sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
sjaak4life zei:
Man wat ging ik diep! Ik snapte alles!
Dan hebben wij hetzelfde meegemaakt.
Mijn triprapportje:
Zaterdag 01-06-2013
Ik had een rotdag. De avond ervoor wat methxetamine genomen zonder precies te weten wat het zou gaan doen behalve dat het op ketamine lijkt. Het deed niet zo veel. Steeds nam ik iets erbij maar nooit méér dan 50 mg per keer. Geslapen en zaterdag wou ik niet echt normaal zijn want mijn hoofd voelde vol met leegte.
Dus in de ochtend nam ik weer kleine beetjes zonder heftig effect totdat iets op me insloeg, of eigenlijk werd ik wakker op de keukenvloer en hoorde de buren op de bg (ik op 1 hoog) zo duidelijk praten, ik heb er zeker 4 uur naar liggen luisteren terwijl ik in een foetushouding naast de kattenbak lag met mijn hoofd in de korrels op de grond, stoorde me niet, ik lag lekker.
later ebte het gevoel weer weg. Ik verveelde me weer. Drugs zou de leegte wel weer opvullen dacht ik, niet wetend wat er ging komen.
Ik nam iets meer dan 50 mg. Ik weet niet hoeveel ik nam. 2 uur later weer een flinke lijn en toen begon mijn reis.
Vertellen hoe het voelt is zoiets als aan een blinde uitleggen wat zien is.
Ik kan alleen maar dingen concluderen.
Ik ben een computer met oneindige mogelijkheden. Tijd bestaat niet en ruimte ook niet. Wat is=is. Ik hoef maar iets te willen en het gebeurt, net als je dromen kunt sturen, als je maar weet hoe. Je perceptie van dingen en je zintuigen (waarnemingen) zijn oneindig wb mogelijkheden. GOD dat ben ik zelf. Over een ander kan ik niks bepalen. COntrole over dingen heb ik in zoverre dat ik vertrouwen moet hebben dat alles gebeurt zoals het gebeurt en dat ik met de flow mee moet gaan. Voor de dood ben ik niet meer bang. Problemen die ik had heb ik niet meer. Ik ben gestorven en herboren, geherprogrammeerd. Ik heb dimensies gezien waarvan ik het bestaan niet wist.
Nu begrijp ik dingen beter en vraag ik me niet zoveel meer af en ben ik niet meer zo bang als dat ik ooit was. Doch, ik raad mensen dit niet aan want voor hetzelfde geld denk je dat je kunt vliegen........
Gelukkig was ik een eend en kon ik alleen maar kwaken. Dat was wel grappig, gelukkig kwam ik daar weer uit want is best vreemd, zo'n vreemde eend in je lijf.
Het is alsof je een i-pod bent met touch-screen en je kunt gaan waar je wilt door maar te wijzen.
Er was ook een moment dat ik heel bang was en dat ik voelde dat de maden me opaten. Ik heb zelfs de voordeur opengezet omdat mijn katten anders zouden omkomen van de honger. Ik was er echt van overtuigd dat ik doodging maar het was OK. Want het was niet het einde.
Ik kreeg nog een vreselijke lachkick ná een val van 300 kilometer door de ruimte en het kwartje viel zo hard als dat ik landde. Ik was GOD en de baas over mijzelf. Ik had alles in eigen had (zoals die i-pod). Ik begreep in een keer alles. Angst sloeg om in alwetendheid, bijna in arrogantie want ik weet iets wat anderen niet weten en nooit zullen weten, zo voelde het. Alsof mijn leven pas begonnen was na het beleven van deze trip.
Ik ben ervan overtuigd dat dit het beste is wat me ooit is overkomen en ik begrijp nu het begrip verlichting etc. Echter, ik zou het niet meer durven want het was heeeeeeeeeeeel heftig!!! En tevens heel gevaarlijk.
Waarschuwing: Als je van plan bent door te snuiven en een paar dagen in de trip te blijven zorg dat je genoeg eet en drinkt want je hebt geen honger en dorst meer.
Zorg dat er iemand bij is die je tegenhoudt als je bv wilt gaan vliegen (had ik moeten doen ff afkloppen.)