Methallylescaline / Allylescaline

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Methallylescaline aka 4-methallyloxy-3,5-dimethoxyphenethylamine
Een RC die kwa werking erg op mescaline lijkt. Werkt circa 12 uur (dosis van cica 50mg)

Light and elusive as well as dark and tranquil.
Most amazing experience i have ever had....
50mg dose, felt like a really good mescaline (like visually lota of pastels and watercolors) it felt like it was mised up with your mdma but way smoother cooldown with childhoodlike memories into a perfect visual sleep to waking up nbthe mfeeling just had the best acid trip in my life lol. **** has cheap. Check em out it with mixing u have seen longer durations. I would say lasted a good13 hours imo andb enjoying every minute of it!

Leuke 'vervanging' voor mescaline wat zo lastig te krijgen is (en erg duur is)

Iemand hier die het al eens heeft geprobeerd?

Zover ik kan zien is het nieuw en exclusief maar je weet maar nooit.
Zie er wel een markt voor op het eerste gezicht :)

Van Allylescaline kan ik geen duidelijke informatie vinden nog (net nieuw?)
I've tried Allylescaline and it was a lot like a trippier version of MDMA that lasted 12 hours. From what I've read of Methallylescaline if you're looking for more a full trip I would go with that.

Peace

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Klinkt interessant! Ik ga dit topic ook even volgen :)

Heb nog niet de intentie het binnenkort te gaan testen maar ben het wel al tegengekomen online!

Ik heb even wat onderzoek gedaan omdat het mij ook wel een interessant stofje leek.

Methallylescaline:
It seemed a little lacking in comparison to more dazzling and overwhelming compounds like 2ce or LSD. However, on reflection I think it deserves more of my attention because it shares some of the qualities I value in mescaline, namely the gentleness, positive push, contemplativeness and loving energy.

Interesting compound with empathogenic qualities at moderate doses, has potential to be truly psychedelic at higher doses, not such a bad body load, feels different than the 2c compounds or tryptamines. Definitely more on a mescaline/mdma axis of effects.

Allylescaline:
My guess is, it wouldnt do much more than, say 60mg for me (I suspect the stuff has an almost logarithmic dose response curve until you reach clearly toxic levels).

Use the stuff as easygoing intoxicant with psychedelic overtones at occasions where retaining self control or interaction with square or sober folk is unavoidable. Good alternative to alcohol if you want to give a given day a special glow. It`s a niche product not the mescaline alternative everybody was hoping for. This should be accepted by now/

Fool

Badass junkie
Heb nu een vendor gevonden die Allylescaline verkoopt, als ik weer RC's ga kopen en dat toevallig bij deze vendor doe, neem ik er zeker een sample van. Helaas verkoopt deze vendor alleen de wat obscuurdere stofjes en weet ik dus niet of ik hier ook daadwerkelijk bij ga bestellen. :wink:

Desalniettemin ben ik best geinteresseerd in ervaringen van anderen. :)

8️⃣6️⃣

Badass junkie
Ik ga deze even bumpen

Reden is dat deze RC onlangs opdook bij mijn vendor, en ik heb meteen 2 gram in huis gehaald (inmiddels 1800mg, heb 200mg weggegeven aan een vriend.

Het zal nog wel een tijdje duren aleer ik deze ga testen, maar ik zal alvast de link naar de psychonautwiki page geven:

https://psychonautwiki.org/wiki/Methallylescaline

Ik heb begrepen dat Mal, oftewel Metallylescaline (4-Methallyloxy-3,5-dimethoxyphenethylamine) toch wel de beste mescaline-analoog is die er is, en ga jullie zeker op de hoogte houden van mijn bevindingen!

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Ben benieuwd naar de mening van iemand die zowel ervaring heeft met mescaline als metallylescaline. Hoe erg deze op elkaar lijken bedoel ik.

Heel interessant ja. :)

Jmths

Badass junkie
Tripreporter
heb 200mg weggegeven aan een vriend.
Dankoewoel. :grimacing:

Sinds recent is Methallylescaline / MAL dus breed beschikbaar voor het openbaar publiek. Ik had in het verleden al wat geëxperimenteerd met Allylescaline en Proscaline welke naar mijn ervaring niet erg indrukwekkend waren. Ik had hier ik gok al zo'n 3 jaar geleden over gepost op de rc subreddit waarbij ik mijn hoop op een meer volwaardig Mescaline analoog uitsprak.

Hierop kreeg ik destijds reactie dat MAL een veelbelovend analoog leek te wezen echter kon ik deze op dit moment nog niet online beschikbaar terug vinden tot ongeveer een maand geleden. Mescaline is altijd aangemerkt als aardig legendarisch psychedelica en kent een aanzienlijke geschiedenis in gebruik.

A. Shulgin kaarte Mescaline aan als een van de meest bijzondere psychedelica naar zijn ervaring, een van de eerste hoofdstukken in PIKHAL beschrijft deze substantie en is de initiële inspiratie geweest voor vele analogen zoals de 2C-X reeks. Toen LSD sterk in opkomst kwam bleef Mescaline daarnaast nog lange tijd relatief hoog in glorie al is Mescaline de laatste jaren meer naar de achtergrond geschoven vanwege zijn minder praktische toepasbaarheid waarvoor extractie van een aanzienlijke hoeveelheid cactus nodig is in de meeste gevallen.

Waar van Mescaline zo'n 400mg nodig is voor een aanzienlijk tripje benodigd MAL slechts zo'n 40mg wat eveneens met zijn praktische voordelen komt.

