Eigenlijk alle wekaminen.
Zoals genoemd:
1) Ephedra - illegaal.
2) Amfetaminen (speed) - illegaal, heeft meer bijwerkingen dan de andere drie genoemde.
Ik zou nog twee middelen eraan willen toevoegen:
3) Methylfenidaat (Ritalin®, Concerta®) - hoewel medicijn net zo illegaal als speed (Opiumwet).
4) Caffeïne (energiedrankjes, cola, koffie, thee, guarana) - legaal.
Ik heb ephedra nooit genomen, wel de andere drie, en de laatste twee genoemde bevallen me toch het beste. Eén of twee Ritalin tabletjes slikken, werkt na een half uur voor drie á vier uur, verhoogt je concentratie/focus en productiviteit sterk. Speed is makkelijker te krijgen maar dan is het zo moeilijk om niet te veel te nemen zodat je last krijgt van een praatkick tijdens examens bijvoorbeeld.

Speed en methylfenidaat zijn alleen lastig te krijgen als je geen hook-ups daarvoor hebt...
Methylfenidaat mijn favoriet! Het komt zo af en toe langs en dan gebruik ik het gretig om beter te functioneren, prefereer het natuurlijk boven amfetaminen... ALS het om presteren gaat vanwege de 'bijwerkingen'

.
Veel succes met je examens!
En Bal0n. Schrijf 'amfetamine' nou eens op de juiste manier aub! Ik zie je dat echt iedere keer fout doen. Ongetwijfeld zou je 'morfine' ook met een Engelse 'ph' schrijven. Niet dat de wereld eraan vergaat hoor, maar toch...