Methoxetamine

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories

Rob070

Experimenterende gebruiker
Ik zal mijn ervaring even delen..
Nasaal ben ik nog geen ander stofje tegen gekomen wat zo makkelijk naar binnen gaat. Het prikt of brand totaal niet, eerste keer dacht ik zelfs dat er niks naar binnen ging.. wel dus!

In een drankje werkt ook prima. Lost redelijk goed op zonder er veel moeite voor te doen. Werkzaamheid is iets langer als nasaal.

Onder de tong nog niet geprobeerd, ben daar ook geen voorstander van om chemische stofjes langer dan een paar seconden in me mond te houden. Vinden je tanden niet zo fijn en je krijgt van dit stofje al een smerige smaak in je bek dus op deze manier verwacht ik nog ranzigerre smaak.

Gewoon in je drinken en in 1 x wegspoelen :wave:

dislexsik

Newbie
jwz! zei:
dislexsik zei:
jwz! zei:
Had een vraagje m.b.t. de inname van MXE. Op Erowid staat dus zoals in een eerdere post hierboven dat Sublingual/Buccal de beste methode is. Heb de betekenis hiervan opgezocht:

"Sublingual and buccal medications are administered by placing them in the mouth, either under the tongue (sublingual) or between the gum and the cheek (buccal)."

Dus de afgemeten hoeveelheid los onder je tong leggen? Binnen hoeveel minuten hoort dit helemaal opgenomen te zijn?

Want ik lees in de post van Paperplane dat hij het heeft over 50 mg in een drankje doen, maar dit is dan toch niet op de Sublingual/Buccal manier? Of bedoelt Paperplane dat dan ook niet?
Ik heb ook nog nooit gehoord van in een drankje te doen.
Bij sublingual moet je het gewoon onder je tong leggen en 10 a 15 minuten onderhouden en je speeksel niet proberen in te slikken.Kvind dit nogal een lastige metode omdat je zo lang met dat poeder onder je tong moet liggen wachten.
In ieder geval als het in een drankje ook moest werken zou ik het zo wel is willen proberen maar aangezien ze zeggen dat je je speeksel niet mag inslikken als het onder je tong ligt zou het me verwonderen dat dit goed werkt.
Heb je deze methode al gebruikt bij MXE? Zo ja, dit werkt dus niet goed? Heeft de MXE (of andere substantie) toch goed zijn werk gedaan, of had je het gevoel dat dit beter kon?

Overigens als ik zo verder lees hier en op andere fora gebruiken de meesten het nasaal, werkt bij mij meestal niet helemaal goed (met andere substanties die ik nasaal neem, zoals keta bijv., blijft in mijn neus hangen op de een of andere manier).

Ik heb het een paar keer op deze methode gebruikt, je hebt iets minder nodig dan als je nasaal gebruikt en het duurt ook iets langer vond ik maar om het daarom sublingual te doen verkies ik toch nasaal.
Mischien is de manier waarop ik het doe sublingual niet zo goed omdat ik men speek echt geen kwartier kan in men mond houden...

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.

Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.

jwz!

Newbie
NiandraLades zei:
Ik snuif het gewoon en dat werkt ook prima, al vanaf 30 mg is er bij mij een duidelijk effect. Is zo gebeurd, is niet vies en kost geen enkele moeite.

Ben verder tot de conclusie gekomen dat het leuk spul is als je de dosis redelijk normaal houdt (30 - 60 mg), maar toen ik één avond wat te vaak had bijgepakt (ong 100 mg totaal) was het te heftig. Snapte niks van de wereld en ik was ervan overtuigd dat ik doodging. Toch was het niet echt een bad trip, want ik raakte niet in paniek, ik ging dood en dat was verdrietig maar toch wel vredig allemaal. Sindsdien toch maar even niet meer gebruikt.
Is bijpakken nodig door de lange werkingsduur van MXE? Doseer je MXE vaak bij?

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het is zeker niet nodig, maar het kan wel. De eerste keer had ik aan 40 mg de hele avond genoeg. De tweede keer was ik wat te laag begonnen, en nam steeds voorzichtige beetjes bij, waardoor ik de hele tijd een 'net niet' gevoel had. Dus vandaar dat ik steeds bij ging pakken, en op een gegeven moment raak je je gevoel voor tijd kwijt en heb ik dus door wat verkeerde inschattingen steeds te snel weer bijgepakt. Maar doorgaans ga ik van 1 normale dosis toch wel iets van 3 uur hard genoeg, daarna voel je hem ook nog een tijd maar wel wat minder hard, dan zou je nog wat bij kunnen pakken.

jwz!

