Mijn ervaring

fr4s13r

Newbie
Ik ben nu 23 jaar oud en heb eigenlijk nog nooit andere drugs gehad dan wiet. maar sinds juni zijn ik en me vrienden begonnen met het proberen van xtc. in totaal a 10 pillen per persoon besteld en nu 2/3 maand later zon beetje alles opgeslikt. Eerste keer was voor ons op een festival. helemaal awesome en 3 dagen los gegaan. sindsdien hebben we bijna iedere weekend (vrijdag en zaterdag) wel wat geslikt. ikzelf neem meestal niet meer dan een halve pil per avond. de rest soms wel 1 a 2 pillen. de pillen die wij gebruiken staat bekend als triforce. dit zegt waarschijnlijk geen ruk omdat ze nietgetest zijn maar het komt wel van een vetrouwde dealer. blijkt wel een juweeltje te zijn. ik verneem zelf wel dat de effecten minder worden. en voor wat voor sommige de party drug moet zijn kon het voor ons eigenlijk ook wel prima thuis lkkr relaxed op de bank praatkickjes hebben.. andere soorten drugs zoals alcohol of wiet werd ook onder het gebruik van xtc gebruikt. in het begin gebeurde dit nog niet maar na meerdere keren gebruiken leer je er mee omgaan en weet je wat je aankan, of dat denk je te weten. zelf meegemaakt dat ik wel bezopen werd na het effect van xtc gewoon omdat je teveel dronk. tuurlijk drink je ook wel water maar het bier tankte er wel goed in. verder heb ik ook avonden meegemaakt dat ik alcohol, wiet en xtc gebruikte op dezelfde avond. goed of niet werd toen niet aan gedacht. op dat moment was het allemaal wel best. achteraf gezien na een aantal weken te hebben gebruikt gaan de effecten wel weg van xtc gebruik. persoonlijk denk ik dat het komt doordat ik hierbij blow en er beetje van inkak maar ook door het veelvoudig gebruik. nu einde van de vakantie heb ik aardig wat gebruikt en voel ik me best wel prima naast het hebben van wat spierpijn in me kaken. vorige week niet gebruikt dit weekend wel en aankomend weekend heb ik een techno feest waar ik graag wel wil gebruiken maar na wat verhalen te hebben gelezen op dit forum heb ik me twijfels. al met al prima vakantie gehad en absoluut geen spijt gehad van het slikken maar mss wel van het mixen van blowen en xtc.

mijn ervaring gedeeld.

:xtc:

Bovenaan