Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
33.
Ga denk ik 3/4x per jaar naar een festival waarbij ik of mdma gebruik in poedervorm of xtc. Laatste keer gebruik was half jaartje geleden.
Gezien bij mij de mdma en/of xtc altijd te hard inkomt wil ik gaan voor iets lichters, vandaar mijn vraag.
33.
Ga denk ik 3/4x per jaar naar een festival waarbij ik of mdma gebruik in poedervorm of xtc. Laatste keer gebruik was half jaartje geleden.
Gezien bij mij de mdma en/of xtc altijd te hard inkomt wil ik gaan voor iets lichters, vandaar mijn vraag.
33.
Er valt niks te zeggen over Miauw.
De glorie periode lijkt voorbij.
Veel teveel dealers met versneden spul, verhalen dat 3m vroeger veel beter was, etc etc...
Plus, het is een (te) verslavend goedje voor sommige mensen. Zorg dat jij er geen slachtoffer van wordt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.