• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Mijn eerste keer XTC

Xianta

Newbie
Ik was altijd in de veronderstelling dat ik met uitgaan en feestjes geen drugs nodig had en heb heel lang mijn nieuwsgierigheid kunnen bedwingen. Ik ga vrij veel uit en drink eigenlijk ook zelden, omdat ik bijna altijd moet rijden. En ik heb altijd leuke avonden, dus waarom een pilletje slikken. Maar van lang geleden kon ik me herinneren dat ik toch wel nieuwsgierig was (geweest).

Een goede vriend van me gebruikt een enkele keer ook wel eens een pilletje en vertelde nog even nadrukkelijk dat ik niet wist wat ik miste. Tijdens een avondje op stap met een vriendin kwam het toevallig ter sprake en allebei toch wel erg nieuwsgierig. Die avond resoluut met haar afgesproken, op Extrema gaat het gebeuren. Ik die goede vriend van me opgebeld om ons aan de benodigdheden te helpen. Hij vond het erg grappig, maar wilde met alle liefde helpen. Dus naast het pilletje ook nog wat tips gekregen en hij zou ook op Extrema zijn, dus daar konden we ook nog bij hem terecht.

Op een positieve manier zenuwachtig en giechelig, net een stel pubers, mijn vriendin en ik zijn 31 en 29. Eerst even nuchter Extrema verkend en toen was het zover. Het eerste halfje naar binnen. Bij mij sloeg ie na een half uur in en ff niet zo goed, want alles wat ik had gegeten kwam eruit (later hoorde ik dat dat wel vaker gebeurd) en binnen 5 minuten daarna voelde ik me super. Wat was de wereld mooi en wat was de muziek fantastisch. We waren met een hele club bekenden. Bij mijn vriendin wilde die maar niet inslaan. En ik vond het in mijn roes zo erg dat zij niks voelde. Zij heeft toen nog maar de andere helft naar binnen gegooid, terwijl ik op mijn halfje helemaal goed ging. Na 4 uur sloeg ie bij mijn vriendinnetje ook in, dat was zo'n mooi moment. Ik heb verspreid over de dag mijn laatste halfje in twee kwartjes verder verwerkt. Alles was zooooo leuk en iedereen was zo aardig.

Toen we bijna van het terrein af waren zag ik toch wel een errug mooie man lopen en ik durfde hem zomaar aan te spreken, doe ik anders nooit. Die heeft ons nog uitgenodigd om even een afterparty te vieren in Eindhoven. Dat hebben we dan ook gedaan. En ik moet zeggen zoenen onder invloed van een pil was toch ook wel een superervaring, dat smaakt naar meer :wink:. Uiteindelijk ging ik om 7 uur 's morgens slapen en was ik na een normaal aantal uren slaap nog errug fit.Ook later in de week geen last gehad van vervelende nawerkingen.

Al met al een superervaring!!!! Ik hoef het zeker niet elke week te doen, omsdat het een toevoeging is. Ik heb het niet nodig om naar mijn zin te hebben. Het maakt alleen maar nog mooier. Maar er zullen vast nog wel meer ervaringen bijkomen. Het is mij zeker niet tegengevallen
.

Judas

Wijs gebruiker
Mooi gesproken Xianta! Een tikkeltje over-emotional, maar heel ontroerend. Als je een pasfoto van jezelf er bij geplaatst had, was het geheel wellicht nog mooier geweest.
Ik heb nog nooit deze drug tot mij genomen, maar door dit opwindende verslag krijg ik er echt zin in. :wink:

Frank123

Wijs gebruiker
yeti zei:
Ik heb nog nooit deze drug tot mij genomen, maar door dit opwindende verslag krijg ik er echt zin in. :wink:
I'll hit that twice !

Zodra er weer eens goede pillen worden aangeboden , ga ik maar eens proberen.

OT: Leuk dat het zo'n goede ervaring is geweest. Meteen het mooie van het goedje geproeft. Hopelijk blijft dit zo

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Leuk om te lezen. Krijg er ook weer spontaan zin in
En precies zoals je aan het einde zei, hou het speciaal :hearteyes:

maxpayne

Belezen gebruiker
Damn.. Ik wil dat xtc nu ook eens proberen man. Vooral na jouw report.
Nu nog even een dealertje tegen het lijf lopen en ze testen.

Nice report!

eXeCuze

Bewuste gebruiker
ja geweldig goedje is het xtc. En heel goed dat je het niet te vaak wilt gebruiken want dan is de lol er snel van af. Ik heb het een tijdje bijna elk weekend gebruikt en elk weekend word het saaier. Nu toch alwel weer ongeveer een jaar geleden, dus heb er zeker door jou report wel weer eens zin in.

Xianta

Newbie
Bedankt allemaal voor jullie leuke reacties :) . Vond het best moeilijk om de gevoelens van die dag goed in een verhaaltje te krijgen en als ik het zelf teruglees vind ik mezelf nogal van de hak op de tak gaan. Maar ja, alles was gewoon leuk :tearsofjoy:. En elke minuut omschrijven wordt echt een beetje too much :wink: !!!

TheSaver

Newbie
Mooie eerste kennismaking met xtc , alleen niet erg leuk om te lezen als je al maandenlang niet aan mdma kunt geraken.:P Alleen maar mcpp en rommel te vinden hier tegewoordig.

Marcell`

Belezen gebruiker
Inderdaad hopen dat de markt weer wat goeds brengt! Heb helaas al teveel slechte XTC naar binnen gewerkt..! :(

Bovenaan