met GHB langs controle

Cytotox

Newbie
Hoi,

ik ben van plan komend weekend voor 't eerst GHB te gaan nemen, op een festival. 't enige wat ik me afvraag is wat de beste plek is om een flugelflesje te verstoppen? Pillen doe ik meestal in m'n sok of in m'n boxer maar een flesje Flugel valt daar toch wel op, of valt er misschien zelfs wel uit:(

hoe doen jullie dat altijd? :confused:

ik heb een beetje gezocht op het forum maar kon er weinig over vinden...

P.S. volgens mij is er Zero-tolerance beleid, en ze zeggen op de website goed te controleren (maar dat zeggen ze eigenlijk altijd:tongueout:)

Thanks,

Cyto

J89

Experimenterende gebruiker
Haha ik heb vaker met hetzelfde probleem gezeten.
maarja aangezien je het voor de eerste x gaat doen, neem ik aan dat je niet 5 dosissen (volle flugel) nodig hebt ofwel?
3 dosissen lijkt me meer dan genoeg, maarja dat moet je uiteraard zelf weten.

veel mensen gebruiken het vaak pas na een feest tijdens de terugweg of als je thuiskomt (dikke aanrader trouwens, eerst xtc daarna ghb. echt een supercombo :hearteyes: vele malen beter als alleen de hele tijd ghb imo)
als dat ook jouw plan is, kun je het beter gewoon thuislaten of voor het feest ergens buiten verstoppen.

en als je van plan bent om het op het feest zelf te gaan doen, raad ik je aan om gewoon naar de smartshop te gaan, een paar cheap ass buisjes te kopen (inhoud is 5,5ml) en een paar buisjes vullen met een dosis( niet het hele buisje vol dus :wink: ).
en dan gewoon 2/3 buisjes bij het zakje met je pillen doen en gewoon in je (strakke) boxershirt.
heb er zelf nooit problemen mee gehad op deze manier

J89

Experimenterende gebruiker
ik had trouwens laatst een nieuwe manier geprobeerd :grin:
Ik hoorde van te voren dat ze zeer streng zouden controleren op drugs.
toen heb ik vervolgens 2 porties apart in huishoudfolie gevouwen met een plakbandje eromheen haha, het werkte wel goed en dan is het niet zo dik om mee te nemen als een buisje of iets.

mensen gebruiken trouwens ook vaak ballonnetjes om het mee naar binnen te nemen.
dat heb ik zelf nog nooit gedaan though.

Bovenaan