Mijn eerste keer xtc.

Discussie in 'Trip reports' gestart door Drugslover43, 4 aug 2017.

Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius Smartshop headshop cannabis seeds
Azarius vaporizers and accessories
  1. Drugslover43

Drugslover43 Belezen gebruiker

Het is februari 1997 en ik ga mijn eerste xtc ervaring meemaken.
    Plaats van gebruik: Mysteryland winter edition, jaarbeurs Utrecht.
    Wie: ik 22jr, goede vriendin 18jr en een vriend van haar 23jr.

We gaan met de trein van Rotterdam naar Utrecht, en me vriendin en ik zijn al behoorlijk opgewonden over onze eerste keer xtc gebruik. Die andere vriend heeft al eerder gebruikt en die zal tevens onze pillen testen om te kijken hoe ze vallen.
    In Utrecht aangekomen gaan we naar de jaarbeurs en gaan in de rij staan, die zo rond 9 uur savonds al behoorlijk lang is.
    Onze vriend neemt in de rij alvast een pil in, roze duifjes waren het, weet ik nog goed.
    Na gefouilleerd te zijn en nadat onze kaarten zijn gecontroleerd, gaan we meteen de dansvloer op.
    De sfeer zit er al aardig in en de muziek die gedraaid wordt is vet.
    Na ongeveer 45min slaat de pil in bij Mark. Hij gaat goed en wij besluiten dat we ook gaan nemen.
    Meteen een hele om t gelijk goed te doen de eerste keer, wat volgens onze vriend ook wel kan met deze pillen.

Dit is dus mijn eerste keer harddrugs en ik merk dat ik totaal niet nerveus ben, wel reuze nieuwsgierig.
    Ik drink vast een halve liter water en wacht af.
    Na ruim een half uur voel ik tintelingen in mijn hoofd naar de rest van mijn lijf trekken. Al snel gevolgd door een warme, intense gloed.
    In no time voel ik mij top of the World en voel vrijwel tegelijkertijd dat zich een enorme dosis energie opbouwd in mijn lichaam.
    Ik krijg meteen zin om vet te dansen, en t is net of mijn voeten de vloer niet raken en of ik ongeveer op de hoogte van een meter, aan t dansen ben, een bizar maar tevens heerlijk gevoel.
    WoW, dit is dus xtc denk ik, ik had veel verwacht maar t overtreft mijn stoutste dromen en verwachtingen.
    Golven van pure sensatie en diep geluk schieten door mijn lichaam, ik geef me er volledig aan over en geniet met volle teugen.
    De Wereld is niet slecht en alle mensen zijn mijn vrienden en zijn leuk en aardig.
    Ik spreek met mijn vrienden af dat ik een tijdje alleen door de zaal wil, en we zien elkaar over drie kwartier weer bij een meetingpoint.
    Ik vermaak mij opperbest alleen en maak met jan en alleman een praatje, en merk dat vrijwel iedereen retestrak staat.
    Ik besef mij dat de nacht nog lang duurt, maar ervaar tegelijk dat tijd en ruimte er niet meer echt toe doen.
    De knalharde beats dreunen door de zaal en ik merk dat ik door de xtc veel meer feeling met de muziek heb.
    Ondertussen merk ik dat mijn kaken zo strak staan als wat, gelukkig heb ik een voorraadje hubba bubba lolly's bij me.
    Ik ben weer terug bij mijn vrienden en merk dat ze ook lekker uit hun dak gaan, maar ze zijn wat rustiger als ik zelf.
    Ik kan mij nu niet meer herinneren hoelang de werking van de pil was, maar weet wel dat ik nog 2 pillen bijgenomen heb over de nacht, en ging ook bij de volgende pillen weer wreed uit me dak.
    Het feest duurde 12 uur, dus de werking van de pillen zal een kleine 4 uur geweest zijn.

Er zouden na deze eerste keer xtc nog vele keren volgen, maar het ging nooit meer zo diep als de eerste keer, al bleef t geweldig.
    Behalve mdma ook een enkele keer mdea gehad en zelfs eens mda, wat echt bijna nooit te krijgen was.
    De mdea was wAt meer energiek en de mda wat meer trippy.
    Lees hier van veel mensen over de bewuste xtc kater, na gebruik, maar moet zeggen dat ik daar zelf nooit last van had eigenlijk.

Tot zover mijn xtctripreport.

lysergic bink vindt dit leuk.
  2. Benny G

Benny G Newbie

Knap dat je dit nog weet na 20 jaar :tonguewink:

Drugslover43 vindt dit leuk.
  3. Drugslover43

Ja misschien wel, maar absolute hoogtepunten vergeet je niet :blush:

4. Trinity

Trinity Belezen gebruiker

Ook na 20 jaar nog prachtig om te lezen. (een eerste keer) MDMA blijft echt geweldig en helemaal om te lezen bij anderen hoe die hun eerste keer ervaren. Bedankt! :blush:

5. Drugslover43

Graag gedaan trinity(ben je vernoemd naar die discotheek in Renesse??) leuk dat je t een mooi stukkie vond en super dat je ook mdma lover bent.:fearscream:

6. Trinity

Trinity Belezen gebruiker

:smile::smile: Nee hoor; Trinity was de naam van de test waarbij de eerste atoombom ontplofte, Mijn profielfoto hiernaast is die ontploffing ongv. 1 miljoenste van een seconde of zo na detonatie. 'Mindblowing' zal ik maar zeggen... :tonguewink:

7. Drugslover43

Oké Trinity, weer wat geleerd Haha. Ik kijk veel Discovery en geografic channel, maar dit wist ik niet.

Laden...
Vergelijkbare Topics - Mijn keer xtc
  1. SanneBanne

Tripreport v/d Maand Mijn eerste keer XTC :)

Reacties:
    8
    Weergaven:
    1.673
  2. Kingkrule
    Reacties:
    3
    Weergaven:
    1.335
  3. t3ll4v1st
    Reacties:
    6