Newbie
NiandraLades zei:
Het is zeker niet nodig, maar het kan wel. De eerste keer had ik aan 40 mg de hele avond genoeg. De tweede keer was ik wat te laag begonnen, en nam steeds voorzichtige beetjes bij, waardoor ik de hele tijd een 'net niet' gevoel had. Dus vandaar dat ik steeds bij ging pakken, en op een gegeven moment raak je je gevoel voor tijd kwijt en heb ik dus door wat verkeerde inschattingen steeds te snel weer bijgepakt. Maar doorgaans ga ik van 1 normale dosis toch wel iets van 3 uur hard genoeg, daarna voel je hem ook nog een tijd maar wel wat minder hard, dan zou je nog wat bij kunnen pakken.
Ok, thnks voor de info. Gisteren binnengekregen, ga het denk ik straks voor het eerst proberen! Ben benieuwd...

Gremlin

NiandraLades zei:

30mg is echt wel teveel, ik heb goeie resultaten van 17-18mg, iedereen reageert anders natuurlijk. Vergeet trouwens niet dat dit middel erg sterk is, de grens met een goeie full on psychedelische dosis en een overdosis is flinterdun.
Begin met lage dosissen en wacht tenminste een uur voor je bijneemt.
Vergeet ook niet dat er inconsistenties kunnen voorkomen binnen 1 en dezelfde batch en dat er grote verschillen kunnen zijn tussen verschillende batches. Er is geen enkele controle op de "commerciele" labos die deze middelen fabriceren, dus je speelt telkens weer russische roulette.
Toedeloe :wave:

jwz!

Newbie
Heb het gisteravond dus voor het eerst geprobeerd, dosis van 35mg ongeveer gepakt (je weet het nooit zeker met mijn dealextreme weegschaal namelijk :wink: ).

Weet niet zo goed hoe ik mijn trip onder woorden kan brengen. Werkte vrij heftig, hoe ik me voelde wisselde van fase tot fase. Leek net alsof ik qua werking allerlei kanten werd opgesleurd.
Het begon vrij rustig en relaxed. Voelde het opiaatachtige waarschijnlijk? Na ongeveer een uur werd mijn visie totaal distorted. Kon me nergens meer op focussen, besloot toen om te liggen. Muziek vond ik de gehele trip erg fijn, in tegenstelling tot keta.
Ledematen voelden raar aan (wel minder dan met keta), moest op een gegeven moment erg lachen om mijn hand en even later merkte ik de zogenaamde 'robowalk', maar dit duurde ook maar heel even.
Een gedeelte van de trip vond ik alles behalve fijn, ik probeerde mijzelf zo veel mogelijk te laten gaan en de MXE zijn werk laten doen. Qua gevoel wisselde het erg bij mij. Bleef tot einde van de trip het lastig vinden om mijn visueel te focussen.
Na ongeveer 2,5 tot 3 uur werd ik weer nuchter. Overigens het weer nuchter worden bij MXE en bij keta vind ik eigenlijk het lekkerste gedeelte van deze soorten hoe vreemd het ook mag klinken. Persoonlijk passen MXE en Keta minder goed bij mij dan andere drugssoorten (vind Keta wel iets relaxter, maar dat komt misschien door de doseringen).
Ik zou niet zeggen dat ik het nooit meer doe, maar niet op korte termijn in ieder geval.

Overigens adverteren de vendors met het feit dat MXE geen schadelijke werking heeft op je blaas in tegenstelling tot keta, maar volgens mij is dit zelfs schadelijker. Ik voelde namelijk paar keer steken vanuit het gedeelte van mijn lichaam waar de blaas zich bevind. Dit is voor mij het grootste nadeel van MXE en keta. :wave:

