Ik heb 2 à 3 weken geleden voor het eerst Atlantis truffels gegeten, en het was echt een zalige trip 
Ik had toen ook een doosje mexicanna besteld, en heb ze vandaag gedeeld met een vriendin. Na een volledige portie atlantis dacht ik dat ik van een halve portie minder zou voelen, maar die vriendin stond erop dat we het eerlijk deelden.. Ik voelde niets, maar zij ook niet :/
Op het doosje stond dat het goed was tot 10/2(overmorgen pas), en ik had vaak gelezen dat een halve portie genoeg was voor een eerste keer. Maar 2u na inname voelden we niets..
Weer een les geleerd blijkbaar
Ik had geen zin dit in trip reports te plaatsen omdat het niet echt in die categorie valt
Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?
Ik had toen ook een doosje mexicanna besteld, en heb ze vandaag gedeeld met een vriendin. Na een volledige portie atlantis dacht ik dat ik van een halve portie minder zou voelen, maar die vriendin stond erop dat we het eerlijk deelden.. Ik voelde niets, maar zij ook niet :/
Op het doosje stond dat het goed was tot 10/2(overmorgen pas), en ik had vaak gelezen dat een halve portie genoeg was voor een eerste keer. Maar 2u na inname voelden we niets..
Weer een les geleerd blijkbaar
Ik had geen zin dit in trip reports te plaatsen omdat het niet echt in die categorie valt
Iemand die hetzelfde heeft meegemaakt?