Microdots of Zegels

-spaceman-

Badass junkie
Microdots of Zegels

Have to make the choice...

- Verschillen?
- Ervaringen?
- Advies voor eerste keer

Merci!

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik denk bij lsd altijd zo, als ik het een keer ga kopen dan koop ik 1 zegel, die laat ik testen, is het goed spul dan koop ik er een a4tje van en die mik ik in de vriezer.

LSD moet je vriend worden, neem dezelfde zegels altijd!

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Als het je eerste keer is dat je lsd neemt, zou ik eerst zegeltjes nemen, die kan je makkelijker doseren (met halfjes ofzo). Microdots zijn, naar mijn ervaring, ook sterker dan de meeste zegels. vooral visueler, maar ook precies zuiverder..

en voor de rest qua advies: zou een goeie rustige plek waar je alles hebt wa je nodig hebt, neem wa muziek mee, en vooral zorg voor goede medetripvrienden :tongueout:

-spaceman-

Badass junkie
die gozer waar ik het regel kan op het moment alleen makelijk aan microdots komen... en woensdag gaat ie voor 4 maanden naar barcalona... Ik zal wel microdots moeten doen, maar zo te horen geven die dus een zuiverder effect... komt wel goed... is het leuk om te trippen met ze 2en? Ik heb wel tripervaring maar dan allleen paddo's...

azgaza

Badass junkie
3 mensen is inderdaad ook altijd geweldig. 2 of 3 inderdaad. Dan kan iedereen meedoen in elk gesprek en stel je je elkaar ook heel erg op elkaar af zonder moeite. Mijn leukste trips waren allemaal met 2 of 3 mensen.

-spaceman-

Badass junkie
we hebben nu alledrie een microdot in onze mond hoelang duurt het voor het effect komt opzetten ik word een beetje ongeduldig...

Pikachu

Wijs gebruiker
Maak je geen zorgen, je merkt het vanzelf :P

Verder weet ik niet veel van microdots maar de vorrige keer dat ik een hele zegel nam begon het na 20minuten ofzo

-spaceman-

Badass junkie
Pikachu zei:

Verder weet ik niet veel van microdots maar de vorrige keer dat ik een hele zegel nam begon het na 20minuten ofzo

ik heb het nu meer dan een half uur in mn mond... wat zijn de eerste merkbare verschijnselen?

ik hoop echt dat het werkt!

Pikachu

Wijs gebruiker
Hoeveel zit er op die microdots?

Gewoon in je mond houden en er op sabbelen... Bij mij duurde het de eerste keer echt anderhalf uur voordat er wat gebeurde. Had een kwart maya toen.

Wat je ook doet: niet bijpakken het eerstvolgende uur

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
-spaceman- zei:
Pikachu zei:

ik heb het nu meer dan een half uur in mn mond... wat zijn de eerste merkbare verschijnselen?

ik hoop echt dat het werkt!

Niets bijpakken hoor ....

Microdots zijn meestal erg straf vanaf de 150 mics of erboven is echt normaal.

-spaceman-

Badass junkie
de tijd tikt voorbij, ik denk dat er nu zo'n 40 min. zijn verstreken zonder merkbaar effect... We kunnen niet bijpakken aangezien we niet meer hebben...

de dealer vertelde er wel bij dat er een kans is dat ze niet zo goed zouden werken, in dat geval kan ik gratis nieuwe ophalen... helaas vandaag niet waarschijnlijk

Pikachu

Wijs gebruiker
Wacht nog ff een half uurtje voor je de deur uit gaat iig... En anders kan je nog naar de smartshop om een dubbele portie paddo's te halen! :grin:

-spaceman-

Badass junkie
Pikachu zei:
Wacht nog ff een half uurtje voor je de deur uit gaat iig... En anders kan je nog naar de smartshop om een dubbele portie paddo's te halen! :grin:

alsof je me gedachten leest, dat was ons plan ook nog is!

ik blijf hopen dat het werkt

DreamWeaver

Badass junkie
"Earth calling Spaceman, El Stonie and DreamWeaver wish you good luck on your trip to the moon! Have fun"

Ben benieuwd of 'ie er op het moment iets van begrijpt
:stoned:

-spaceman-

Badass junkie
dit word moeilijk... ik moet de letters echt zoeken... maar het bericht is duidelijk over gekomen!!

:hearteyes: :hearteyes: :hearteyes:

wat zullen we doen

is de vraag

wat gaan we onderzoeken, de wereld is zo fucking groot..

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
vertel nou eerst is of je er wat bij hebt genomen of niet ?

werken die uitgedroogde kattenkorrels nou wel of niet ?

Stonie

Vrije Geest

Belezen gebruiker
Volgens mij trip je 'm hard of niet...?

Hope's he's flying above us, is it a bird, is it a plane? no it's spaceman!

-spaceman-

Badass junkie
lysergine25 zei:
vertel nou eerst is of je er wat bij hebt genomen of niet ?

werken die uitgedroogde kattenkorrels nou wel of niet ?

Stonie

uiteindelijk zat ik rijk trippend te verwonderen dat alles in de metro (op de terugweg) toch wel heel makkelijk groeit en krioeld... Wat is de wereld toch mooi om trippend te zien! En of die vage kattebakkorrels hun werk deden...

Ook een half zegeltje werkte mee om mij een nieuwe wereld te laten zien!

-spaceman-

Badass junkie
Vrije Geest zei:
Volgens mij trip je 'm hard of niet...?

Hope's he's flying above us, is it a bird, is it a plane? no it's spaceman!

ik kon amper typen man, ik deed mn uiterste best om de letters op het toetsenbord te zoeken en te tikken. Ik ging erg hard! :mrgreen:

Toch ben ik wel gedurende de hele trip met mn voetjes op de vloer geweest, waar die vloer dan ook was!

Bovenaan