Gremlin

Uiteraard zullen die vendors dat beweren, het zijn tenslotte commerçanten.. En het is niet omdat het onschadelijk voor de blaas zou zijn, dat het ook voor andere organen onschadelijk is (je hersenen, hart,lever).
Cheers :beer:

boenkeng

Bewuste gebruiker
Ik heb nu iets meer dan een gram opgemaakt in 2 maanden tijd maar merk toch zeker al tolerantie. Wees voorzichtig met gebruik, ik word er alleen nog zo vaag dan dat ik denk dat ik alweer nuchter ben, het echte trippen of in de tv gezogen worden is voor mij wel af waardoor ik het een tijdje links laat liggen. Dit is namelijk het leukste effect :P

heerlijk goedje, nu een paar keer op een klein house/techno feestje gebruikt.
ga er echt heerlijk op.
alleen wanneer ik in een donkere ruimte ben of het buiten donker begint te worden zie ik echt haast niks meer. dichtbij gaat nog prima maar iets verder dan dat gaat al lastig.

endor

Badass junkie
Mijn ervaring met methoxetamine is uiterst positief. Ik was vroeger altijd al een ketamine fan , maar dit goedje is echt ongelooflijk.

De eerste keer dat ik het nam was het nogal een heftige ervaring aangezien ik de dosering niet kende , ik denk zo'n 60 mg in 1 lijn gesnoven te hebben , maar het was prettig.
Ook veel uiteenlopende ervaringen met methox.

1ste setting ; naar horrors kijken , met andere woorden het genot van bang te zijn , ik genoot echt van elk haar op mijn lichaam dat overeind kwam te staan , toen heb ik van 7 u savonds begonnen en ongeveer 7 lijnen van 40 mg genomen uitgespreid over de hele avond. Wat ook zeer vreemd was dat ik ervan genoot op een ruwe vloer te liggen , met andere woorden ging ik me dus buiten op mijn koer leggen zonder t shirt aan , lekker over het grind heen wrijven , dat voelde echt heerlijk. Hallucinaties zijn altijd vrij mild gebleven en ze vallen niet echt op omdat je kop zodanig wazig staat na zulke doseringen. En wat me ook opviel is dat je echt moet zien wat je doet of je weet niet wat je doet. Als ik in bed lag met het licht uit , voelde ik me alsof ik op een oneffen rotsblok lag , helemaal geplooid , pas als ik het licht aandeed lag ik terug comfortabel.

2de setting ; dosering is hetzelfde als vorige. Ik was zeer gelukkig die dag door allerlei omstandigheden , en ik voelde me compleet relaxed , ik nam mijn eerste dosering en werkt echt opgewekt , toen ben ik diep in de dag door velden gaan wandelen met mijn zaklamp. 3 doseringen later en ik begon met een meditatie , mijn hoofd was leeg en de gevoelens kwamen hard naar boven , het gevoel van gelukzaligheid dat op me afkwam was overweldigend. Toen heb ik de hele avond nog zeer rustig en relaxed en voornamelijk zeer gelukkig ; wat muziek geluisterd , in bed was het hetzelfde verhaal als vorige trip. Ik slaap enkel wel zeer moeilijk in , het effect ebt niet meer weg na zo'n hoge dosering totdat je geslapen hebt. Ik vat de slaap pas na 3 uur zonder etumine te nemen , met etumine val ik na een uurtje als een blok in slaap.
Volgende dag inderdaad geen slecht gevoel , alles normaal.

Ik vind methoxetamine veruit beter dan ketamine , maar langs de andere kant mis ik ketamine ook wel , hier is het vantegenwoordig moeilijk te vinden of je moet al 25 gram willen kopen..

Pillie

Ga ik ook eens bestellen!
Bestellingen gaan goed via die site?
(Indien niet, laat het me dan snel weten want kijk echt wel uit naar mxe!)

maxdw1212

Belezen gebruiker
ik heb mijn bestelling nu al een tijdje binnen en ik ga het vandaag proberen ik laat zeker weten hoe het is. ik heb 22 euro betaald voor 1 gr dat valt zeker mee.

De aromatische vendor is gestopt met het verkopen van methoxetamine omdat dit tegenwoordig "in strijd is met de wet."
De Nederlandse salamander daarentegen verkoop het nog, maar ik vraag me af voor hoelang nog..
Ik zou niet te lang wachten met inkopen als je er een fan van bent.

pattyn

Newbie
heb slechte ervaring met MXE. Eenmaal gebruikt op 30 mg en voelde me alleen raar, licht en ongemakkelijk in mn hoofd. Gewoon wegsmijten de rest dus.

maxdw1212

Belezen gebruiker
heel lekker spul. Maar effect voelt ook zeer verslavend moet ik zeggen daarom gebruik ik dit de komende 6 maanden niet meer :P maar hallucinaties heb ik niet echt gehad terwijl me 2de keer toch totaal 100mg was over de dag versprijd. Nooit slechte ervaringen mee gehad en geen kater :wink:

@pattyn

Als je je ongemakkelijk voelt bij een drugs moet je het zeker niet weer gaan gebruiken. Dit is een teken van overgevoeligheid.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Dit van weekend geprobeerd. Kon er niet echt van genieten. Nog nooit keta gehad, maar dit was echt een serieuze mindfuck.
Totaal was 45 mg. Eerste try was 5 mg. voelde het effect al na 10 minuten. toen was het nog wel fijn. Volgende 10 mg na half uur, daarna telkens na een uur. Afterdrip verschikkelijk goor. chemisch bitter en verdoofd gevoel in keel.
Had een beetje het lachgas gevoel, maar dan alsof je er klem in bleef zitten .Heel helder.
Niets van een fijne rush ofzo zoals bij xtc of speed. sigaretten smaakten niet meer, wiet ook niet. Iedere 3 hijsjes smaakten anders.
Deed mij een beetje denken aan moment dat je een bepaald luchtje ruikt dat je helemaal gevoelsmatig terugbrengt naar een bepaald moment in je verleden, maar dan iedere 30 seconden naar een ander moment geslingerd worden. Werd mentaal iedere 30 seconden een ander gevoel en setting in geslingerd. Buiten lopen was ook niet echt fijn. Straat was helemaal scheef en alles was raar. geen gevoel meer in gezicht en handen. Enige fijne moment was toen ik eenmaal thuis weer op de bank ging liggen en mijn ogen dichtdeed dat ik het gevoel had dat ik zweefde. lichte CEV. Alsof je heel dicht langs een muur kijkt en de structuur kunt zien. Niet zo spectaculair als met DMT in ieder geval. Afterglow was op zich ook wel oke. wanneer langzaam het gevoel van je huid terug begint te komen.
Misschien dat ik het ooit nog wel eens een keertje probeer, maar voorlopig laat ik deze even liggen. Zeker niet iets voor op een feestje ofzoiets.

Pillie

Iemand een idee of dit nog ergens legaal verkocht wordt? Ik had het eens geprobeerd via die "co.uk" site, maar die antwoordt niet.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Mmmm, Weet je zeker dat het mexxy was?? Over het algemeen snap je geen ene k#t meer van alles en iedereen.

Je gaat toch, ter ons aller vermaak, wel even een tripreportje in elkaar zetten he?? :mrgreen:

d1g1tal1s zei:
sjaak4life zei:
Mmmm, Weet je zeker dat het mexxy was?? Over het algemeen snap je geen ene k#t meer van alles en iedereen.

Je gaat toch, ter ons aller vermaak, wel even een tripreportje in elkaar zetten he?? :mrgreen:
Ja was mxe. Ben na een paar puntjes lekker met mn ogen dicht in bed gaan liggen. Daar begon de reis. Ging lekker van dimensie naar dimensie, alles was perfect en ik had het gevoel dat de hele wereld klopte. Kreeg het gevoel dat ik continu aan het vallen was. Op een gegeven moment had ik zelfs dat ik alleen nog in mn gedachten was! Nergens meer vaste objecten zeg maar. Na al die ervaringen kon ik gelukkig nog heerlijk slapen!

Ben rond een uur of 8 begonnen met puntjes nemen, rond een uur of 10 was mn gevoel van tijd en ruimte redelijk weg en ben ik in bed gaan liggen en om een uur of 2 's nachts ben ik denk ik in slaap gevallen. Heb geen idee hoeveel ik in totaal genomen heb.

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Ah, dan heb je het inderdaad goed aangepakt. Ik ben buiten gaan rondlopen, maar door al die prikkels wordt je emotioneel heen en weer gesmeten. Toen ik eenmaal mijn ogen dicht deed had ik gevoel dat ik zweefde in 0 gravity, en boven en onder kon ik met ogen dicht niet meer zeggen. Had visuals, maar die waren niet echt kleurvol en bestonden uit een "textuur" wlke erg dichtbij was.
Achtbaangevoel "vallen" klopt ook helemaal

polderpassie

sjaak4life zei:

sjaak4life zei:

:hearteyes:

Dan hebben wij hetzelfde meegemaakt.

