Microdose 1p-lsd fail , maar toch niet..

inner_search

Badass junkie
Gisteren nam ik men eerste microdose 1p-lsd van 14ug.
De eerste 3 a 4 uur merkte ik wel degelijk dat ik onder invloed was ,ik heb adhd en zie alles altijd in 1 geheel , gisteren kon ik bvb voor de eerste keer in men leven zien hoe mooi alle rekken individueel gestapeld waren ( in de zin van die tomaatjes daar die witloofjes daar , en niet van oooo daar het groentenrek effe rap tomaten nemen.)
Blabla ik dwaal af.
Na 4 uur ongeveer volgde een crash en begon ik een beetje depri te worden , ik wou een dutje doen want was moe , maar kwam niet in slaap , elke keer ik in slaap ging vallen kreeg ik een brainzapp.
Draaide een jointje en heb heel de avond wat depri tv gekeken en paar keer met de hond gaan wandelen.
MAAR ! Ik stond vandaag op en was een compleet nieuw persoon !
Ik heb een benzo verslaving en zit in een taper , zou normaal al 3mg broma 5 dia en .125 clona op hebben , niet dus.
Heel de dag nog geen benzo geslikt en tot nu nog altijd geen craving of afkick.
ben voor het eerst in jaren weer echt even ongeforceerd gelukkig.
Ik ben zelfs zo veranderd op een nacht tijd dat men vrouw vanmorgent ook 8ug genomen heeft :upsidedown: , die ze naar 7 zal brengen woensdag.

Kan iemand me vertellen hoe het komt dat dag 1 (microdose dag) niet echt geslaagd was maar off dag, super is ?
Moet ik dinsdag mijn ug verlagen naar 10 of 12 ?
Er zijn nog wel een paar pro's en cons die ik kan opnoemen maar dan word het een lange post..

Zeelanddude

Badass junkie
Tripreporter
Ik denk je je dag wat te hoog gedoseerd hebt zoals je zelf ook al denkt.
Mijn ervaring met micro doseren van 1p-lsd zijn heel erg goed en net zoals bij jou, de dag erna ook nog steeds een goede vibe.

zou het inderdaad proberen met een kleinere dosis :)

inner_search

Badass junkie
Mijn ervaring met micro doseren van 1p-lsd zijn heel erg goed en net zoals bij jou, de dag erna ook nog steeds een goede vibe.

Jup , dinsdag zet ik het op 10.
Ik vroeg men vrouw hoe ze haar dag vond nu met de 1p en of ze vond dat ze er meer energie van kreeg en focus , zij kon dat beter omschrijven als mij.. :blush:
Het is niet dat ik meer energie heb , maar dat ik dingen die MOETEN gedaan te worden met veel minder tegenzin doe.
Ben benieuwd wat de 2de off day me brengt.

Btw nog altijd geen benzo genomen :flushed:ga ik ook niet doen , ben alleen benieuwd of ik vanacht goed slaap en/of wakker word met withdrawl...
Dit experiment was bedoeld om men taper wat aangenamer te maken en adhd klachten een beetje te onderdrukken zonder medicatie.

Fyrckant

Bewuste gebruiker
Mooi dat het iets voor je lijkt te doen! Misschien nog wat voorbarig maar ik zou nog even volhouden!

Ik zet na 3 weken voorlopig even een punt achter m’n MD experiment. Ik merk dat ik het eigenlijk leuker vind om te trippen dan écht te microdoseren. Dus ik dose eigenlijk te veel (15-30) en dat was wel even leuk maar ik begrijp nu ook wel hoe een minidosis eigenlijk ook best irritant kant zijn. Ik vond de eerste off-day na een paar keer ook steeds de beste dag qua productiviteit en energie. Kon op een MD dag in de come down ook erg moe en grumpy worden.

Er lijkt ook een correlatie te zijn tussen mijn MD experiment en de hoeveelheid dingen die ik laat vallen (kopjes, glazen, pannendeksels) Ook op off-days. Beetje eng maar goed, zal wel loslopen (los van die keramische kookplaat van €625,= die nu stuk is dan).

inner_search

Badass junkie
Mooi dat het iets voor je lijkt te doen! Misschien nog wat voorbarig maar ik zou nog even volhouden!

Ik zet na 3 weken voorlopig even een punt achter m’n MD experiment. Ik merk dat ik het eigenlijk leuker vind om te trippen dan écht te microdoseren. Dus ik dose eigenlijk te veel (15-30) en dat was wel even leuk maar ik begrijp nu ook wel hoe een minidosis eigenlijk ook best irritant kant zijn. Ik vond de eerste off-day na een paar keer ook steeds de beste dag qua productiviteit en energie. Kon op een MD dag in de come down ook erg moe en grumpy worden.

Er lijkt ook een correlatie te zijn tussen mijn MD experiment en de hoeveelheid dingen die ik laat vallen (kopjes, glazen, pannendeksels) Ook op off-days. Beetje eng maar goed, zal wel loslopen (los van die keramische kookplaat van €625,= die nu stuk is dan).
Oei , ik word er nu niet echt mega clumsy van.. integendeel , vandaag is men eerste dag werk na de md en ik presteer niet bepaald beter als anders , maar laat ons zeggen "verfijnder".
Morge eerste werkdag met een md , ben benieuwd .
Wel kit van je kookplaat en servies :grin:.

StraatPiraat

Badass junkie

Ik wil dit gaan proberen, maar vroeg me af; gebruik je het iedere dag? Of houd je zo'n eens in de 4 dagen patroon aan oid?

Bovenaan