Lange tijd was DOM wellicht de meest gelijkende / volwaardige analoog aan Mescaline welke ook wel verkocht werd als STP (Serinity Peace Tranquility) wat gelijkenissen lijkt te suggeren aan Mescaline. DOM dook kort na LSD op de markt. Tijdens een lezing van A. Shulgin over DOM destijds heeft een individu aantekeningen gemaakt en vervolgens DOM in aanzienlijke hoeveelheden beschikbaar gemaakt aan de Hells Angels in de VS welke DOM pillen bevattende 20mg DOM verkochten.

20mg DOM is extreem hoog gedoseerd gezien DOM rond de 3mg al aanzienlijke effecten produceert. Omdat DOM ook een tragere opkomst in effecten kent dan het destijds immens populaire LSD en mensen de 20mg DOM pillen innamen onder de assumptie dat het LSD betrof werd er regelmatig zonder weten 40mg DOM gedoseerd wat heeft geleid tot fatale ongelukken. Dit bracht DOM destijds al snel in een slecht daglicht.

Naast structurele gelijkenissen met Mescaline vertoont MAL eveneens gelijkenissen met 2C-T-2 wat eveneens geen oninteressante substantie is al is het nog maar de vraag in welke mate deze twee substanties daadwerkelijk gelijkenissen vertonen.

Lang verhaal kort, interessant stofje, ik ben wel benieuwd.

Laatst bewerkt:

Stones

Newbie
Heb nu een vendor gevonden die Allylescaline verkoopt, als ik weer RC's ga kopen en dat toevallig bij deze vendor doe, neem ik er zeker een sample van. Helaas verkoopt deze vendor alleen de wat obscuurdere stofjes en weet ik dus niet of ik hier ook daadwerkelijk bij ga bestellen. :wink:

Desalniettemin ben ik best geinteresseerd in ervaringen van anderen. :)
hi, waar kan ik allylescaline kopen? ik kan niets vinden helaas. alvast bedankt 🙏

Mevrouw Pløp

DF Staff
Forumleiding
Moderator
weet iemand waar je allylescaline kan krijgen? ik kan niets vinden helaas , alvast bedankt. 🤞💚
Forumregels gelezen? Nee? Heb je zo met je ban alle tijd voor. Ja? Dan nog eens doen, heb je zo met je ban alle tijd voor.

Vragen naar verkooppunten is niet toegestaan en leidt tot een levenslange ban

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Nu dit topic toch gebumpt is: ook maar eens 👈 in huis gehaald. Als er een mooie zomerdag voorbijkomt ga ik dat poeder heel gauw verlossen van het verstikkende zakje in die kille la en alle hoeken m'n verteringskanaal laten zien.

Deze stof klinkt veelbelovend :)

Neo-Shulginist

Badass junkie
Nu dit topic toch gebumpt is: ook maar eens 👈 in huis gehaald. Als er een mooie zomerdag voorbijkomt ga ik dat poeder heel gauw verlossen van het verstikkende zakje in die kille la en alle hoeken m'n verteringskanaal laten zien.

Deze stof klinkt veelbelovend :)
Ik was sceptisch want ik had gehoord dat mescaline-derivaten doorgaans niet zo chill waren. Maar ik werd echt compleet weggeslagen door methallylescaline. Het komt echt zeer overeen met mescaline: heel kalmerend, sereen, accepterend, met milde visuals die vooral het kleurcontrast verhogen. Er zijn heel minieme nuanceverschillen, maar ik weet niet zeker of ik in een blinde test onderscheid zou kunnen maken met mescaline. Hoewel methallylescaline wel ongeveer 5 keer zo potent is als mescaline dus als je weet welke dosis je neemt en je kijkt naar je respons dan merk je wel echt verschil. Ook lijken er bij methallylescaline wat geruchten te zijn over problemen met plassen die nog niet zijn opgehelderd. Het blijft een NPS uiteraard. Toch is het een van mijn favoriete rc's geworden.

Hier nog mijn reportje erover:

Geneesmiddel

Wijs gebruiker
Hier nog mijn reportje erover
Uiteraard tegengekomen met de zoekfunctie. Dank daarvoor.
Ook lijken er bij methallylescaline wat geruchten te zijn over problemen met plassen die nog niet zijn opgehelderd.
Aha, dit effect zien we ook bij sommige stoffen waarbij we op moeten passen met MAOI's. Zou dit evt verstandig zijn om rekening mee te houden?

Ben nu idd langs een Erowid report gekomen over nierfalen/moeilijk kunnen plassen. Die persoon had ook heel veel water gedronken wat natuurlijk een stomme zet is mbt watervergiftiging. Misschien zelfde als met MDMA?

Neo-Shulginist

Badass junkie
Uiteraard tegengekomen met de zoekfunctie. Dank daarvoor.

Aha, dit effect zien we ook bij sommige stoffen waarbij we op moeten passen met MAOI's. Zou dit evt verstandig zijn om rekening mee te houden?
Het kan weinig kwaad om eventjes een tyramine-arm dieet aan te houden, maar ik zie daar vooralsnog niet heel veel reden toe. Hoewel voorzichtigheid bij nieuwe stoffen natuurlijk altijd aan te raden is.
Ben nu idd langs een Erowid report gekomen over nierfalen/moeilijk kunnen plassen. Die persoon had ook heel veel water gedronken wat natuurlijk een stomme zet is mbt watervergiftiging. Misschien zelfde als met MDMA?
Ja mescaline lijkt best wel op MDMA structureel gezien en het is niet ondenkbaar dat ook methallylescaline mogelijk de afgifte van het antidiuretisch hormoon (ADH) stimuleert. Of daarvan sprake is weten we niet. Maar ik heb nog wel meer anekdotische verhalen gehoord over wat moeite met plassen dus je kunt er maar beter een beetje op letten.

Bovenaan