Mijn triprapportje:

Zaterdag 01-06-2013

Ik had een rotdag. De avond ervoor wat methxetamine genomen zonder precies te weten wat het zou gaan doen behalve dat het op ketamine lijkt. Het deed niet zo veel. Steeds nam ik iets erbij maar nooit méér dan 50 mg per keer. Geslapen en zaterdag wou ik niet echt normaal zijn want mijn hoofd voelde vol met leegte.

Dus in de ochtend nam ik weer kleine beetjes zonder heftig effect totdat iets op me insloeg, of eigenlijk werd ik wakker op de keukenvloer en hoorde de buren op de bg (ik op 1 hoog) zo duidelijk praten, ik heb er zeker 4 uur naar liggen luisteren terwijl ik in een foetushouding naast de kattenbak lag met mijn hoofd in de korrels op de grond, stoorde me niet, ik lag lekker.

later ebte het gevoel weer weg. Ik verveelde me weer. Drugs zou de leegte wel weer opvullen dacht ik, niet wetend wat er ging komen.

Ik nam iets meer dan 50 mg. Ik weet niet hoeveel ik nam. 2 uur later weer een flinke lijn en toen begon mijn reis.

Vertellen hoe het voelt is zoiets als aan een blinde uitleggen wat zien is.
Ik kan alleen maar dingen concluderen.

Ik ben een computer met oneindige mogelijkheden. Tijd bestaat niet en ruimte ook niet. Wat is=is. Ik hoef maar iets te willen en het gebeurt, net als je dromen kunt sturen, als je maar weet hoe. Je perceptie van dingen en je zintuigen (waarnemingen) zijn oneindig wb mogelijkheden. GOD dat ben ik zelf. Over een ander kan ik niks bepalen. COntrole over dingen heb ik in zoverre dat ik vertrouwen moet hebben dat alles gebeurt zoals het gebeurt en dat ik met de flow mee moet gaan. Voor de dood ben ik niet meer bang. Problemen die ik had heb ik niet meer. Ik ben gestorven en herboren, geherprogrammeerd. Ik heb dimensies gezien waarvan ik het bestaan niet wist.

Nu begrijp ik dingen beter en vraag ik me niet zoveel meer af en ben ik niet meer zo bang als dat ik ooit was. Doch, ik raad mensen dit niet aan want voor hetzelfde geld denk je dat je kunt vliegen........

Gelukkig was ik een eend en kon ik alleen maar kwaken. Dat was wel grappig, gelukkig kwam ik daar weer uit want is best vreemd, zo'n vreemde eend in je lijf.
:grin:

Het is alsof je een i-pod bent met touch-screen en je kunt gaan waar je wilt door maar te wijzen.

Er was ook een moment dat ik heel bang was en dat ik voelde dat de maden me opaten. Ik heb zelfs de voordeur opengezet omdat mijn katten anders zouden omkomen van de honger. Ik was er echt van overtuigd dat ik doodging maar het was OK. Want het was niet het einde.

Ik kreeg nog een vreselijke lachkick ná een val van 300 kilometer door de ruimte en het kwartje viel zo hard als dat ik landde. Ik was GOD en de baas over mijzelf. Ik had alles in eigen had (zoals die i-pod). Ik begreep in een keer alles. Angst sloeg om in alwetendheid, bijna in arrogantie want ik weet iets wat anderen niet weten en nooit zullen weten, zo voelde het. Alsof mijn leven pas begonnen was na het beleven van deze trip.

Ik ben ervan overtuigd dat dit het beste is wat me ooit is overkomen en ik begrijp nu het begrip verlichting etc. Echter, ik zou het niet meer durven want het was heeeeeeeeeeeel heftig!!! En tevens heel gevaarlijk.

Waarschuwing: Als je van plan bent door te snuiven en een paar dagen in de trip te blijven zorg dat je genoeg eet en drinkt want je hebt geen honger en dorst meer.
Zorg dat er iemand bij is die je tegenhoudt als je bv wilt gaan vliegen (had ik moeten doen ff afkloppen.)

polderpassie

Even bijgekomen van die trip. Besloten dat ik dát nooit meer durf.
Laatste week geexperimenteerd met de dosering.

Het meet best wel nauw om goed effect te krijgen.

Als je te weinig neemt dan heeft het geen fijne meerwaarde.
Als je teveel neemt kun je echt dissociatief raken.
Dat kan erg therapeutisch zijn. Maar ook uitputtend.

