methamfitamines..

Bal0n

Badass junkie
Moeilijk he, die search functie?

Methamphetamine is Amphetamine (speed) met een extra koolstofatoom aan het molecuul.

A

Anonymous

Gast
Het schijnt een crack-achtige rush te geven van een uur als je het rookt.
Daarom zo verslavend.

Mac...

Badass junkie
Ja het werkt net zoals pep, alleen zo veel sterker. Ik denk als je 1 lijntje op hebt je al makkelijk 2 nachten wakker bent. En o-zo-verslavend.

flash kieke

Wijs gebruiker
Haze zei:
Gast geloof me, NIET DOEN

Ik wil het helemaal niet doen!!Ik zou nog innees ni weten waar ik dat zou kunnen gaan halen.

Ik wou gwn weten wat de prijs was,omdat je na 1lijn al 2 dagen wakker kunt blijven.

A

Anonymous

Gast
Die troep is gelukkig bijna nergens te krijgen.

Hou het maar uit je hoofd.

A

Anonymous

Gast
Dat komt door slaap tekort, heb je ook met pep.
Trouwens ook met die olifantjes van mij :P

minn

Badass junkie
toeval,
heb er net wat over gelezen :)
wou al n topic maken, toen ik erop gewezen werd dat dit t zelfde is als crystal meth..

er stond in n tijdschrift dit :
''in 1 weekeind 3 kilo eraf, de beste seks van je leven, en een euforie die zijn weerga niet kent. de nieuwe harddrug crystal meth belooft het, klinkt spanned maar is dat het wel?''

de afgrond in
crystal meth verspreid zich momenteel als een drugsepidemie door de VS. het wordt wel de meest destructieve en gevaarlijkste drug ooit genoemd, ook omdat het lijdt tot een toename van HIV-patienten.
de harddrug is allesvernietigend, binnen 3 maanden ga je eraan kapot
het dreigt in de VS een groter probleem te worden dan de crack en heroine plaag van de jaren tachtig. een meth-verslaving is te vergelijken met een erge crack verslaving.

(je wilt niet weten in welk tijdschrift dit allemaal staat..)

staat ook in dat sommige mensen het gebruiken als een afvalmiddel .. :openmouth:

bijwerkingen
je lijf schreeuwt naar meeer na 1 keer, als de kristallen zijn uitgewerkt van je in een diep gat, je lijf doet pijn en de depressie die je eraan overhoudt is met geen prozac weg te moffelen.
andere effecten zijn, slapeloosheid, een verhoogde bloeddruk, acute schizofrenie, psychotische verschijnselen, een hogere polsslag, en ernstige jeuk ( :confused: )

het schijnt dat je crystal meth gebruikers kan herkennen aan dat ze zich overal krabben en overal opengekrabte huid hebben..

aaahh damnn..
hier begin ik noooit aan!

melissa

Wijs gebruiker
wow :openmouth: :openmouth: :openmouth: :openmouth:

dat klinkt wel heel serieus.......
hoop hier nooit iemand tegen te komen die zo achterlijk is dit te gebruiken.....
shit he waar gaat t heen met deze wereld.....ik maak me echt ernstigge zorgen om mijn kids.......kloote is dat toch :cry:

minn

Badass junkie
slipperman zei:
Een vriend van me werd op drugs getest door zijn ouders en ze vonden deze troep....

dat meen je niet ? :openmouth:
wtf, hoe was ie eraan gekomen uberhaupt?

hoe moet je je voelen om aan deze shit te gaan zeg.. :confused:
of hoe nieuwsgierig moet je zijn..

shakes

Belezen gebruiker

boy

Bewuste gebruiker
Die foto's zijn echt bullshit hoor. Dat zijn gewoon uitzonderingen en de meest extreme gevallen (die vind je ook onder de cokeverslaafden en de speedverslaafden). Het is gewoon bangmakerij. Ik zeg niet dat meth goed is, maar het is niet zo erg als dat iedereen zegt.

Ik heb van twee Nederlanders gehoord dat ze het weleens hebben gebruikt:

De eerste voelde geen rush, maar bleef alleen maar extreem lang wakker. Na drie dagen wakker blijven door de meth voelde hij het gewoon aan zijn lichaam en heeft er daarom daarna nee tegen gezegd.

De tweede persoon voelde wel een soort van rush en bleef ook erg lang wakker. Alleen vond hij dat niet opwegen tegen de brakheid die de dagen daarna volgde. Geen reden om verslaafd te worden dus.

