Re: 2-(3-methoxyphenyl)-2-(ethylamino)cyclohexanone
Ik zou 50 mg aanraden, dan word het pas echt chill! dit heb ik gisteren ervaren.
t begint dan echt meer op trippen te lijken: je snapt er helemaal niks meer van, dingen zoals tijd zijn echt onbegrijpelijk. Ook hele vette Closed eyed visuals. ik zweefde over een gedetaileerd landschap heen als ik mn ogen dicht deed. ik kon ook echt zelf bepalen wat voor landschap ik zag!
Plus een lekker euforisch gevoel, heb de hele trip zitten glimlachen.
Ik was tijdens mn space alleen en heb voornamelijk op mijn bed gelegen, muziek geluisterd maar ook gewoon in stilte met mijn ogen dicht gelegen. Al met al heeft de ervaring zo'n 3 uur geduurd.
Heb nu nog steeds 175 mg van de 250 mg die ik had over!
€40 voor een halve gram leek duur, maar heb er nu al 2 avonden plezier van gehad!
Oja en je kan er wel wat moelijker van slapen, heeft nadat t uitwerkte nog zo'n 2u geduurd voor ik sliep.
Dag erna helemaal nergens last van, voelde me zelfs wat beter dan normaal! dit is een groot pluspunt voor mij, Drugskaters zijn de reden dat ik met de meeste stimulerende drugs gestopt of geminderd ben, en wat vaker keta ben gaan gebruiken.
Nu maar weer even in de kast laten liggen, ik vermoed dat tolerantie snel optreed. hier heb ik met keta ook na 2 avonden achter elkaar al last van, moet dan min. 2 weken wachten voor het weer goed werkt.
Over eventuele lange termijn bijwerkingen is zoals bij alle RC's nog niets bekend, al vermoed ik dat dat bij deze stof wel mee zal vallen, bij stimulerende RC's zoals 4MMC is risico op schade volgens mij veel groter.
Al met al kan ik methoxetamine echt aan iedereen die van keta of van trippen houd aanraden!
Bestel het wel bij een officiele vendor! dat kan je ff checken op 'de naam van deze drug - .co.uk'