Je kunt uitvinden wat de beste dosering is door ervan uit te gaan dat het gevoel 5 uur aanhoudt.
Als de werking dus na 2 uur minder wordt dan heb je te weinig genomen. Bijnemen tijdens je reisje is niet fijn. Je kunt beter meteen de juiste hoeveelheid nemen anders bereik je het fijne effect niet.

De trip neemt je nl door verschillende dimensies, neem je te weinig, mis je wat dimensies.

Ik lees ook dat dissociatieve middelen gebruikt worden in anti-psychotica's.

Nou dat klopt ook wel want je emoties worden eigenlijk ingedamt.
Je voelt heel veel ratio. Daarom kun je ook oplossingen vinden voor je problemen.

Het heeft ook effect op je dromen. Voor mij heeft het echt therapeutische waarde gekregen.
Voor mij heel heilzaam want ik ben iets te overemotioneel en supergevoelig (high sensitive).

Jammer vind ik het dat ik weinig info kan vinden over de effecten op langere termijn en de schade die het mogelijk zou kunnen aanrichten.

Mijn huisarts kan er alleen maar om lachen dus ik zie er geen kwaad in om dit eens per maand te doen, 3 dagen boodschappen in huis halen, vloer eerst goed schoonmaken zodat ik er lekker over kan dweilen.

En na 3 dagen als herboren weer de realiteit in. Ik kan er nu wat beter tegen omdat mijn wereld wat gegroeid is. Ik was en ben vaak beetje depri, leeg etc. Dit maakt het wat draaglijker.

Ik hoop dat ik sterk genoeg ben om het steeds 3 weken te laten staan. Het put je ook uit en vaker gebruik maken van dit middel zou mijn lijf stuk maken denk ik.

Gelukkig volgt de kater vrijwel direct waardoor ik 3 keer nadenk voordat ik het neem.

Ik lees dat jullie 60 euro betalen per gram?
Ik betaal 20 euro per gram.

De hoeveelheid die ik gebruik in zo'n "sessie van 3 dagen" is ongeveer 3/4 gram.
Ik denk dat ik ongeveer 100 mg neem voor 5 uur durende goede reis.

Nadelen; geheugenverlies. Heeft ook zijn voordelen want je vergeet je shit ook. Mischien daarom gebuikt in anti-psychotica. Je voelt geen angst meer etc. Geen emoties meer. Bijna eng!!!! Maar ook heel fijn want soms zit je vast in negatief patroon. Hiermee kun je jezelf daaruit halen. Je krijgt doorgaans geen waanvoorstelingen.
Je denkt verder dan je eigen comfortabele zone waardoor je wereld groeit.

Jammer dat zovelen zich focussen op de negatieve effecten van drugs.
Dit zou echt een wondermiddel kunnen zijn mits goed gebruikt.
Het kan ook heel gevaarlijk zijn mits niet goed gebruikt vergeet dat nooit.

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
polderpassie zei:
Als je te weinig neemt dan heeft het geen fijne meerwaarde.
Als je teveel neemt kun je echt dissociatief raken.
Dat kan erg therapeutisch zijn. Maar ook uitputtend.
Dat vind ik ook. Na een of twee avonden MXE heb ik altijd het gevoel dat mijn hersenen rust nodig hebben.

polderpassie zei:
Je kunt uitvinden wat de beste dosering is door ervan uit te gaan dat het gevoel 5 uur aanhoudt.
Als de werking dus na 2 uur minder wordt dan heb je te weinig genomen. Bijnemen tijdens je reisje is niet fijn. Je kunt beter meteen de juiste hoeveelheid nemen anders bereik je het fijne effect niet.
Ik vind het juist totaal geen probleem om bij te nemen en heb dat tot nu toe bij iedere trip gedaan.

polderpassie zei:
Ik hoop dat ik sterk genoeg ben om het steeds 3 weken te laten staan. Het put je ook uit en vaker gebruik maken van dit middel zou mijn lijf stuk maken denk ik.
Dat gevoel heb ik ook, maar dan meer het gevoel dat het niet goed is voor de hersenen als je echt te vaak gebruikt. Ik merk altijd dat ik mijn zin in zowel MXE als andere drugs flink afgenomen is na een of twee avonden meta.