En ja, het is natuurlijk een verslavende drug, maar laat je niet teveel inpeperen door de anti-drugs-crew :smoke:

minn

Badass junkie
je hebt wel gelijk,
in dat tijdschrft waar ik die info vandaan heb, word drugs beschreven als iets VREEESELIJKS..

mja, ik vind het wel goed dat ze dit doen,
want als dit de extreme gevallen zijn,
je kan er zelf net zo goed 1 worden..
you'll never know

melissa

Wijs gebruiker
en dan 1 lijn en gogogo voor 3 dagen...... :confused: :confused: :confused:
dat lijkt me niet erg gezond.......
wie weet wat de effecten zijn op langere termijn....
ik zou t niet aandurven een nieuw soort drug proberen........
en met deze bijwerkingen snuif ik volgens mij nog liever een lijn bruin :confused:

Wortel

Bewuste gebruiker
minn zei:
slipperman zei:
Een vriend van me werd op drugs getest door zijn ouders en ze vonden deze troep....

dat meen je niet ? :openmouth:
wtf, hoe was ie eraan gekomen uberhaupt?

hoe moet je je voelen om aan deze shit te gaan zeg.. :confused:
of hoe nieuwsgierig moet je zijn..
Hij wist niet eens dat hij die zooi op had. Hij had wel een paar keer "gruwelijke pep" gehad zoals hij het zelf omschreef. Maar hij was zelf ook wel geschrokken.

boy

Bewuste gebruiker
melissa zei:
en met deze bijwerkingen snuif ik volgens mij nog liever een lijn bruin :confused:

Volgens mij is de werking zo'n tien tot twintig uur en is de rush veel korter. Die gast die drie dagen wakker bleef had meerdere lijntjes genomen.

Deranged

Badass junkie
dallandra zei:
Frenky zei:
melissa zei:
moet je dat snuiven of roken :confused: :confused:

Kan allebei heb ik gelezen.

In Spun rookt de vriendin van "spider mike" het trouwens 1 keer.

ohja das waar! :)
Meestal worden echter de kristallen in een pijp gerookt net als crack, in die film doet ze het op een zilverpapiertje. Men begint meestal met snuiven daarna gaan ze roken en uiteindelijk spuiten, beetje een heroine verhaal eigenlijk.

A

Anonymous

Gast
Zoek 'meth mouth' op bij google, blijf er maar vanaf.

flash kieke

Wijs gebruiker
Khoop niet dat het naar europa zou komen.

Als je weet wat de effecten en zo zijn ga je het mss niet gebruiken,maar mensen die niet weten wat het is,en de dealers zeggen bv. dat het het zelfde is als speed maar iets sterker,dan gaan er toch wel wat mensen dat kopen,en zonder dat ze het weten hebben ze een vreselijke drug op gesnuift zonder dat ze het weten dat het een vreselijke drug is.

Wortel

Bewuste gebruiker
flash kieke zei:

Als je weet wat de effecten en zo zijn ga je het mss niet gebruiken,maar mensen die niet weten wat het is,en de dealers zeggen bv. dat het het zelfde is als speed maar iets sterker,dan gaan er toch wel wat mensen dat kopen,en zonder dat ze het weten hebben ze een vreselijke drug op gesnuift zonder dat ze het weten dat het een vreselijke drug is.
Dat spul dwaalt al in NL rond.

flash kieke

Wijs gebruiker
slipperman zei:
flash kieke zei:

Ja dat is waar,maar ik bedoel dat het niet zo populair gaat worden zoals speed ,coke,..zoals in Amerika

A

Anonymous

Gast
melissa zei:

Zo nieuw is die drug niet, maar sinds er nu overal 'synths' op internet staan om die drug te maken. Het is relatief makkelijk om te maken, een synthesie is makkelijk te leren in de praktijk.

Maarja, zou jij zowiezo harddrugs roken? Ikke niet hoor.

boy

Bewuste gebruiker
slipperman zei:
flash kieke zei:

Moeilijk te verkrijgen hoor. Ik geloof dat iemand er toen 60e/g voor moest neertellen. Alleen al om de prijs zou ik het niet doen.

Wortel

Bewuste gebruiker
boy zei:
slipperman zei:
flash kieke zei:

Moeilijk te verkrijgen hoor. Ik geloof dat iemand er toen 60e/g voor moest neertellen. Alleen al om de prijs zou ik het niet doen.
Vind het dan heel vreemd dat bij een vriend van me het werd aangetroffen... ik weet zeker dat hij geen 60 euro voor een gram pep betaald hoor :grin:

boy

Bewuste gebruiker
Ik weet ook heel zeker dat je hier niet voor een tientje een gram meth hebt. Misschien was het een combinatie van normale amp en meth?

Mac...

Badass junkie
Tja valt volgens mij echt net zo'n rotzooi als bruin of andere troep waar je zo van naar de klote gaat. Gelukkig is het hier nog vrij onbekend en zal het party-publiek hier niet zo snel kennis mee maken.

Bovenaan