Meth valt wel mee ??!!

buzzy

Badass junkie
Ik heb maandag spuiten & slikken gezien op BNN.
Filemon had een gesprek met een of andere drugsprof
en die vertelde dus dat als je meth 'normaal'gebruiken zou
dat er dan niet veel meer mis kon gaan dan amfetamine die
niet 'gemethaminiseerd' was ofzoiets :confused: Ook vertelde hij over
die voor en na foto's van die verslaafden en dat die foto's er
ook waren met weed en xtc enzo. Zijn er ook mense die er nu
anders over meth denken ? Ik in elk geval niet en zal het ook
niet gaan proberen, alleen vond ik het zo vreemd dat het volgens
die prof allemaal wel mee scheen te vallen :confused:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
buzzy zei:
Ik heb maandag spuiten & slikken gezien op BNN.
Filemon had een gesprek met een of andere drugsprof
en die vertelde dus dat als je meth 'normaal'gebruiken zou
dat er dan niet veel meer mis kon gaan dan amfetamine die
niet 'gemethaminiseerd' was ofzoiets :confused: Ook vertelde hij over
die voor en na foto's van die verslaafden en dat die foto's er
ook waren met weed en xtc enzo. Zijn er ook mense die er nu
anders over meth denken ? Ik in elk geval niet en zal het ook
niet gaan proberen, alleen vond ik het zo vreemd dat het volgens
die prof allemaal wel mee scheen te vallen :confused:

Nou dat viel wel meer hoor, ze zeiden alleen dat het niet de verslavendste drug van de wereld was, maar ze zeiden als het goed is niet dat het de drug is die de meeste schaden aanricht

En die foto's zijn idd extremen gevallen hoor... ze pikken ze er wel uit in amerika om zo te laten zien dat het de 'aller ergste drug is' blabla :wink:

sry als het er nog een beetje vaag staat ik ben tÉ stoneed en ik ben van me examens af en BLIJ :stoned: :stoned: :wink: :wave: :mrgreen:

caatje

Badass junkie
Ik heb het ook gezien. Ik was verbaasd dat hij zo niet alleen over Meth sprak maar ook over hero en zo. Ik wist dit werkelijk niet. Het werpt sommige drugssoorten wel in een ander daglicht.
Maar toch blijf ik er huiverig voor. Voor hero, bij meth niet zo. Maar dat is omdat ik ben opgegroeid met het idee dat iedereen die hero gebruikt een junk is. Dat zijn die zwervers bij centraal station. (dat is wat je meekrijgt bij je opvoeding, school, krant enzzz) Over meth heb ik gehoord gelezen en op tv gezien maar ben er niet zo bang van als hero. Ik denk om het feit dat ik daar niet mee ben groot gebracht omdat het toen nog niet bekend was (of bestond?).

A

Anonymous

Gast
Ik wist wel dat meth opgeblazen werd. Het is ongeveer 3 keer sterker dan normale amphetamine, dus in principe heb je 3 keer zo weinig nodig.

Maar het verslavende zit het juist in het roken en spuiten ervan.
En naast de amphetamine effecten geeft meth nog euforie, dat maakt het verslavender.

Zie je eigenlijk hoe hypocriet de regering in het algemeen is? Wel die drug voorschrijven aan 'zieken' en dan nog zeggen dat het zo gevaarlijk is.

Net zoals alcohol, dat de meeste mensen sloopt, dat wordt gewoon als normaal gezien.

Maar jullie moeten niet vergeten dat het wel super verslavend en schadelijk is. Mentaal en fisiek!

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
BobG zei:
Ik wist wel dat meth opgeblazen werd. Het is ongeveer 3 keer sterker dan normale amphetamine, dus in principe heb je 3 keer zo weinig nodig.