Skippy

Wijs gebruiker
Waarom is er nog niks bekend over de gezondheidsgevolgen?
Zou daar best wat meer over willen weten , aangezien ik toch met enige regelmaat MXE gebruik .. :confused: Afwachten dan maar.
MXE blijft interessante drugs , een goedje waar ik tot nu toe nog geen tolerantie voor ben gaan opbouwen , en elke keer weer een trip om niet te vergeten is :grin:
Ok.. ben er ook een aantal keer fout op gegaan ivm overdosering (geestelijk) ! Vandaar mijn vraag over de gezondheidsgevolgen ..

mxe schijnt tegenwoordig erg moeilijk te krijgen. Is de legale situatie veranderd in NL of is het nog altijd niet verboden?
Weet iemand een betrouwbare verkoper voor goede kwaliteit mxe, pm me svp..

patje007

Newbie
KratomJunkie zei:
mxe schijnt tegenwoordig erg moeilijk te krijgen. Is de legale situatie veranderd in NL of is het nog altijd niet verboden?
Weet iemand een betrouwbare verkoper voor goede kwaliteit mxe, pm me svp..
Buy any chem,aan elkaar ,en 'dotcom'natuurlijk!!

patje007

Newbie
Skippy zei:
Zou daar best wat meer over willen weten , aangezien ik toch met enige regelmaat MXE gebruik .. :confused: Afwachten dan maar.
MXE blijft interessante drugs , een goedje waar ik tot nu toe nog geen tolerantie voor ben gaan opbouwen , en elke keer weer een trip om niet te vergeten is :grin:
Ok.. ben er ook een aantal keer fout op gegaan ivm overdosering (geestelijk) ! Vandaar mijn vraag over de gezondheidsgevolgen ..
Hi,daar je toch enige ervaring hebt, :wink: kan jij me zeggen of er iets goed mee samen gaat?Speed of extc?Mijn zalig avondje ziat er zo uit:eerst 2bommekes speed,daarna 2cb en of xtc,dansen tot...sluit(haha)GOA,ttrance house, :wink: (no words music!)en dan bij het later thuis komen, :smoke: of n tripke(paddo lsd)maar zou dat ook kunnen met die mxe,zo op de volgende morgend?heb ook al na zo'n nachtje ketamine (500mg in 6 a7 lijnen!)genomen met 'verrassende resultaten' :tearsofjoy: zeg maar haha

patje007

Newbie
patje007 zei:
Skippy zei:
Hi,daar je toch enige ervaring hebt, :wink: kan jij me zeggen of er iets goed mee samen gaat?Speed of extc?Mijn zalig avondje ziat er zo uit:eerst 2bommekes speed,daarna 2cb en of xtc,dansen tot...sluit(haha)GOA,ttrance house, :wink: (no words music!)en dan bij het later thuis komen, :smoke: of n tripke(paddo lsd)maar zou dat ook kunnen met die mxe,zo op de volgende morgend?heb ook al na zo'n nachtje ketamine (500mg in 6 a7 lijnen!)genomen met 'verrassende resultaten' :tearsofjoy: zeg maar haha
En zoals met ALLES wat "lekker" is,het is niet was je doet!Maar hoeveel je het doet...so take care!

patje007

Newbie
patje007 zei:
patje007 zei:
Skippy zei:
En zoals met ALLES wat "lekker" is,het is niet was je doet!Maar hoeveel je het doet...so take care!
Haha en net zoals met alkohol,het lekkerst zijn de coctails!!=mijn gedacht he,ik hou van mixen,van alles een beetje,MAAR op zijn tijd,ik ben al f%ckin 45, :rolleyes: ja 'time fly's' maar toch wel 25jaar ervaring,zonder probleem,what so ever :wave: en sommige maanden doe ik niets en sommige maanden elke week,zeeer lange xweekends :hearteyes: ,fun social amusement,love and licht! Daar dienen die dingen tenslotte voor om je leven ,dat niet :kots: sooo great is ,te verrijken!!Inzichten,die je anders maken,beter!Daar gaat het om want iedereen gaat,nie leuk,ooit DOOD..en je inzichten zullen op n moment ALLES zijn wat je hebt..dus zeeer belangrijk. Zie dingen,dimensies,voel je verbonden wat we volgen DNA onderzoek ook ZIJN!!!Er is geen dood,er is enkel het licht en liefde!

Als het goed is ligt er zometeen thuis een binnegekomen gram MXE op me te wachten. Het is de eerste keer dat ik dit spul ga gebruiken en heb deze thread al goed doorgelezen maar twijfel toch nog over de dosering.

