mijn coke ervaring

reese1986

Newbie
hey mensen,

Ik snuif regelmatig coke in het weekend en heb ook verschillende dealers maar ik zal mij ervaring met coke proberen uit te leggen..

Als ik snuif is dit vrijwel altijd in combinatie met alcohol..maar nadat ik m'n eerste snuif heb genomen word ik na een half uur stil en ga meer in me eigen wereld zitten zeg maar ook als ik dan direct bijpak dit blijft gewoon zo heel de tijd aanhouden maar de volgende dag ben ik super actief en voel ik mezelf ook energierijk en denk ik de wereld aan te kunnen? :confused: normaal is dit toch gelijk nadat je coke snuift en niet de volgende dag?? ik snuif dan op een avond gemiddeld half tot 1gram op en ga uiteindelijk na bed en dan de volgende dag word ik vroeg wakker en heb ik alle energie van de wereld..dit is bij elke coke die ik van verschillende dealers krijg

iemand een verklaring hints of een zelfde ervaring??

Alvast bedankt Reese

alcoholist

Wijs gebruiker
dit was bij mij vroeger ook zo... nu niet meer mn,geniet er maar van,want later ben je de volgende dag gaar. bij mij was dat dan tenminste

hoe oud ben je?

atbboy

Bewuste gebruiker
Heb ik ook man, maar als ik coke op heb dan heb ik gewoon geen zin om te praten voel me dan veel te lekker xD

reese1986

Newbie
alcoholist zei:
dit was bij mij vroeger ook zo... nu niet meer mn,geniet er maar van,want later ben je de volgende dag gaar. bij mij was dat dan tenminste

hoe oud ben je?

23 en ik gebruik al 3jaar dus ik weet wat ik doe!
Ik ben nooit echt gaar de volgende dag of wat dan ook alleen op het moment dat ik het gebruik :confused: niet echt moe gewoon wazig sommige vrienden van mij krijgen een lulkick met coke maar daar heb ik totaal geen last van of ik moet 1gr verdelen over heel de dag dan wel.

alcoholist

Wijs gebruiker
wanneer de sfeer goed is,dan valt de coke ook goed vind ik.
je moet het alcohol en coke gebruik ook goed balanceren.
wanneer je lam bent,jezelf nuchter snuiven,dan weer drinken tot je de alcohol goed voeld,dan weer snuiven enz. dan slaat het bij mij 9 vd 10 keer gwn lekker en gezellig.
maar zoals ik al zei,de sfeer moet goed zijn.

wanneer je in een saaie woonkamer zit met 2 mensen,geen muziek,en geen gezelligheid.tja dan vraag je erom

het ligt aan de sfeer, en natuurlijk aan de kwaliteit. wanneer ik goeie heb ben ik duidelijk vrolijker en spontaner en kan ik langer door, de geur doet het hem bij mij als die goed is dan heb ik altijd een leuke avond en vol met energie. wat betreft de volgende dag, dat verschilt heel erg. ligt er aan hoeveel je hebt gebruikt en hoeveel je hebt gedronken. maar over het algemeen voel ik me niet engergiek maar meer last van vermoeidheid en weinig eetlust (meestal 3 a uur na ik ben opgestaan kan ik pas eten).

en het ligt natuurlijk aan de nachtrust zelf. als deze goed was ben ik minder brak.

Bad Boy

Newbie
reese1986 zei:
hey mensen,

Ik snuif regelmatig coke in het weekend en heb ook verschillende dealers maar ik zal mij ervaring met coke proberen uit te leggen..

Als ik snuif is dit vrijwel altijd in combinatie met alcohol..maar nadat ik m'n eerste snuif heb genomen word ik na een half uur stil en ga meer in me eigen wereld zitten zeg maar ook als ik dan direct bijpak dit blijft gewoon zo heel de tijd aanhouden maar de volgende dag ben ik super actief en voel ik mezelf ook energierijk en denk ik de wereld aan te kunnen? :confused: normaal is dit toch gelijk nadat je coke snuift en niet de volgende dag?? ik snuif dan op een avond gemiddeld half tot 1gram op en ga uiteindelijk na bed en dan de volgende dag word ik vroeg wakker en heb ik alle energie van de wereld..dit is bij elke coke die ik van verschillende dealers krijg

iemand een verklaring hints of een zelfde ervaring??

Alvast bedankt Reese

Ik denk dat de coke die je haalt niet goed is, want lijkt me sterk dat je er stil enz van gaat worden. Alhoewel het van mens tot mens kan verschillen. Heb je dit bij alle coke die je haalt bij verschillende dealers ? En als je zo een effect krijgt, waarom doe je het dan nog? :confused:

knolselderij

Wijs gebruiker
ik word er ook super rustig van behalve dat ik wat meer praat. heb zin om te zitten voor de rest niks meer, het zelfde probleem wat ik tegenwoordig heb met xtc

alcoholist

Wijs gebruiker
knolselderij zei:
ik word er ook super rustig van behalve dat ik wat meer praat. heb zin om te zitten voor de rest niks meer, het zelfde probleem wat ik tegenwoordig heb met xtc
klinkt anders niet echt als een probleem,gwn lekker chille op de bank tog :grin:

drougies

Newbie
knolselderij zei:

ik heb t zelfde gevoel bij coke, maar dan geen zin om te zitten maar gwoon ergens tegenaanstaan ,lekker gevoel in men bene :rolleyes:

en ik rook na coke altijd veel sigaretten? kent nog iemand dat?

heroesss

Bewuste gebruiker
drougies zei:
knolselderij zei:

ik heb t zelfde gevoel bij coke, maar dan geen zin om te zitten maar gwoon ergens tegenaanstaan ,lekker gevoel in men bene :rolleyes:

en ik rook na coke altijd veel sigaretten? kent nog iemand dat?

Dat laatste heb ik ook! Heerlijk dan is t het om te roken een sjakkie te draaien, ik heb er toen een keer bijna een heel pakje achter elkaar gedraaid onder het praten door, heerlijk!

Bovenaan