flash kieke
Wijs gebruiker
Is da speed me iet toegevoegt of zo? 
Mac... zei:Ja het werkt net zoals pep, alleen zo veel sterker. Ik denk als je 1 lijntje op hebt je al makkelijk 2 nachten wakker bent. En o-zo-verslavend.
Haze zei:Gast geloof me, NIET DOEN
slipperman zei:Een vriend van me werd op drugs getest door zijn ouders en ze vonden deze troep....

melissa zei:moet je dat snuiven of roken![]()
![]()
Frenky zei:melissa zei:moet je dat snuiven of roken![]()
![]()
Kan allebei heb ik gelezen.
In Spun rookt de vriendin van "spider mike" het trouwens 1 keer.
Hij wist niet eens dat hij die zooi op had. Hij had wel een paar keer "gruwelijke pep" gehad zoals hij het zelf omschreef. Maar hij was zelf ook wel geschrokken.minn zei:slipperman zei:Een vriend van me werd op drugs getest door zijn ouders en ze vonden deze troep....
dat meen je niet ?![]()
wtf, hoe was ie eraan gekomen uberhaupt?
hoe moet je je voelen om aan deze shit te gaan zeg..![]()
of hoe nieuwsgierig moet je zijn..
melissa zei:en dan 1 lijn en gogogo voor 3 dagen......![]()
![]()
![]()
dat lijkt me niet erg gezond.......
wie weet wat de effecten zijn op langere termijn....
ik zou t niet aandurven een nieuw soort drug proberen........
en met deze bijwerkingen snuif ik volgens mij nog liever een lijn bruin![]()
Meestal worden echter de kristallen in een pijp gerookt net als crack, in die film doet ze het op een zilverpapiertje. Men begint meestal met snuiven daarna gaan ze roken en uiteindelijk spuiten, beetje een heroine verhaal eigenlijk.dallandra zei:Frenky zei:melissa zei:moet je dat snuiven of roken![]()
![]()
Kan allebei heb ik gelezen.
In Spun rookt de vriendin van "spider mike" het trouwens 1 keer.
ohja das waar!![]()
Dat spul dwaalt al in NL rond.flash kieke zei:Khoop niet dat het naar europa zou komen.
Als je weet wat de effecten en zo zijn ga je het mss niet gebruiken,maar mensen die niet weten wat het is,en de dealers zeggen bv. dat het het zelfde is als speed maar iets sterker,dan gaan er toch wel wat mensen dat kopen,en zonder dat ze het weten hebben ze een vreselijke drug op gesnuift zonder dat ze het weten dat het een vreselijke drug is.
slipperman zei:Dat spul dwaalt al in NL rond.flash kieke zei:Khoop niet dat het naar europa zou komen.
Als je weet wat de effecten en zo zijn ga je het mss niet gebruiken,maar mensen die niet weten wat het is,en de dealers zeggen bv. dat het het zelfde is als speed maar iets sterker,dan gaan er toch wel wat mensen dat kopen,en zonder dat ze het weten hebben ze een vreselijke drug op gesnuift zonder dat ze het weten dat het een vreselijke drug is.
melissa zei:en dan 1 lijn en gogogo voor 3 dagen......![]()
![]()
![]()
dat lijkt me niet erg gezond.......
wie weet wat de effecten zijn op langere termijn....
ik zou t niet aandurven een nieuw soort drug proberen........
en met deze bijwerkingen snuif ik volgens mij nog liever een lijn bruin![]()
slipperman zei:Dat spul dwaalt al in NL rond.flash kieke zei:Khoop niet dat het naar europa zou komen.
Vind het dan heel vreemd dat bij een vriend van me het werd aangetroffen... ik weet zeker dat hij geen 60 euro voor een gram pep betaald hoorboy zei:slipperman zei:Dat spul dwaalt al in NL rond.flash kieke zei:Khoop niet dat het naar europa zou komen.
Moeilijk te verkrijgen hoor. Ik geloof dat iemand er toen 60e/g voor moest neertellen. Alleen al om de prijs zou ik het niet doen.