Ik ben normaal erg voorzichtig met iets de eerste keer gebruiken. Heb uitgebreide ervaring met en tolerantie voor verschillende opiaten, m.n. oxycodon.
Ik ben van plan om te beginnen met 10-20 mg te snuiven of 20-30 mg te slikken omdat ik in principe niet heel erg fan van snuiven ben maar wel een snel effect wil ervaring. Daar twijfel ik nog over. Tips nog?

Heb het afgelopen woensdagavond gebruikt. Ik ben begonnen met 25 mg te snuiven verdeeld over 2 lijntjes. Eerste effect kwam na ongeveer 20 min opzetten en bestond uit een wat loom, opiaat achtig gevoel. 20 min. later was dit effect nog iets meer en merkte ik dat mijn ledematen zwaar werden en ik mijn evenwicht wat minder goed kon bewaren. Dat is eigenlijk het enige wat ik ervan merkte. De 2 uren daarna ben ik in bed gaan liggen en voelde ik me alsof ik een paar drankjes op had. Niet echt bijzonder dus. Komt misschien ook doordat mijn dosis nou niet heel heftig was en omdat ik al wat vermoeid was voordat ik het nam.

Enige bijkomende effect is dat ik praktisch de hele nacht wakker heb gelegen. Volgende ochtend was ik behalve wat vermoeid niet brak of had ik geen kater.
Over een paar dagen ga ik een wat hogere dosis nemen (50 mg) en dan ook overdag. Ben benieuwd of ik daar een wat meer tripgevoel van krijg. Voor nu, niet bijzonder omdat ik gewoon erg voorzichtig ben begonnen. More to come! :)

Deamon

Bewuste gebruiker
Tripreporter
noxcoaster zei:
Als het goed is ligt er zometeen thuis een binnegekomen gram MXE op me te wachten. Het is de eerste keer dat ik dit spul ga gebruiken en heb deze thread al goed doorgelezen maar twijfel toch nog over de dosering.

Ik ben normaal erg voorzichtig met iets de eerste keer gebruiken. Heb uitgebreide ervaring met en tolerantie voor verschillende opiaten, m.n. oxycodon.
Ik ben van plan om te beginnen met 10-20 mg te snuiven of 20-30 mg te slikken omdat ik in principe niet heel erg fan van snuiven ben maar wel een snel effect wil ervaring. Daar twijfel ik nog over. Tips nog?
Als je niet graag snuift, zou ik dat ook zeker niet doen als ik jou was. Voor snuiven duurt het extreem lang voordat het op begint te komen, bij slikken duurt het niet echt langer. Ik raad aan om 30 mg in een glas water of andere (niet alcoholische) drank te doen, even wat schudden zodat het goed op is gelost en dan opdrinken.

noxcoaster zei:
Heb het afgelopen woensdagavond gebruikt. Ik ben begonnen met 25 mg te snuiven verdeeld over 2 lijntjes. Eerste effect kwam na ongeveer 20 min opzetten en bestond uit een wat loom, opiaat achtig gevoel. 20 min. later was dit effect nog iets meer en merkte ik dat mijn ledematen zwaar werden en ik mijn evenwicht wat minder goed kon bewaren. Dat is eigenlijk het enige wat ik ervan merkte. De 2 uren daarna ben ik in bed gaan liggen en voelde ik me alsof ik een paar drankjes op had. Niet echt bijzonder dus. Komt misschien ook doordat mijn dosis nou niet heel heftig was en omdat ik al wat vermoeid was voordat ik het nam.

Enige bijkomende effect is dat ik praktisch de hele nacht wakker heb gelegen. Volgende ochtend was ik behalve wat vermoeid niet brak of had ik geen kater.
Over een paar dagen ga ik een wat hogere dosis nemen (50 mg) en dan ook overdag. Ben benieuwd of ik daar een wat meer tripgevoel van krijg. Voor nu, niet bijzonder omdat ik gewoon erg voorzichtig ben begonnen. More to come! :)
25 mg is idd niet echt een hoge dosis. Maar het effect hangt ook heel erg af van de omstandigheden, bij een vergelijkbare dosis krijg ik de ene keer alleen maar een beetje een fijn en ontspannen gevoel, maar de andere keer maak ik een reis door vele dimensies. Als je de dosis maar genoeg opvoert raak je sowieso de weg kwijt, een tripsitter is dan wel aan te raden, al ben je dan vaak toch niet in staat om veel te bewegen.

Azarius vaporizers and accessories
Bovenaan