Accountgedeactiveerd
Gast
Sjit, ineens moet ik aan Koes denken! What the duck doet Koes in mijn trip? Ojaa die wilde weer eens goed stoned worden! Haha nou Koes
Hahahaha hoe de fuck kom ik in jou trip
En hoe weet je hoe ik eruit zie?
Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!
Sjit, ineens moet ik aan Koes denken! What the duck doet Koes in mijn trip? Ojaa die wilde weer eens goed stoned worden! Haha nou Koes
Hoe was de 2C-B-FLY eigenlijk? Wist niet dat je die al geprobeerd had.
Dat weet ik niet. Ken je het niet uit bv een droom? Dat je gewoon weet dat het die persoon is zonder je daadwerkelijk een gezicht ziet?Hahahaha hoe de fuck kom ik in jou trip
En hoe weet je hoe ik eruit zie?![]()
@Roze olifant, thanks voor de toelichting! 2C-B-FLY blijft wel op mijn to do lijst staan, maar zoals ik al dacht is het niet heel bijzonder dus. Het klinkt overigens wel als mogelijk een goed alternatief voor op feesten. Gebruik daar nu af en toe 2C-B voor, maar vind dat eigenlijk altijd te kort werken op een feest en helemaal op een festival.
Leuk dat het je zo goed bevallen is! Ik ben zelf geen blower dus ik weet niet of ik me aan deze combi moet gaan wagen, maar het klinkt zo wel heel aantrekkelijk moet ik zeggen.
Dat de muziek heel gaaf klinkt op 2C-B herken ik. Veel gelaagder. Inderdaad alsof het je echt helemaal omsluit, van alle kanten komt. Leuk ook dat je alles kon sturen, tof gevoel hè, je eigen feestje dirigeren.
Het chagrijnig en depri zijn de dag erna is misschien toch een lichte mentale uitputting na een intense ervaring. Kan er best mee te maken hebben, zeker als je een drukke week hebt gehad. Was het heel storend?
Een beetje wel! Al heb ik natuurlijk nog niet echt mentaal getript. Ik hoop over een poosje misschien truffels te nemen een keer.Fijn dat het nu veel leuker was Dunne!
Je krijgt de smaak van trippen zeker al wat te pakken?![]()
Van cannabis heb ik nog nooit echt euforie gevoeld, van 2C-B wel.Ja met de joint erbij wel
Denk dat cannabis je een beetje moet liggen en het soortje een wereld van verschil maakt maar 2C-B in combinatie met een dissociatief is echt hemels als je het mij vraagt.Ik kreeg pas een euforie gevoel toen die joint zijn werk deed. Dus in combi met de 2cb dus. Ik voelde me wel lekker hoor met alleen de 2cb maar het werd pas echt “wat” met die joint.
Denk dat cannabis je een beetje moet liggen en het soortje een wereld van verschil maakt maar 2C-B in combinatie met een dissociatief is echt hemels als je het mij vraagt.![]()
Nou @Koes klopt deze omschrijving een beetje?Ik zag een dunne tiener met heel kort haar en een petje.
Ze vullen elkaar in mijn ervaring heel mooi aan zonder dat het de ervaring zozeer meer beladen doet aanvoelen (op zowel fysiek als mentaal vlak).Is een tripmiddel met nog eens een discociatieve schep erbovenop echt hemels? Ik zou denken dat hoe meer "clouded" en afgestompt je brein werkt, hoe minder stuurbaar de trip, hoe minder voorspelbaar. Misschien kijk ik er op de verkeerde manier tegenaan?