En naast de amphetamine effecten geeft meth nog euforie, dat maakt het verslavender.
.

opzich kan je dan dus ook gewoon voor 'superspeed' aanzien, maar nu ik het zo bekijk is het eigenlijk best handig, ik bedoel elke drug is verslavend als je het pep effect en euforie effect krijgt lijkt me dat wel een keer leuk om mee te maken, en prcies het is wel beter dat je dat gewoon simpelweg 3 keer zoveel minder neemt
:wink: srry dit bericht is wazig ben nogal stoned :stoned:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
caatje zei:
Ik heb het ook gezien. Ik was verbaasd dat hij zo niet alleen over Meth sprak maar ook over hero en zo. Ik wist dit werkelijk niet. Het werpt sommige drugssoorten wel in een ander daglicht.
Maar toch blijf ik er huiverig voor. Voor hero, bij meth niet zo. Maar dat is omdat ik ben opgegroeid met het idee dat iedereen die hero gebruikt een junk is. Dat zijn die zwervers bij centraal station. (dat is wat je meekrijgt bij je opvoeding, school, krant enzzz) Over meth heb ik gehoord gelezen en op tv gezien maar ben er niet zo bang van als hero. Ik denk om het feit dat ik daar niet mee ben groot gebracht omdat het toen nog niet bekend was (of bestond?).

Ja idd dat gevoel heb ik idd ook bij heroine :wink: zo ben ik ook opgegroeit :stoned:

J0rrit

Badass junkie
weet iemand of je van meth, net zoals van speed, gwn nuchter blijft, of zoals bij xtc ook waus wordt?

A

Anonymous

Gast
Ligt aan de dosis, veel meth ga je vast van spacen. En een kleine dosis zal je concentratie verhogen...

boy

Bewuste gebruiker
BobG zei:

Zie je eigenlijk hoe hypocriet de regering in het algemeen is? Wel die drug voorschrijven aan 'zieken' en dan nog zeggen dat het zo gevaarlijk is.

Net zoals alcohol, dat de meeste mensen sloopt, dat wordt gewoon als normaal gezien.

Maar jullie moeten niet vergeten dat het wel super verslavend en schadelijk is. Mentaal en fisiek!

Drie keer? dl-meth is 168% potenter dan dl-amp, ervan uitgaande dat beide even zuiver zijn. In de praktijk zul je echter vaker d-meth (ice) zien en vaak een slappe vorm van dl-amp. De d-enantiomeer is zo'n tien keer sterker dan de l-enantiomeer.

Anyway, de hype rondom meth, hero en dergelijke shit heeft natuurlijk wel een kern van waarheid. Het is ongetwijfeld allemaal erg verslavend, maar de foto's die men bijvoorbeeld altijd laat zien, zijn wel altijd de meest extreme gevallen.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
BobG zei:

Drie keer? dl-meth is 168% potenter dan dl-amp, ervan uitgaande dat beide even zuiver zijn. In de praktijk zul je echter vaker d-meth (ice) zien en vaak een slappe vorm van dl-amp. De d-enantiomeer is zo'n tien keer sterker dan de l-enantiomeer.

Anyway, de hype rondom meth, hero en dergelijke shit heeft natuurlijk wel een kern van waarheid. Het is ongetwijfeld allemaal erg verslavend, maar de foto's die men bijvoorbeeld altijd laat zien, zijn wel altijd de meest extreme gevallen.
totally agree

Frisko

Badass junkie
BobG zei:
Ligt aan de dosis, veel meth ga je vast van spacen. En een kleine dosis zal je concentratie verhogen...
bron????
niks zeggen als je er echt 0 vanaf weet :rolleyes:
valt me op dat je de laatste tijd in veel topics doet alsof je alles ooh zo goed weet...
zeker van dat dat stoppen met drugs wel zo goed voor jou is/was? :confused:

Mr.jiho

Wijs gebruiker
Frisko zei:
zeker van dat dat stoppen met drugs wel zo goed voor jou is/was? :confused:
:P
ik vind het echt goed dat er zoveel actie word ondernomen om mensen duidelijk te maken van het probleem "meth" want als de helft van de verhalen en documentaires en fotos die ik heb gezien over meth waar is dan nog is het een zeer kwaadaardige drugs...

Rain

Bewuste gebruiker
Ik heb ook die aflevering van spuiten en slikken gezien. Ik vind gewoon speed geen drol aan, alle alcohol werkt uit en verder vind ik het weinig boeiends.. Ik zou overigens wel eens crystal meth willen gebruiken. Het schijnt heel zeldzaam te zijn in Holland.

