Miauw

Ondertussen wat feestjes meegemaakt (10 jaar later). Bekend met xtc, mdma en speed. Benieuwd naar miauw. Wie praat me bij? (Eerlijke ervaringen)

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
Ondertussen wat feestjes meegemaakt (10 jaar later). Bekend met xtc, mdma en speed. Benieuwd naar miauw. Wie praat me bij? (Eerlijke ervaringen)
Er staat zat in het topic “Research Chemicals” of in het topic “Drugs”.
°wat is je specifieke vraag over miauw?

°Hoe oud ben je als ik vragen mag?

°Aan je tekst te lezen lijkt het alsof je 10 jaar geleden voor t laatst gebruikt hebt?

ik mis een beetje context

Er staat zat in het topic “Research Chemicals” of in het topic “Drugs”.
°wat is je specifieke vraag over miauw?

°Hoe oud ben je als ik vragen mag?

°Aan je tekst te lezen lijkt het alsof je 10 jaar geleden voor t laatst gebruikt hebt?

ik mis een beetje context
33.
Ga denk ik 3/4x per jaar naar een festival waarbij ik of mdma gebruik in poedervorm of xtc. Laatste keer gebruik was half jaartje geleden.
Gezien bij mij de mdma en/of xtc altijd te hard inkomt wil ik gaan voor iets lichters, vandaar mijn vraag.

Shinyzappy

Bewuste gebruiker
33.
Ga denk ik 3/4x per jaar naar een festival waarbij ik of mdma gebruik in poedervorm of xtc. Laatste keer gebruik was half jaartje geleden.
Gezien bij mij de mdma en/of xtc altijd te hard inkomt wil ik gaan voor iets lichters, vandaar mijn vraag.
Ah ha ik snap m, je bent benieuwd naar miauw? T meeste wat tegenwoordig
verkocht is;

3-CMC.
2-MMC.
2-CMC.
Ik raad je ook aan om even dit te bekijken en jezelf in de cathinones verdiept https://psychonautwiki.org/wiki/Substituted_cathinones

Laatst bewerkt:

Brakka Mang

Badass junkie
33.
Binnenkort allemaal verboden, maar erg veel mis je er niet aan naar mijn mening helemaal nu 4/3 mmc al verboden zijn en amper te krijgen.

CuriousExplorer

DF-koning
Er valt niks te zeggen over Miauw.
De glorie periode lijkt voorbij.
Veel teveel dealers met versneden spul, verhalen dat 3m vroeger veel beter was, etc etc...

Plus, het is een (te) verslavend goedje voor sommige mensen. Zorg dat jij er geen slachtoffer van wordt.

Bovenaan