ikzelf had in het begin van een meetprogramma ook steeds het gevoel dat ze me te lang op te weinig lieten zitten, zoals anoniempje zegt, maar daarna, nadat ik gewend was, had ik weer zoiets van ze gaan me langzaam omlaag waardoor mijn lichaam teveel went aan te hoge methadonwaardes ... ( ik heb er een hele theorie over, totaal ongefundeerd uiteraard, maar ik ben dr zo wel mee afgekicked ( 2X zelfs en 1 keer cold turkey

beetje hardleers) net als inmiddels anderhalve vriend van me ( eentje al een half jaar en eentje nu net twee weken, dus misschien post ik die theorie wel )
in het kort : voor mij werkte het om de eerste twee dagen achtelijk veel meet te nemen, zodat ik absoluut geen ontwenning had en flink drouzy was ( voor mij waren dat 150 mgs).. en daarna met een noodgang omlaag, en dan zo omlaag dat je op het randje van ziek worden zit.
k heb het nooit gekund in ieder geval ... werken en zo mn verslaving bekostigen
natuurlijk wel toen ik in een methadonprogramma zat en ik af en toe bijgebruikte ... nam ik die dag wel wat minder meet en de komende twee weken een buisje appelsap mee naar het verstrekkingspunt
Maar elke keer als ik het zo deed kwam er na een tijdje weer het punt dat ik meer bruin ging nemen dan meet en steeds vaker en vaker en dan ben je echt niet meer blij als je een avondje geen bruin kunt betalen, ook al heb je je meet .. je bent niet ziek nee .. majah craving kan net zo erg zijn

zelfs al zit het alleen in je hoofd
en daarna kwam het punt dat ik d8 van owww ik heb nu twee weken of langer op zeker geld, boeien die meet .. zo dacht ik niet letterlijk, maar langzaam sloop die mentaliteit er steeds meer in .. hop en dan wordt je uit het programma getrapt en ben je weer bezig met jezelf langzaam te vermoorden
en daarna kwam op zeker het punt dat ik dus doodziek zou moeten werken ... doe je een keer of twee misschien, daarna meld je je ziek ( ik wel tenminste ) en dat doe je ook maar een paar keer voordat je contract niet verlengd wordt ... en ik denk dat de meeste gebruikers zoiets zullen hebben ... heroine zorgt er nou eenmaal voor dat heroine op nummer 1 komt en niet je lichamelijk en geestelijk welbehagen en al helemaal je verantwoordelijkheden niet ( behalve kortdurend en kortzichtig welbehagen natuurlijk)
nopes ... ik kwam er na een half jaar heroine heel goed achter dat ik onder de heroine niet kon werken .. als k had gebruikt was ik te lui en als ik niet had gebruikt te ziek ... dus vijf jaar later toen ik voorgoed was afgekicked (d8 ik) ben ik maar gaan werken een keertje ... en vijf jaar vol moeten liegen op je cv is nog best moeilijk hoor