Frisko

Badass junkie
boy zei:
Waarom zou je dat in hemelsnaam willen gebruiken?
populair in de gay/homo scene in amerika...als je ziet wat speed al doet,wil ik niet weten wat meth doet met de horny-meter... :) :P

Rain

Bewuste gebruiker
LOL, ja ik doe het om 13 uur lang iemands kontje te raggen zonder een orgasme te krijgen, goed zo?

Naw, ik vind crack + heroine te junkerige drugs om te proberen. En dat gevoel heb ik niet bij meth..

Frisko

Badass junkie
laan zei:
LOL, ja ik doe het om 13 uur lang iemands kontje te raggen zonder een orgasme te krijgen, goed zo?

Naw, ik vind crack + heroine te junkerige drugs om te proberen. En dat gevoel heb ik niet bij meth..

nouja,in de hetero scene ook wel hoor :wave: :wave: :wave:

Jeller

Badass junkie
BobG zei:

ga met jou akkoord behlave dat alcohol de meesten sloopt.. bijan hele de bevolking drinkt alcohol en het verslaafdenpercentage is nu toch zo hoog niet he... meeste mensne kunnen er toch normaal mee omgaan

boy

Bewuste gebruiker
Jeller zei:
BobG zei:

ga met jou akkoord behlave dat alcohol de meesten sloopt.. bijan hele de bevolking drinkt alcohol en het verslaafdenpercentage is nu toch zo hoog niet he... meeste mensne kunnen er toch normaal mee omgaan

Nederland heeft 500000 zware drinkers / alcoholisten. Da's best veel vind ik, in tegenstelling tot de 30000 junkies die ons land bevolken.

Icequeen

Bewuste gebruiker
ik gebruik meth en ben inderdaad een van de weinige die dat doet, of zelfs de enige op dit forum. ik heb het nog steeds niet in nederland kunnen vinden jammergenoeg...zelfs niet in amsterdam! maar goed, als iemand vragen heeft stel ze gerust aan me
:wave:

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
Icequeen zei:
ik gebruik meth en ben inderdaad een van de weinige die dat doet, of zelfs de enige op dit forum. ik heb het nog steeds niet in nederland kunnen vinden jammergenoeg...zelfs niet in amsterdam! maar goed, als iemand vragen heeft stel ze gerust aan me
hoe gebruik je het?
rook je het?
en zo ja, werkt het echt 24 uur (als je het rookt)?

Icequeen

Bewuste gebruiker
nee, ja je kunt wel dagen wakker blijven, maar dan moet je ook redelijk veel gebruiken, net als bij elke drug. ik zelf heb een limiet van twee dagen wakker zijn, en dan kan ik niet meer, hoeveel drugs ik ook zou gebruiken en in mijn medegebruikers, ken ik geen mensen die meer dan drie dagen wakker zijn geweest (zoals sommige propagana ons verteld..die hebben het over een hele week!) ik rook het niet, maar dat is wel de gangbare manier om het te gebruiken, tenminste in de omgeving waar ik het vooral gebruikte. schijnt dat vooral het roken van meth bij vrouwen in de smaak valt (weet ook niet waarom). ik rook het niet, wel paar keer geprobeerd, maar na twee keer mijn duim te hebben gebrand, heb ik het opgegeven! het is wel waar dat je er zeg maar meer high van wordt dan gewone speed of zoals bob g zei die euforie, en dat vind ik een fijne ervaring. maar het is lichamelijk inderdaad heel slecht voor je...jammergenoeg.

Kim

Wijs gebruiker
Vrouwen roken volgens mij in het algemeen liever

dan snuiven of spuiten of slikken enzo

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
caatje zei:

heh, vroeger toen ik een jaar of 7 was zag ik eens een heroinespuit in een gracht drijven.. ik had 2 dagen nachtmerries over junkies die me wilden vermoorden enzo :grin: :P

Rain

Bewuste gebruiker
Frisko zei:
laan zei:

nouja,in de hetero scene ook wel hoor :wave: :wave: :wave:
Anale sex kan toch ook met vrouwen? :wave:

Bovenaan