HendrikP

Newbie
Middag Mensen,

Ik heb dit weekend miauw gekocht. Alleen deze miauw brand totaal niet (Niet eens een beetje) en er zit een apart “vies” drop luchtje aan, ook blijft de smaak in je mond hangen na het snuiven. Iemand die weet wat voor Miauw dit precies kan zijn (Bijv. 3-mmc, 4-cmc etc)?

FerdFatoehaus

Badass junkie
Dichtstbijzijnde test locatie is alleen op Donderdagavond open. Me vraag is vooral, bestaat er überhaupt een miauw soort die totaal niet brand en zo ja, welke soort?
Nee dat is speculeren, kan van alles zijn. Bijvoorbeeld AH Oosterse Kruidenmix. En dit is ook weer speculatie. Snap je het nu?

DennisD

Experimenterende gebruiker
Alle chemicaliën branden als de hel, maakt niet uit welke, enige wat redelijk zacht is, mits je geen wondjes hebt is gewoon goede cocaïne

Ik heb ook weleens "3mmc" gekocht en laten testen, omdat deze zacht in de neus was en we 3 dagen wakker waren. Daar zat geen 3mmc in, maar alleen andere troep.
Middag Mensen,

Ik heb dit weekend miauw gekocht. Alleen deze miauw brand totaal niet (Niet eens een beetje) en er zit een apart “vies” drop luchtje aan, ook blijft de smaak in je mond hangen na het snuiven. Iemand die weet wat voor Miauw dit precies kan zijn (Bijv. 3-mmc, 4-cmc etc)?

Heb jij het nog laten testen?

Bovenaan