Goedemiddag. 🙂
Heeft iemand misschien een tip tegen de vermoeidheid die ik ervaar tijdens het microdoseren?
Ik lees wel over dat het bij het proces kan horen, dat er onderliggende dingen boven kunnen komen en dat die zouden kunnen vermoeien.
En dat vitamine B12 zou kunnen helpen.
Nu heb ik gisteren vitamine B complex besteld.
In de hoop dat dit me kan helpen.
Ik zit nu koffie tegen die vermoeidheid te drinken, maar dat moet ik ook niet teveel doen, want van koffie kan ik nog wel eens nerveus worden en ik wil juist meer lichamelijke ontspannenheid in mijn leven voelen. 😊
Ik heb al zeker mooie inzichten gekregen en m'n vriend ziet vooral veel positieve effecten sinds het microdoseren.
Op het juiste moment zal ik daar ook even een verslagje van proberen te schrijven. 😊
Verder ben ik nog op zoek naar de zogeheten "sweet spot" en naar het punt van net iets teveel, zodat ik dat ook weet.
Vanmorgen heb ik 1.20gr genomen en kreeg weer het gevoel dat ik onder m'n zwaartedeken alleen maar wil liggen en slapen. Bij de andere dosissen ook overigens. Gapen, moe.
Het logische in het begin hiervan leek mij, omdat ik een kleine terugval in speed gebruik had gehad en hierdoor minder had geslapen.
Maar inmiddels ligt de stop daarmee nu 15 dagen achter me. 😃
Verder ook geen zucht daarna, wel in de verleiding geweest op een feestje, maar uiteindelijk voor een goede nachtrust gekozen. 😃
En ik wilde ook niet weer helemaal opnieuw beginnen met tellen. (Al doet een appje dat voor mij..😉 15 dagen, 3 uur, 38 minuten en 36-37-euh 38 seconde) 😅
@jeroen79 hoe vergaat jouw vrouw het microdosen inmiddels? 🙂
Het bakje koffie lijkt me nu toch wel iets meer op te peppen en misschien hielp het ook dat ik nu iets gegeten heb. De andere dagen wachtte ik vrij lang met eten, omdat ik denk dat het de werking in de weg zit. 😬
Mijn bed schreeuwt nu in ieder geval een stukje minder hard op mijn aandacht nu... Ietsje maar hoor, ietsje.. 😅😅