Mescaline Extraction: As with any material, please don't assume this video’s inclusion equates to personal recommendation, approval or encouragement. In this case in particular, I would advise extreme caution before dabbling with dangerous and/or toxic chemicals and DIY extraction procedures.
Marklar zei:http://video.google.nl/videoplay?docid=-2164471661630252647&q=mescaline
Escobarr zei:denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?
Escobarr zei:esco zegt dank![]()
matthijs zei:Escobarr zei:denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?
Nee.
*Is meer werk.
*Het kan misgaan en dan ben je 60 eu voor die cactus kwijt.
Voordeel is dat je het makkelijker kan doseren, maar ook alleen maar wanneer je een weegschaal ebt die op de mg weegt. Waarschijnlijk heb je ook heel erg dure apparatuur en heel erg veel kennis nodig.
matthijs zei:Escobarr zei:denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?
Nee.
*Is meer werk.
Voordeel is dat je het makkelijker kan doseren, maar ook alleen maar wanneer je een weegschaal ebt die op de mg weegt. Waarschijnlijk heb je ook heel erg dure apparatuur en heel erg veel kennis nodig.
Escobarr zei:ik heb toegang tot een labo met laborante die mij wilt helpen.

Marklar zei:Escobarr zei:ik heb toegang tot een labo met laborante die mij wilt helpen.
Damn.. doe mij ook zo'n stel connecties :P Matrasje neer gooien en koken maar![]()
Escobarr zei:matthijs zei:Escobarr zei:denkt ge nie dat die extractie wat handiger zou zijn ?
Nee.
*Is meer werk.
ik heb toegang tot een labo met laborante die mij wilt helpen.
die video eens doormailen naar haar en hopelijk beginnen we deze week.
ps ik zou hier niet aan beginnen als ik 60 euro voor ene moest betalen !
extract is veel beter, daar krijg je geen misselijkheid van int beginmatthijs zei:Je kan ook gewoon de cactussen eten.
Jeller zei:extract is veel beter, daar krijg je geen misselijkheid van int beginmatthijs zei:Je kan ook gewoon de cactussen eten.
ja maar bij paddo's is die misselijkheid lang nie zo erg als bij mescaline denk ik..matthijs zei:Jeller zei:extract is veel beter, daar krijg je geen misselijkheid van int beginmatthijs zei:Je kan ook gewoon de cactussen eten.
Ja ok. Maar de kans dat je het verneukt is ook aanwezig. In dat filmpje lijkt het makkelijk maar ik weet niet of iedereen het zo kan.
Ben zelf ook altijd een vorostander van paddo's "gewoon" eten...je moet gewoon eventjes afzien en dan krijg je een vette trip.
(Daarom kauw ik ook altijd op mijn pillen :P NOT!!)
barry zei:dus...
als je het wilt moet je het eigenlijk al zelf maken??
zijn het alleen cactussen die deze stof bevatten? en is het niet mogelijk om het na te maken??
zijn er bv ook geen bedrijven die deze stof verkopen om er onderzoek mee te doen i nde biologie\chemie??
barry zei:na ffe wat rond te vragen heb ik toch die mescaline extract te pakken gekregen
ga hem na de examens eens uitproberen