ja, moet me helemaal aansluiten bij Da_pj!
methadon is een RAMP!! of beter gezegt de afkick ervan is een ramp, (het is hetzelfde als afkicken van heroine, maar de afkick duurt ook nog eens veel langer).
kan me voorstellen dat t voor jou nu als een wonder middel werkt, en dat je t graag dagelijks zou willen hebben op dokters recept, maar het is niet goed voor je. het is echt een paarden middel, zeker voor het ziekte beeld dat jij nu beschrijft. begrijp me goed, ik wil je angsten niet afdoen als niet belangrijk of zwaar, want angstig door het leven moeten gaan is ook een ramp, begrijp dat heel goed, (was zelf vroeger een knap angstig jongetje). toch is meth niet het antwoord, ookal lijkt t dat in het begin. na geruime tijd zal t enkel maar maken dat je steeds meer nodig hebt, en er dus een zeer zware verslaving bij hebt. en, de ontwennings verschijnselen zullen maken dat je angsten zeker met 10 vermenigvuldigt worden.
methadon wordt inderdaad niet alleen voorgeschreven bij een heroine verslaving, weet niet of t ook wordt gegeven diazepam verslaving, al lijkt me dat sterk, want een methadon verslaving lijkt me erger dan een diazepam verslaving. maar, er lopen knap wat vreemde artsen rond in deze wereld die soms de meest vreemde middelen voorschrijven, dus t zal best gebeuren in dat geval. verder wordt methadon ook wel voorgeschreven als zeer zware pijnstiller.
je voordoen als heroine verslaafde zal niet werken daar je tegenwoordig bijna altijd eerst een urine test moet ondergaan die precies uitwijst of je heroine hebt gebruikt, dus dan val je door de mand. mohct je toch echt door willen gaan met de methadon dan rest jou niets anders dan t op "straat" te kopen vrees ik. maar ik raad t je echt af, zoals ik al zei, t lijkt nu misschien of t je helpt, en dat zal t ook zeker doen, daar twijfel ik niet aan. maar een jaar verder zal je echt spijt krijgen van de beslissing, en zit je enkel nog veel dieper in de ellende. want geloof ons wanneer we zeggen dat methadon geen middel is om mee te experimenteren, helaas weten wij dit uit persoonlijke ervaring!
ik weet verder weinig van anti depressie middelen, wel weet ik dat niet ieder middel werkt bij iedereen. het is dus zaak dat je op zoek gaat, samen met een arts, naar het juiste middel voor jou. want ik weet 100% zeker dat er een goed, niet of nauwelijks verslavend middel is, wat dezelfde werking heeft bij jou als methadon, of zelfs beter.
weet niet of je al lang methadon gebruikt nu, mocht je t al een maand of langer gebruiken, dan raad ik je aan om het eens 48 uur te laten staan, dan zul je zelf ondervinden wat dan de gevolgen zijn van meth gebruik. wens je heel veel succes, en hoop dat je je probleem zult voorleggen aan artsen. ben zelf ook altijd erg eigenwijs, en dokter liever zelf. maar in dit geval gebruik je een middel echt verkeerd, en zal het op de lange duur heel veel schade aanrichten.
succes,