een zwakke maag heb ik de indruk...

Sweet_Shadow

Badass junkie
Tripreporter
Ja (zware) misselijkheid hoort erbij. Zet maar vast een emmer klaar, zou ik zeggen. Met de juiste voorbereiding en instelling zal het wel meevallen.

Jeller

Badass junkie
als je een extract hebt niet hoor, dan zal de misselijkheid in het begin te vergelijken zijn met lsd, en bij mij is da vree licht en gaat na 2 minuten weg doen nen boer te laten :tongueout:

Bovenaan